Skravletråd for Mai-jentene

Jeg har fått svar på blodprøven: litt over 400 :) så det lover bra! Usikker på akkurat hvilken dag jeg er på, men antagelig 17, 18 eller 19 etter eggløsning. Så er det bare å håpe at det dobles til fredag!

Hm, nei. Nettsiden ser ikke slik ut lenger :/

Jo, når du går inn på kontaktdetaljer så ser menyen sånn ut. :) Du må være i nettleser for å gjøre dette. Og så trykke på ditt nåværende brukernavn øverst i høyre hjørne.

Herlighet!!! Jeg er bare 3+6 men sliter allerede med å holde dette hemmelig! Bare lyst til å skriiiiike det ut! :P vet ikke hvordan jeg skal klare å holde meg - må jo vente hele åtte uker til minimum :P er sååå vanskelig - samtidig som jeg bare vil vente med å si noe til det blir åpenlagt pga mage og vekt :)

Noen som vett om det er greit å fly i 1 trimester?
skal ut å fly om 2 uker. Da er jeg 7 + 6

Noen som vett om det er greit å fly i 1 trimester?
skal ut å fly om 2 uker. Da er jeg 7 + 6

Er ikke noe problem å fly i det hele tatt :) eneste grunn til at man har grenser mot slutten er jo for å hindre fødsel på fly. ;)

Føler meg utslitt og dødtrøtt, men ikke snakk om at denne kroppen vil sove :-( ligget å vridd meg i 1,5time, men ingen stilling er komfortabel:-/ skikkelig frustrerende og begynner å bli litt stressa for å ikke få nok søvn, når man må opp kl 06.00 igjen:-( andre som sliter med å sove, selvom maner kjempe trøtt?

Føler meg utslitt og dødtrøtt, men ikke snakk om at denne kroppen vil sove :-( ligget å vridd meg i 1,5time, men ingen stilling er komfortabel:-/ skikkelig frustrerende og begynner å bli litt stressa for å ikke få nok søvn, når man må opp kl 06.00 igjen:-( andre som sliter med å sove, selvom maner kjempe trøtt?

Ja blitt lite søvn her de siste ukene... veldig slitsomt!

Jeg har også hatt problemer med å få sove. Trøtt hele dagen, men når jeg endelig kan legge meg, sover jeg kanskje bare 1-2 timer, så vokner jeg og får ikke sove skikkelig.
Ble litt bedre da jeg hentet meg inn en ekstra dyne fra gjesterommet, og lagte meg et "rede" med den. :P Haha! Jeg har alltid sovet på magen, men nå er det ubehagelig, så da bruker jeg den andre dyna til å støtte opp rundtomkring for å ligge behagelig på siden. :P

Jeg har ikke problemer med å sovne i det hele tatt, men jeg våkner tidlig, så jeg får ikke sovet det fulle potensialet. Drømmer mye, og er ofte våken i løpet av natta, går på do osv.

Jeg har også hatt problemer med å få sove. Trøtt hele dagen, men når jeg endelig kan legge meg, sover jeg kanskje bare 1-2 timer, så vokner jeg og får ikke sove skikkelig.
Ble litt bedre da jeg hentet meg inn en ekstra dyne fra gjesterommet, og lagte meg et "rede" med den. :P Haha! Jeg har alltid sovet på magen, men nå er det ubehagelig, så da bruker jeg den andre dyna til å støtte opp rundtomkring for å ligge behagelig på siden. :P
Får nok finne meg en ekstra dyne selv, er også vant til å ligge på magen, men føler jeg blir litt kvalm av det.

Har sikkert sovet 1,5 time i natt så i dag blir det en sykedag for å få henter meg inn:)

Får nok finne meg en ekstra dyne selv, er også vant til å ligge på magen, men føler jeg blir litt kvalm av det.

Har sikkert sovet 1,5 time i natt så i dag blir det en sykedag for å få henter meg inn:)

Det samme ble det her i dag ;) Er helt ferdig!
Men mini er hjemme pga hoste og forkjølelse, så får passe på å hvile da jeg kan i dag :)

Nå er jeg så redd. Det er så mange her inne som har forlatt gruppen. Har nettopp vært og tatt min andre hcg prøve for å sjekke stigning, men kjenner jeg er kjempenervøs. Prøver å ikke ta sorgene på forskudd, men har ikke akkurat den beste historikken bak meg når det gjelder graviditet. Er nesten på gråten...

Jeg er også litt nervøs for det, skal ta blodprøve i morgen. Men prøver å være positiv :) i dag skal vi fortelle nyheten til min mor! Hun blir den første. Resten får vente til blodprøven er tatt. Hvordan skal jeg si det? Noen morsomme tips? :)

Back
Topp