Skravletråd for lag ROSA

Så deilig. Pølsegryte er godt!!Og så bra du er med på vann utfordringen!! ;)

sent fra min telefon
 
Hei jenter, er her men har ikke tid å skrive om dagen for er jo på jobb!
drukker 2 liter vann idag, og dagen er ikke over.
Spiste 2 brødskiver til lunsj idag, ble altfor fort sulten igjen. Imorgen prøver jeg med en god salat :)
 
Hei jenter, er her men har ikke tid å skrive om dagen for er jo på jobb!
drukker 2 liter vann idag, og dagen er ikke over.
Spiste 2 brødskiver til lunsj idag, ble altfor fort sulten igjen. Imorgen prøver jeg med en god salat :)

2 liter vann er kjempe bra:) salat er lurt. Blir også fort sulten av brød:)
 
Hei jenter, er her men har ikke tid å skrive om dagen for er jo på jobb!
drukker 2 liter vann idag, og dagen er ikke over.
Spiste 2 brødskiver til lunsj idag, ble altfor fort sulten igjen. Imorgen prøver jeg med en god salat :)

Godt å høre du er med oss ;)

Flott med vanndrikking :)
 
Forresten UneMi; kunne du lagt inn den formelen for prosentregning i hovedinnlegget på veietråden? Det hadde vært kjekt å hatt den der ;)
 
Er veldig usikker selv. Håper på nedgang.
Har jo vært flink med mat, vann og bevegelse. Har ikke direkte trent, men har gått litt hver dag. Mye mer enn før slankekrigen. Krysser fingrene for at vi gjør det bra!!! ;)

sent fra min telefon
 
Bah.. jeg ble litt sånn motløs over utfordring-uenigheten. Men, jeg er her! Leser alt dere skriver! :)
I dag har jeg ikke trena, men ble 45 minutter i går. Og jeg sitter og planlegger treninga i morgen nå :)
Jeg snikveide meg i dag.. ja.. shame on me.. Ikke akkurat noe å hoppe i taket av. MEN, det var jo noe mindre enn startvekta :)
Ikke telt noen kalorier, men tror jeg skal hente meg inn igjen. For å liksom få igjen den feelingen på hvor mye kalorier det er i ting. Fikk jo sjokk på butikken da jeg oppdaga at ene yoghurten jeg syns er kjempe god. (pleier å ha tilsette noen ts`er med havregryn...mmmmmM!) var på 150 kalorier. Sånt hadde jeg glemt gitt...
 
Prøvde meg på jobb idag, ikke akkurat kjempe behagelig, og iallefall ikke å sitte 3 timer på vonde stoler for å være med på kurs. Hedigvis har jeg hele helgen fri, og den skal nytes til det fulle. Føler jeg akkurat har fått satt meg ned, etter en dag med to jobber. Middagen idag ble biffgryte med chili- og hvitløks poteter bakt i ovnen.

I morgen skal jeg slappe heeeeelt av, før jeg skal ned til svigerinnen min å kose meg med litt vin. Jeg gleeeeeder meg ;)

Er dere klare for ukens veiing i morgen da, folkens ? :)
 
Endeli...der va eg inne i forumet igjen :) Sjønner ikke helt hva som har skjedd, men får ikke skrevet innlegg fra tlf.
 
Har hatt en utrolig travel uke, men har planer om å skravle masse fremover :) :) Skal bare til London på stor shopping først :) :) Jippi gleder meg sååå masse. Reiser i morgen tidli og kommer hjem mandag kvell! Turen er en belønnings ferie for meg og min søster som har slanket oss siden aug:) hehe må ta igjen noen "skravl" nå ;)
 
Ååh.. London da!! Ja, takk! :D
Sånn herlige ting belønninger tror jeg at jeg skal sette meg jeg også etter jeg har gått ned en del kilo :)
 
Kjedelig at det ble slik med utfordringen, men det ordner seg jo! Jeg er veldig glad for utfordringene! ;)

Så deilig med frihelg UneMi, greit at kroppen får kommet seg igjen!! ;)

Idag har jeg gått en times tur og drukket 3 liter vann! ;)
 
Har hvertfall klart utfordringen med vannet, drikker alltid 2 liter pluss så det går av seg seg:) Ellers har eg svømt 3 ganger x 1000m og vært på to jazzercise timer. Så håper absolutt på gode tall i morgen! Kommer ikke til å ta med treningsklær til London, men det er jo travelt å gå på shopping;) Ser at dere andre også har vært kjempeflinke så blir nok gode tall på alle:)
 
Det bør du absolutt gjøre Permanenta, egentli alle, det hjelper så mye på motivasjonen!! Mannen har lovet meg en langweekend til en storby til våren, så da håper eg å være ferdig shredda:):) hehe for an har jo allerede planlagt utfra syklus når det passer best å reise for å få seg litt...;)
 
God shopping sjorven :) huske på å levere resultater før du stikker avgårde da ;)

UneMi kos deg masse med frihelg! Det er så deilig!
 
Dere er jo kjempe flinke med vannet!! :)

I helga skal jeg trene litt, besøke en vennine eller to.. og gjøre skolearbeid. Mao, helt vanlig rolig deilig helg :)
Merkelig hvor fort dagene går. Syns vi hadde nyttårsaften nå nettopp, men nå er det jammen snart to uker siden :)
 
Back
Topp