Skravletråd for lag ROSA

Dette med vann er utrolig rart. For når jeg og sambo f.eks har taco i helgene. Så spretter vi ei flaske brus. 1,5 l. I løpet av måltidet klarer vi og komme ganske langt neddi flaska. I forbindelse med et måltid. Altså.. si vi klarer å presse ned 0,75 liter. Klarer ikke det samme med vann :( Men, jeg jobber mye med det. Det er ikke at jeg ikke klarer å drikke vann. Syns det er den beste tørstedrikken. Men jeg blir liksom "metta". Flere som meg?
 
Ja, jeg prøver! Men det er ikke smaken. Mer at jeg bare blir så "fyllt opp" av vann. At jeg fyller hele magesekken på en merkelig måte. Føler det skvulper! :D
 
Hehe.. Ja magen blir jo fyllt med vann ;) Men jeg skjønner hva du mener! "lettere" med brus ;)
 
Da jeg kunne drikke vann uten å føle jeg døde av smerter, kunne jeg drikke en del vann, men jeg følte meg mett. Drakk jeg vann rett før mat, klarte jeg å spise mindre mat. Du fyller magen med vann :)
 
Kan du ikke drikke så mye vann Unemi?

Nå er det sen kveldsmat på gang her, salat :D
Håper alle har hatt en fin dag så langt! :) Jeg har fått gjort unna en hel del, og slike dager elsker jeg :) Da man føler seg fornøyd når man går til sengs :)
 
Kan du ikke drikke så mye vann Unemi?

Nå er det sen kveldsmat på gang her, salat :D
Håper alle har hatt en fin dag så langt! :) Jeg har fått gjort unna en hel del, og slike dager elsker jeg :) Da man føler seg fornøyd når man går til sengs :)

Nei, ikke nå lenger. Iallefall ikke enda. Jobber med å vende kroppen til å drikke det igjen. Dessverre kan en slurk gjøre meg superkvalm og jeg tror jeg aldri kommer til å overleve .
 
Det ble ikke mer enn 1 liter på meg idag da. Men i morgen er jeg fit for fight igjen! ;)

sent fra min telefon
 
UneMi, uff.. det hørtes ikke særlig greit ut! Kanskje ikke akkurat så gøy med en sånn utfordring for deg da!
Du får skravle i vei her! :D

Chaba, jeg endte opp på 1 liter jeg også. Ny dag i morgen, tror jeg må starte med et glass på senga når jeg våkner :p
 
Jeg hiver meg på neste utfordring jeg har sjans til å klare :) man kan ikke tilfredsstille alle på engang :p

Det er utrolig kjipt, iallefall siden jeg alltid har drukket noen liter med vann til dagen. Jeg lærer meg fremdeles å drikke vann, så jeg satser på at det går bra en eller annen dag :)
 
Det er bra UneMi. Er det på grunn av operasjonen?

Nå drar jeg straks avgårde til tannlegen. Har en midlertidig fylling som må fikses på. :oops::( gruer meg. Er ikke spesielt glad i tannleger....:confused::(

sent fra min telefon
 
Lykke til til tannlegen Chaba! Jeg skjønner deg så altfor godt med tanke på hvor lite koselig det er å ligge i en annen manns fang og gape, sikle og vente i frykt på hva som skal skje.
Men, forhåpentligvis går det veldig bra :)

Her har jeg hoppa rett inn i treningsklær. Satt i meg litt vann. La meg med migreneanfall i går, og kjenner det er noe som ikke har sluppet helt taket. Så satser på å gire litt ned i dag :)
 
Så sant, så sant Permanenta.. håper det siste av migrenen blir borte i dag.. ;)
I dag har jeg lesedag, så sitter å leser om toddlerkultur og drikker vann. Satser på 2 liter i dag. Men vi får se.. tannlegen gikk bra. Nå skal jeg ikke tilbake før til høsten og godt er det. Lommeboken trenger ikke like mye slanking som kroppen! :p

sent fra min telefon
 
Det er bra UneMi. Er det på grunn av operasjonen?

Nå drar jeg straks avgårde til tannlegen. Har en midlertidig fylling som må fikses på. :oops::( gruer meg. Er ikke spesielt glad i tannleger....:confused::(

sent fra min telefon

Ja, det er etter operasjonen det har kommet. Da jeg var på 3mnd kontroll, fikk jeg vite at det var mange som hadde opplevd det samme. Heldigvis kunne jeg drikke farris, så det blir en del farris bris :p Det nærmeste jeg kommer vann :p

Lykke til hos tannlegen :)
 
Ble 1 time gårtur i går, fikk meg et kraftig slag i ryggen på jobb, så ble ikke trening etter jobb som jeg vurderte. Blir ikke jobb eller trening i dag heller, siden jeg er værre i dag enn jeg var i går. Håper dette forsvinner FORT!
 
Uff, kjipt. Håper det går over kjapt da! Hva jobber du med?
Husker jeg tryna i trappa inn til barnehagen i fjor. Hadde vondt i ei uke.

sent fra min telefon
 
Uff, kjipt. Håper det går over kjapt da! Hva jobber du med?
Husker jeg tryna i trappa inn til barnehagen i fjor. Hadde vondt i ei uke.

sent fra min telefon

Jeg jobber i omsorgsbolig. Beboerene kan bli litt fysiske, og det var det som hendte i går. Skal på jobb imorgen tidlig, så håper det har gått greit nok over til da. HATER a jeg er borte fra jobb. Får sååå dårlig samvittighet :(
 
Huff det hørtes ikke noe godt ut :( God bedring,håper det går fort over!

Har vært på shopping sammen med mamma idag.. Ble for sent med spenst nå,så gubben og eldste har dratt alene..
Tenkte jeg skulle ta en runde 30 days shred istedet og så ta meg en tur på spenst i morra formiddag :)
 
Jeg jobber i omsorgsbolig. Beboerene kan bli litt fysiske, og det var det som hendte i går. Skal på jobb imorgen tidlig, så håper det har gått greit nok over til da. HATER a jeg er borte fra jobb. Får sååå dårlig samvittighet :(

Skjønner det! Men er man dårlig så er man det! Det er ingen som takker en for at en drar på jobb i dårlig forfatning, så bruk heller tiden til å heles!! :)
 
Jeg har drukket 2,1 liter vann hittil idag, og gått en times tur! Er visst vanskelig å få dratt rumpa opp til treningssenteret!
 
Back
Topp