Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått svar på blodprøven: litt over 400så det lover bra! Usikker på akkurat hvilken dag jeg er på, men antagelig 17, 18 eller 19 etter eggløsning. Så er det bare å håpe at det dobles til fredag!
Gjerne! Hvordan lager jeg det da?Høres veldig bra ut.Du må gjerne lage deg et nicknavn, så er det lettere for oss å kjenne deg igjen.
Her er info om hvordan du gjør det: http://forum.babyverden.no/threads/brukernavn-og-bildet.1776187/
Gjerne! Hvordan lager jeg det da?
Hm, nei. Nettsiden ser ikke slik ut lenger :/Du må trykke på den linken jeg skrev.![]()
Hm, nei. Nettsiden ser ikke slik ut lenger :/
Der gikk det omsider, tror jeg?Jo, når du går inn på kontaktdetaljer så ser menyen sånn ut.Du må være i nettleser for å gjøre dette. Og så trykke på ditt nåværende brukernavn øverst i høyre hjørne.
Noen som vett om det er greit å fly i 1 trimester?
skal ut å fly om 2 uker. Da er jeg 7 + 6
Føler meg utslitt og dødtrøtt, men ikke snakk om at denne kroppen vil sove :-( ligget å vridd meg i 1,5time, men ingen stilling er komfortabel:-/ skikkelig frustrerende og begynner å bli litt stressa for å ikke få nok søvn, når man må opp kl 06.00 igjen:-( andre som sliter med å sove, selvom maner kjempe trøtt?
Jeg har også hatt problemer med å få sove. Trøtt hele dagen, men når jeg endelig kan legge meg, sover jeg kanskje bare 1-2 timer, så vokner jeg og får ikke sove skikkelig.Føler meg utslitt og dødtrøtt, men ikke snakk om at denne kroppen vil sove :-( ligget å vridd meg i 1,5time, men ingen stilling er komfortabel:-/ skikkelig frustrerende og begynner å bli litt stressa for å ikke få nok søvn, når man må opp kl 06.00 igjen:-( andre som sliter med å sove, selvom maner kjempe trøtt?
Får nok finne meg en ekstra dyne selv, er også vant til å ligge på magen, men føler jeg blir litt kvalm av det.Jeg har også hatt problemer med å få sove. Trøtt hele dagen, men når jeg endelig kan legge meg, sover jeg kanskje bare 1-2 timer, så vokner jeg og får ikke sove skikkelig.
Ble litt bedre da jeg hentet meg inn en ekstra dyne fra gjesterommet, og lagte meg et "rede" med den.Haha! Jeg har alltid sovet på magen, men nå er det ubehagelig, så da bruker jeg den andre dyna til å støtte opp rundtomkring for å ligge behagelig på siden.
![]()
Får nok finne meg en ekstra dyne selv, er også vant til å ligge på magen, men føler jeg blir litt kvalm av det.
Har sikkert sovet 1,5 time i natt så i dag blir det en sykedag for å få henter meg inn![]()
Viktig å ta vare på seg selv og spiren når man trenger detDet samme ble det her i dagEr helt ferdig!
Men mini er hjemme pga hoste og forkjølelse, så får passe på å hvile da jeg kan i dag![]()