Skravletråd for lag ROSA

Grugleder meg litt her nå.. I morra kl 11 starter kurset :) Blir litt utfordrende mtp veiing av mat når jeg skal spise ute da.. Skal lunsje sammen med mamma på onsdag..

Håper alle har hatt en fin helg!
 
Grugleder meg litt her nå.. I morra kl 11 starter kurset :) Blir litt utfordrende mtp veiing av mat når jeg skal spise ute da.. Skal lunsje sammen med mamma på onsdag..

Håper alle har hatt en fin helg!

Det går så fint skal du se:)
Tips: be om å få uten brød og dressing/balsamico/ saus. Enklere å la vær om man holder det helt unna. Bestill rent kjøtt/fisk ikke farse mat. Dropp ris, chips. Om de har be om bakt potet uten noe på, så kan du selv ha i feks litt olje/rømme oppi.
Kos deg på kurs:)
 
Her fant jeg plutselig ut at jeg ikke har vært syk i jula, men reagert på juletreet.. Så jeg har vært" syk " helt unødvendig. godt å bli frisk på et blunk om ikke annet:)
Her skal jeg spinne tirsdag og torsdag. Så det gleder jeg meg til:)
 
Takk for tips :) Utfordringen blir vel å kunne "se" hvor mye det er av hver enkelt ting.. Sånn mtp veiing av mat..
 
Her fant jeg plutselig ut at jeg ikke har vært syk i jula, men reagert på juletreet.. Så jeg har vært" syk " helt unødvendig. godt å bli frisk på et blunk om ikke annet:)
Her skal jeg spinne tirsdag og torsdag. Så det gleder jeg meg til:)


Oj såpass ja! Greit å finne ut av det og vite til neste jul da :) Happy spinning :)
 
Tror ikke du trenger å grue deg så masse til kurset Happygirl! Og, tror ikke du skal være så opphengt i akkurat det ene restaurantbesøket! Det er vel neppe noe du gjør ofte? :) Det er iallefall sånt jeg lærte på roede kurset. Det er ikke hva man gjør av og til, men det man gjør hver dag/ofte som er problemet :) Det finnes jo gjerne mange gode alternativer til mat man kan bestille seg også :)

Jeg har desverre ikke trent noenting i dag. I mogen, derimot skal jeg få planlagt noe. Skal sette meg en plan for morgendagen nå straks! :) Jeg sliter veldig med pålegg for tiden. Tips anyone? :)
 
Kokt skinke, mager smøreost, cottage cheese med grønnsaker, mager leverpostei/ovnsbakt leverpostei, brieost med rød druer, stekt kylling, kylling i karri, krydret kalkunskinke, alt av kalkun og kylling pålegg, Roastbiff med løk, hjemmelagd karbonader med grønnsaker/salat. Å Gud jeg ble sulten :p


I dag har jeg kun fått en time med mosjon. Mye som står på planen i morgen, så må bare krysse fingrene for at jeg får til litt trening i morgen.
 
Tusen takk permanenta! Nei det er nok sant at jeg ikke skal være så opphengt akkurat der :) Ikke noe jeg kan skryte på meg at jeg gjør ofte nei ;) Hehe..

Ha en fin dag alle rosa :)
 
Takk for mange tips UneMi! :) den der brie med druer er litt spennende, men er det ikke utrolig mye fett og kalorier i brie? Dog, spiser man vel kanskje ikke så altfor store mengder heller. Jeg sliter litt med å få ned kjøttpålegg for tiden, så det hadde vært greit med "tilbehør". Så utgår varianter med krydder/paprika ettersom jeg er allergisk, og det er litt frustrerende! Særlig mtp leverpostei. De fleste magre er tilsatt krydder og/eller paprika. Men jeg tar gjerne imot detaljerte tips til hva dere spiser til lunsj, kveldsmat osv. Det er jo ikke nødvendig og spise brød akkurat, som jeg ser det ofte blir til.

Nå har jeg gjort unna årets første skoledag, og jeg er SLITEN! Ute er det glatt og mørkt, så jeg har bestemt meg for at det blir en økt 30day shred. Og litt styrke. Så har jeg iallefall bevegd meg noe i dag! :)

Håper dere har hatt en fin dag, og del som sagt gjerne måltider! :)
 
Takk for mange tips UneMi! :) den der brie med druer er litt spennende, men er det ikke utrolig mye fett og kalorier i brie? Dog, spiser man vel kanskje ikke så altfor store mengder heller.

Jeg har hatt litt av det, på rugsprø f.eks. Er ikke mye jeg har på, men det blir nok en 30-40 kcal av det... Likevel er det ikke allverdens jeg har på, og ikke er det alt for ofte heller :) Kan jo ikke være helt nazi på kcal heller, hehe.
 
Frokost er enten rugsprø/ryvita med brie, ovnsbakt leverpostei, krydder kalkunskinke, krydderskinke eller en annen skinketype som smaker litt. Cherios med yoghurtmelk eller eggerøre/omelett av 1 egg.

Mellommåltid banan/smoothie

Lunsj er enten det samme som frokost eller en salat.

Mellommåltid frukt eller smoothie.

Middag, som oftest rent kjøtt/fisk og grønnsaker, eller kjøttdeigmiddag (karbonadedeig). All middag jeg lager er hjemmelagd, så jeg vet hva jeg får i meg. Ikke noe snusk :p

Kveldsmat, rester av middag, knekkebrød, smoothie eller noe av det samme som frokosten.

Det varierer veeeldig etter dagsformen og om det er ting jeg er veldig lei av, men sånn ca dette :)
 
Middagen igår var ikke spes vellykka mtp ungene som ikke spiser grønnsaker.. Det kan bli en utfordring!

Merket godt igår at jeg trengte å trene ja ;) Hehe.. Ungene storkosa seg i lekepassen ;)

Blir nok trening på torsdsg igjen :)

Idag blir det skinke og makaroniform til middag :)
 
45 minutter zumba cardio og 30 minutter styrketrening unnagjort, and I feel good! :D
Herlig herlig! :)
 
Har dere sett utfordringen :)?
Jeg drikker heldigvis 3+ liter om dagen. Ammer og er ofte tørst;-) ellers får vi skravle i vei her;-)

Skal snart på første spinningtime i år, grugleder meg. Blir hardt etter julens latmannsliv:p men kjenner jeg trenger å få litt puls! Ellers i dag har jeg vært hos helsesøstern med Lilja og søkt meg inn på BI Nettstudier:)
Middag i dag ble kylling og salat!
Hva har dere gjort i dag da?
 
Drikk litt vann for meg også da :) :) håper utfordringene får hele laget til å gi alt de har :)
 
Jeg er med på utfordringen ihvertfall. Har ikke drukket mer enn en halv liter. Men regner med det går en halv til til middag og 1 liter mens jeg går en tur etterpå. :)

sent fra min telefon
 
Lim vannflaska i hånden deres :)
 
Jeg drikker minst 1.5 liter pr dag.. Har en tupperware flaske på 0.75 ml og den fyller og drikker jeg x to pr dag :)
 
Back
Topp