Skravletråd for Mai-jentene

Retningslinjene sier at man skal sette at man er 2+2 den dagen man setter inn etter fryseforsøk, det virker som det er absolutt, uansett hvor lenge egget har delt seg på forhånd. Men det er absolutt ikke alle klinikkene som følger de nasjonale retningslinjene. Det er ditt lokalsykehus som skal følge deg opp etter hvert, og da ville jeg kranglet meg til tidligst mulig termin hvert fall, så du raskest mulig kommer over grensen for "levedyktig" og igangsettelse etter at man går over termin. Se på den tråden her: http://forum.babyverden.no/index.php?threads/Termin-dato-i-fht.-befruktning.1745611/
Ja, det kommer jg til å gjøre, m begge de to jeg har har jeg gått 14 dager over tida, ene var hjemmelaget og den siste icsi, kommer ikke til å godta å gå så lenge nok en gang :-)

Ja, det kommer jg til å gjøre, m begge de to jeg har har jeg gått 14 dager over tida, ene var hjemmelaget og den siste icsi, kommer ikke til å godta å gå så lenge nok en gang :-)

Hvis du ser i den andre tråden jeg linket til så er det hvert fall en som har klaget på ny termin ved OUL og fått endret tilbake til retningslinjene for assistert befruktning. :)

Hei damer :) jeg testet litt svak positiv på strimmel fra billigetester på fredag, og gravid 1-2uker på CBD samme morgen! Så tok jeg en ny strimmel mandag, tre dager etter, og den var like svak/sterk som på fredagen.. Ble litt redd jeg da :S har tatt blodprøve hos legen i dag og håper så inderlig på positivt svar! Noen som har vært borti det samme?

Hei damer :) jeg testet litt svak positiv på strimmel fra billigetester på fredag, og gravid 1-2uker på CBD samme morgen! Så tok jeg en ny strimmel mandag, tre dager etter, og den var like svak/sterk som på fredagen.. Ble litt redd jeg da :S har tatt blodprøve hos legen i dag og håper så inderlig på positivt svar! Noen som har vært borti det samme?

Du må nesten ta ny blodprøve hos legen om to dager også, så du kan se om hcg stiger eller synker. Forhåpentligvis så stiger det, men i starten så er jo testene svake nesten uansett. :)

Ferdig på jobb, middagen inntatt og no ein halvtime på sofaen. Kjenner det er heilt nødvendig å slappe av litt på ettermiddagen no :-)

Vi har ikke høst, vi har hatt 18-20 grader og strålende sol de siste dagene ;) ute i t-skjorte når vi har inspeksjon på jobb, i Lofoten i september! Spesielt ;)

Jeg fortalte kollegaene mine i dag at jeg er gravid, bare så de vet det hvis jeg skulle bli dårlig eller noe, og så jeg skal slippe å tenke på om jeg avslører noe eller slikt. :) går det galt ville jeg nok informert om det uansett, så de vet at jeg går gjennom noe. Er ganske åpen av meg. :)

Ferdig på jobb halv tre, hjem å spise litt, så tilbake til foreldremøte på jobb 18-20 :-/ gleder meg til å legge meg i kveld og fri i morgen. Blir sliten av oppblåsthet og kvalme:-(

Men veldig lykkelig<3 6+0 i dag❤️

Tatt en god lur på sofaen, deilig etter jobb. :)

Gratulerer til alle som har fått positiv test og melder seg inn i terminklubben her, så moro når vi blir enda flere her :D

Jeg fortalte kollegaene mine i dag at jeg er gravid, bare så de vet det hvis jeg skulle bli dårlig eller noe, og så jeg skal slippe å tenke på om jeg avslører noe eller slikt. :) går det galt ville jeg nok informert om det uansett, så de vet at jeg går gjennom noe. Er ganske åpen av meg. :)

Jeg har gjort det samme til min nærmeste leder :) Veldig greit å bare få sagt det slik at hun slipper å lure, men resten får ikke vite det enda, men de får selvsagt vite det om det skulle gå galt da. Vi er en åpen gjeng, men siden jeg bare er 5+1 er det mange nok til nå som vet det :)

Jeg har gjort det samme til min nærmeste leder :) Veldig greit å bare få sagt det slik at hun slipper å lure, men resten får ikke vite det enda, men de får selvsagt vite det om det skulle gå galt da. Vi er en åpen gjeng, men siden jeg bare er 5+1 er det mange nok til nå som vet det :)

Greia er at vi har ingen leder som er tilstede hver dag på jobb, så alt er liksom felles nå. ;) og vi er bare 6 stk der, så like greit å bare si det til alle. Men de fikk beskjed om at det var hemmelig da :)

Ble så fornøyd med hylla mannen fikk skrudd opp i kveld :Heartred

Nå er det sofakos og tv resten av kvelden :pIMG_20150915_200920.jpg

Takk :Heartred Ja den passet perfekt inn på kjøkkenet og på muren over den gamle svartovnen (som ikke er koblet til) :)

Kjempefin! Jeg kjøpte meg en flott tallerkenhylle i sommer. Har tatt den fra hverandre og pusset litt på den, men klarer ikke å hive meg rundt for å male :p og så er jeg littegrann ubestemt på fargen da ;)

Kjempefin! Jeg kjøpte meg en flott tallerkenhylle i sommer. Har tatt den fra hverandre og pusset litt på den, men klarer ikke å hive meg rundt for å male :p og så er jeg littegrann ubestemt på fargen da ;)

Ja vi kjøpte tallerkenhylle og malte blå, så nå er den brukt som bokhylle til mini på hans soverom ;)
Jeg elsker gjenbruk, og jeg tråler alle loppis og bruktmarkeder som er rundt her :p

Back
Topp