Skravletråd for lag GÅS :)

Veiingen denne gang er nok unøyaktig. Er på ferie, og her er det kun en gammel vekt med hjul. Men den viste 86 og dermed ingen vektnedgangen. :(

Mamma til 2 herlige ♡
 
Vekt er registert og klar til vår kjære Snickers! :)
600 gr ned og 1,5 kg igjen til startvekt :D :D

Lever på rene grønnsaker for tiden, sliter med svimmelhet og tør ikke trene så mye. :(
 
Herregud for noen poengsankere lag gås har, dere er rå!! Føler meg som 5. Hjulet på vogna når det kommer til treningen :(

Men med stram kostholdsplan så går jeg ned i vekt i det minste :)
 
Oh ! Vært syk siden mandag så jeg har gått ned endel pga det.. Så går nok opp igjen litt neste uke


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Då e resultatet ute


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi er virkelig gode til å sanke poeng. Vi fortsetter med dette her vi :p

Mamma til 2 herlige ♡
 
Oh ! Vært syk siden mandag så jeg har gått ned endel pga det.. Så går nok opp igjen litt neste uke


Sent from my iPhone using BV Forum
Huff, da, ikke noe særlig å være syk! Men, det er vel sannsynligvis deg vi kan takke for at vi vant denne uka:) Aldri så galt at det ikke er godt for noe;)
 
Fytti grisen, vi er uslåelige, jenter! Jeg følte det gikk så utrolig dårlig denne uken. Vi har feiret bursdag tre(!) dager, og jeg har spist kake hver gang. Men har forsåvidt holdt meg litt i skinnet også, har tatt et halvt eller ett stykke, mot tre, som jeg vanligvis ville ha tatt:p
Er dere med på ny vannutfordring? Merker jeg drikker for lite vann når jeg ikke må...
 
Setter opp et forslag, jeg, så kan dere justere ut ifra behov og ønsker:)

Vann: 10 poeng for 1 liter og 25 poeng for 2 liter.
Snop: 20 poeng for snopefri dag.
Trening:
1p pr min trening (minimum 10 min for å få poeng)
20 poeng for fortsettelse av ABS- challenge, uten rest day



Bonus:
30p trening (inkl challenge) hver dag gir 50 poeng i bonus
50 poeng bonus for 2 l vann hver dag
50 poeng bonus for snopefri alle dager
 
Synes det er vanskelig å finne på noe nytt, jeg. Hadde liksom vært gøy med noe nytt, men har så dårlig fantasi... Noen kreative sjeler her??
 
Enig ang vann, Snickers! Har hatt mye hodevondt den siste uken og det skyldes mitt dårlige vanninntak :(
Huff, mannen min tok med routeren vår til fjells, skikkelig tragisk at jeg sitter på BV og han har fått låne iPad med Super Mario av sin bror. Ha, skikkelige fjellfolk :p
 
Synes det er vanskelig å finne på noe nytt, jeg. Hadde liksom vært gøy med noe nytt, men har så dårlig fantasi... Noen kreative sjeler her??

Et tips til å finne ideer kan være å gå å se på tidligere utfordringer i de forje krigene ;) ligger lengre nede i forumet her :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva med en ut-av-døra-challenge? Sikkert siste uka før snøen inntreffer for fullt :) Godt med noen turer kanskje?
 
Flott innsats kjære medgjess :)
Er borte i hele morra så får ikke kommet med noe innspill, men er åpen for alt.
 
Ja! Hvordan skal den være, da? 20 p for 30min tur? Men da kan ikke turgåing telle som "øvrig trening".
Kanskje 20p for en uteaktivitet? Som en gåtur, lekeplass med barn. Bare å være ute? Så beholder vi 20p for challenge/øvrig trening?

Ikke vet jeg- bare vannutfordring blir med :) :)
 
Kanskje 20p for en uteaktivitet? Som en gåtur, lekeplass med barn. Bare å være ute? Så beholder vi 20p for challenge/øvrig trening?

Ikke vet jeg- bare vannutfordring blir med :) :)
Ja, det var lurt! Håper på pent vær for folk, da:D

Ja, vann og snop er det viktigste for meg!

Jeg er fortsatt litt giret på noe i magen innen en time etter at men har stått opp, eller kun grønnsaker etter kl 19, jeg, da, men skjønner veldig godt at det ikke lar seg gjøre for de som ammer eller skal ha tre unger ut av døren om morgenen. Kunne evt gitt 10p for det, så blir det ikke så mye å tape for de som ikke får det til, men samtidig en liten piff til de andre. Vi kan jo vurdere det neste uke (for vi vinner jo da også:D)
 
Ja, det var lurt! Håper på pent vær for folk, da:D

Ja, vann og snop er det viktigste for meg!

Jeg er fortsatt litt giret på noe i magen innen en time etter at men har stått opp, eller kun grønnsaker etter kl 19, jeg, da, men skjønner veldig godt at det ikke lar seg gjøre for de som ammer eller skal ha tre unger ut av døren om morgenen. Kunne evt gitt 10p for det, så blir det ikke så mye å tape for de som ikke får det til, men samtidig en liten piff til de andre. Vi kan jo vurdere det neste uke (for vi vinner jo da også:D)
Gode forslag, Snickers! Det blir nok bra uansett hva vi velger, vi har flere som sanker poeng som gale :p Jeg med mitt matinntak,amming og dårlig form må bare henge med så godt jeg kan :) :)
Kan godt prøve en slik tilleggsutfordring med 10 p som du nevner :)
 
Jeg synes alle forslagene er gode. Jeg er ute hver dag så får sanket poeng på det. Men får poeng for annen trening også eller? For er på spinning og styrketrening flere ganger i uken også :p
Vann og snop er jeg også god på, men ikke så flink til den maten før en time. :)

Mamma til 2 herlige ♡
 
Back
Topp