Skravletråd for lag ROSA

Bah.. jeg ble litt sånn motløs over utfordring-uenigheten. Men, jeg er her! Leser alt dere skriver! :)
I dag har jeg ikke trena, men ble 45 minutter i går. Og jeg sitter og planlegger treninga i morgen nå :)
Jeg snikveide meg i dag.. ja.. shame on me.. Ikke akkurat noe å hoppe i taket av. MEN, det var jo noe mindre enn startvekta :)
Ikke telt noen kalorier, men tror jeg skal hente meg inn igjen. For å liksom få igjen den feelingen på hvor mye kalorier det er i ting. Fikk jo sjokk på butikken da jeg oppdaga at ene yoghurten jeg syns er kjempe god. (pleier å ha tilsette noen ts`er med havregryn...mmmmmM!) var på 150 kalorier. Sånt hadde jeg glemt gitt...

Jeg skjønner deg..
Håper saken er ute av verden nå, så vi kan ha det trivelig :)
Synes det er supert du tok initiativ til utfordring :-D
 
Har hatt en utrolig travel uke, men har planer om å skravle masse fremover :) :) Skal bare til London på stor shopping først :) :) Jippi gleder meg sååå masse. Reiser i morgen tidli og kommer hjem mandag kvell! Turen er en belønnings ferie for meg og min søster som har slanket oss siden aug:) hehe må ta igjen noen "skravl" nå ;)

Så hærlig med London tur :)
God reise og kos deg masse !
 
Ja, satser på at det er ute av verden! :D
hvordan klarer du så mange liter vann hver dag? Jeg føler at jeg må jobbe mye for å komme over to liter. "Småsuper" du hele dagen? Eller drikker du mye i perioder?
 
Skal skrive stor lapp på speilet på badet så eg ikke glemmer det ;) Nå er kofferten pakket, nesten nada innhold...alt skal shoppes:):) Har hørt at London virkelig kan salg!!! God natt alle sammen:)
 
Riktig riktig god tur!! Kos dere masse! :) Håper du viser fram noe av det du har kjøpt når du kommer hjem :D
Og lykke til med veiinga i morgen tidlig!
 
For at jeg skal få i meg mye vann, så har jeg med meg en flaske overalt hvor jeg er. Da kan jeg ta en sup her og en der.
Lykke til alle sammen i morgen. Krysser fingre og tær for at det skal gå bra!!
Og med det så sier jeg god natt!!! ;)

sent fra min telefon
 
ALLE SAMMEN: har dere mulighet til å gi meg oppdatering før kl 19? Muligens kl 18? Skal være en plass kl 19, så hvis dere alle hadde klart å oppdatere en time tidligere ville jeg blitt veldig glad for det :)
 
Men alle har jo ikke laga seg innlegg i veietråden?? hmmm...

Var dessverre ikke så veldig godt tall her :( Var bare 0,3 kg ned :( Kjipt assa! Men kommer seg vel! Skal oppdatere innlegget etterpå,får ikke til på ipad'n bare :)

Krysser fingrene for resten av de rosa jentene :)
 
Ja, satser på at det er ute av verden! :D
hvordan klarer du så mange liter vann hver dag? Jeg føler at jeg må jobbe mye for å komme over to liter. "Småsuper" du hele dagen? Eller drikker du mye i perioder?
Jeg går hjemme, også ammer jeg;)
Har konstant et 0,5 glass ved hånden! Drikker ca. 2 l til vanlig ;)
 
Ser dårlig ut til at vi tar no skravlepoeng hvertfall..

Nettopp kommet hjem fra butikken! Og er igrunn litt stolt.. Aldri har kjøleskapet vært så proppa med frukt og grønt,hele tre hyller er fulle! :) Kjøpte meg en stratos (var minst kcal i) som jeg skal ha i kveld! Er faktisk ikke så sugen på sjokolade,så kanskje den blir liggende?
 
Ser dårlig ut til at vi tar no skravlepoeng hvertfall..

Nettopp kommet hjem fra butikken! Og er igrunn litt stolt.. Aldri har kjøleskapet vært så proppa med frukt og grønt,hele tre hyller er fulle! :) Kjøpte meg en stratos (var minst kcal i) som jeg skal ha i kveld! Er faktisk ikke så sugen på sjokolade,så kanskje den blir liggende?
Ja, ser vi ligger dårlig ann i forhold Til de andre..

Kanskje lurt å spare den om du får lyst på senere heller;)
 
Ja, vi vant ikke akkurat i den biten! :) Jeg har vært ute og kjøpt meg treningsklær. Også vinterklær.
Jeg har motstått sjokolade på butikken. Men, antar jeg koser meg med noe. Vi drar på hytta litt senere i dag. Og der tenkte vi og spise taco (jeg har kjøpt meg grove tortillaer!!) og så har jeg lovt frøkena mi at vi skal spise litt popkorn. Så en pose med mikropop blir iallefall pakket ned.
 
Ja, vi vant ikke akkurat i den biten! :) Jeg har vært ute og kjøpt meg treningsklær. Også vinterklær.
Jeg har motstått sjokolade på butikken. Men, antar jeg koser meg med noe. Vi drar på hytta litt senere i dag. Og der tenkte vi og spise taco (jeg har kjøpt meg grove tortillaer!!) og så har jeg lovt frøkena mi at vi skal spise litt popkorn. Så en pose med mikropop blir iallefall pakket ned.
Popcorn er ikke det lite kcal i det minste?
Hadde tenkt å kjøpe sjokks selv, men glemte det. Og kommer meg ikke på butikken. Så flaks igrunn;)
Hærlig med nye treningsklær og hyttetur:) kos dere så mye !
 
Ja, jeg fant ut at popkorn ikke kunne være det verste, Og en pose mikropop på tre voksne og ett barn er vel ikke fælt:D Så slengte jeg med en pose lettkakao. Den inneholder 40 kcal. Samt jeg har bestemt meg for å drikke to glass pepsi max i kveld :)
Så nå skulle jeg gjerne hatt snø, for nå har jeg bukse å ake i :D (og jeg HATER vinter...:p)
 
Jeg krysser forresten fingrene for hele laget vårt at vi klarer oss gjennom dagens avgjørelse!! :D
Lykke til alle sammen :)
Og riktig god helg!
 
Håper også vi greier å ikke komme på sisteplass i dag!
(Prøver en siste innspurt med litt innlegg her før telling ;-)

Snø er hærlig Permanenta, håper dere får snø så du får brukt buksa din ;-) og kanskje du vender om å blir snøfrelst ! ;-)
 
Jeg har forresten ganske mye på hjertet om vi får lage 1 og et innlegg ? :p
 
Back
Topp