Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen!
Endelig fredagi dag fikk jeg dobbel lønn, for jeg ble ansatt for sent i august til å komme med da. Så nå blir det litt shopping og regningbetaling ^^
Har endelig funnet en måte å vekke seksåringen på som ikke krever at jeg må rope, bære henne ut av senga eller sitte lenge og bare snakke henne våken. Jeg setter rett og slett musikk på på rommet hennes, hun har et keyboard som også spiller melodier. Funker som bare det, så kan jeg gå og like etter er hun våken.![]()
Hos oss har 6åringene egne vekkerklokker, så de kommer seg opp selv på morgenen ;-)
Hun har en, men hun er glad i å plukke og stille på denhender hun tar min også, så jeg bruker konsekvent mobilen
![]()
Er du skikkelig dårlig? Var det sist fra uke 7, så nå er jeg livredd for at det smeller neste uke.
Hehe, ja, ser den. Det er et veldig merkelig konsept. Tipper mannen feiger ut uansett, for han takler ikke sånn pute-tv![]()
Jeg er sånn helt passe foreløpig, men er jo bare 4+4, så redd for at jeg blir veldig dårlig snart.
Jeg er så trøtt om dagen jeg. Og så utrolig oppblåst. Ser ut som jeg er 4 mnd på vei.. Hvordan er det med dere?![]()
Håper du slipper unna
Sent from my iPhone using BV Forum
God morgen, jenter! Sitter her og gjesper over cottage cheesen min og lurer på hvordan jeg skal holde ut alle timene på fotballturnering i dag... Ekte soccermum ja!![]()
hva er deres planer for dagen?![]()
Jeg fikk negativ hos legen på ettermiddagaurin, to dager etter den første positive hjemmetesten. Hadde positiv digital samme morgen også. Gikk tilbake uka etter, og da var den veldig positiv hos legen.Er jo så tidlig enda, kanskje jeg ikke produserer hcg så kjapt lov å håpe hvertfall
Også hadde jeg vært på nattevakt, så var heller ikke morgenurin.
Krysser fingrene for positiv test til uka
God morgen!
Her er planen sofaen, og om jeg orker - litt husrydding/vask.![]()
God morgen, jenter! Sitter her og gjesper over cottage cheesen min og lurer på hvordan jeg skal holde ut alle timene på fotballturnering i dag... Ekte soccermum ja!
hva er deres planer for dagen?![]()
Jeg fikk negativ hos legen på ettermiddagaurin, to dager etter den første positive hjemmetesten. Hadde positiv digital samme morgen også. Gikk tilbake uka etter, og da var den veldig positiv hos legen.![]()
Ekstremt trøtt ja. Lagt meg 21 hele uka pluss sovet middagsdupp. Og magen ja.. Sliter med buksene allerede.
Sent from my iPhone using BV Forum
Heihei damer!! Hvordan går det med dere i dag?![]()
Jeg er ikke fullt så kvalm lenger og selvfølgelig bekymret :/ er det mulig.. Kan jeg slutte å tenke snart