Skravletråd for lag ROSA

Ja, det er etter operasjonen det har kommet. Da jeg var på 3mnd kontroll, fikk jeg vite at det var mange som hadde opplevd det samme. Heldigvis kunne jeg drikke farris, så det blir en del farris bris :p Det nærmeste jeg kommer vann :p

Lykke til hos tannlegen :)
Farris er jo så godt:)
 
Da er 3 liter vann inntatt, og jeg har nesten ikke gjort annet enn å fly på do. Har fått renset litt opp for det som kommer ut er ikke lenger gult, men klart! ;) aldri drukket så mye vann noen gaang jeg! Dette skal jeg fortsette med. Kan jo bare gi fordeler håper jeg! ;)
 
Flink du er chaba!

Skal ha i meg 1900 kcal jeg,men det er søren i meg vanskelig!!! Skal liksom velge sunt også da..

I morra tidlig blir det en tur på spenst :)
 
Jeg klarer ikke å telle kalorier jeg. Da blir jeg bare gal. Men prøver å spise lite og ofte. slik at jeg blir passe mett!!!

Prøvde lavkarbo en gang. Jeg holdt ut en og en halv dag. men jeg var så svimmel dagen etter at jeg ble bare nødt til å gi meg. Mannen min fortsatte og gikk ned 17 kilo på 3 mnd. Han har klart å holde de av også. er imponert over at han fikk det til. Veide 113 kilo på det meste!! :)

Men jeg får vel holde meg til vanlig kosthold og trening. Har kommet ned før, så jeg vet det går!! ;)
 
En time spinn idag, godt å få kroppen igang igjen etter sykdom.
spiser som en hest for tiden, og altfor mye frukt tror jeg. Fem om dagen er liksom ikke noe problem :) må prøve å kutte litt gradvis selv om jeg per idag ikke helt ser hvor jeg skal kutte.

drikker masse vann hele tiden meN er jo krig i utfordring tråden så tør nesten ikke skrive noe der! :cool:
 
Så det nå nettopp jeg og, Millemari!

Hva om du bytter frukt med noen grønnsaker. Så blir det mindre fruktsukker! Stå på! Deilig med spinning!! ;)
 
Da ble det 3,5 liter vann. Jeg går i køya. Ha en super natts søvn alle sammen! ;)
 
Jeg går på roede så må telle og veie her ;)

Idag blir jeg gal,for siden dems er nede og jeg får ikke lagt inn! Klarer ikke regne ut utenom heller..

Håpe den er oppe og går i morra! Ha en fin natt :)
 
Er her enda jenter, bare vært litt opptatt, hehe. Håper alle klarer seg bra i krigen.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Opp og hopp!! Da drar jeg avgårde for å lære om planetene og årstidene!! ;) prøver å drikke mye i dag og. Ha en fin fin dag!!

sent fra min telefon
 
Ha en fin dag chaba :)

Nå har jeg akkurat spist frokost.. Skal la den synke litt før jeg tar turen til spenst og så blir det en tur til legen etterpå..
 
Btw.. Hva er det dere gjør for å gå ned i vekt? Kaloritelling,lavkarbo,pulver eller hva? :)
 
Spise ofte og lite, litt mer grønnsaker, spiser aldri frokost, så har begynt med en nutrilett shake på morningen. Ellers prøver jeg å være i bevegelse og trener litt
 
Da er jeg tilbake etter en time styrketrening på spenst :) Jammen deilig når man først kommer seg dit! Er det som er det verste,få beina utafor døra og dra! ;)

Så nå har jeg slengt i meg tre brødskiver, kcal gikk litt over det som skal være til lunsj, men så får være :) Er totalen som teller, som med alt annet ;)
 
Synes det er dårlig deltagelse i tråden her... Vi er jo bare 3-4 stk som skriver... Hvor er resten???
 
Enig med deg happygirl, synes vi er få aktive her. Vinner ikke ukas utfordring i dette tempoet.

Nå skal jeg straks gå og hente kidsa. De siste dagene har jeg gått istedet for å kjøre og er fornøyd med det altså. Har ikke klart å dra bena opp på treningssenteret, men håper å starte friskt snart. Som du nevnte over her happygirl, så er det bare det å komme aeg opp dit som er problemet. Vet jo at det er deilig når jeg er igang. ;)

sent fra min telefon
 
Hei! Sorry jeg har vært så lite aktiv:-/ skjerping ;)
Drukket mye vann i det minste;)
 
Er det mange av oss som drikker vann? Altså er med på utfordringen??

sent fra min telefon
 
Nå har vi nettopp spist kylling m ris, og det var så godt! Er lenge siden vi har hatt det, så hadde nesten glemt hvor godt det er!! Gleder meg til sommeren når vi griller.
Hva har dere spist til middag i dag?

sent fra min telefon
 
Back
Topp