Skravletråd for lag GÅS :)

Gode forslag, Snickers! Det blir nok bra uansett hva vi velger, vi har flere som sanker poeng som gale :p Jeg med mitt matinntak,amming og dårlig form må bare henge med så godt jeg kan :) :)
Kan godt prøve en slik tilleggsutfordring med 10 p som du nevner :)
Jepp:
Frokost: 10p for å spise frokost innen en time etter å ha stått opp (en frukt eller grønnsak er godkjent!)

Kan gjerne droppe bonuser her!
 
Jepp:
Frokost: 10p for å spise frokost innen en time etter å ha stått opp (en frukt eller grønnsak er godkjent!)

Kan gjerne droppe bonuser her!
Supert Snickers!
Vil du legge ut et forslag/utfordringen i kveld? :)
 
Litt i farta her, men kan dette være noe? Hvis ingen protesterer innen et par-tre timer, kanskje noen kan ta ansvar for å legge den ut? Feel free til å justere den, altså, jeg er superflex! Vi stikker i bursdag:)

Her kommer utfordringen for sjette uke i Slankekrigen.
LES NØYE hva reglene er, kan lett bli forvirringer i poengene hvis en ikke er veldig nøye.
Fristen for å levere inn poengene er fredag kl.19.00 (samme som vekta). Totalsummen MÅ være utregna for at det skal gjelde. Det kan være lurt å registrere inn etter hvert ;)

Utfordringen varer fra søndag til og med torsdag.

Utfordringen:

Vann: 10p for 1 liter, 25p for 2l
Snop:25 poeng for snopefri dag.
Trening:
20 poeng for fortsettelse av siste uke challenge-øvelse eller 20p for 20 min øvrig trening/tur (1p pr min :p)
Ut av døra: 20p for en uteaktivitet: lekeplass med barna, tur, plaske i vanndammer etc.

En liten tilleggsutfordring denne uken:
Frokost:
10p for å spise frokost innen en time etter å ha stått opp (en frukt eller grønnsak er godkjent!)

Bonus:
Trening: 30p trening hver dag gir 50 poeng i bonus
Ut av døra: 50p bonus for å ha gjort "ut av døra" hver dag
Vann: 50p bonus for 2 l hver dag
Snop: Snopefri alle dager og få 50 poeng i bonus.

Alle skal melde seg på ved å kopiere inn dette og føre inn laget de hører til:

Lag

Søndag
Trening:
Måltid:
Snop:
Dagens total:

Mandag
Trening:
Måltid:
Snop:
Dagens total:

Tirsdag
Trening:
Måltid:
Snop:
Dagens total:

Onsdag
Trening:
Måltid:
Snop:
Dagens total:

Torsdag
Trening:
Måltid:
Snop:
Dagens total:

Bonus:
Trening:
Måltid:
Snop:

Totalt:
 
Dette blir bra:p

Mamma til 2 herlige ♡
 
Så flinke dere er til å finne på utfordringer jenter!! Beklager at jeg ikke har vært mer aktiv, det har vært fryktelig hektisk her hjemme i det siste, bare så vidt jeg husket på å legge inn vekt i går!! Håper og satser på å komme sterkere tilbake!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skikkelig dårlig start på utfordringa denne uka. Eneste jeg har klart i dag er å drikke 2 liter vann, så da blir det ikke mange bonuspoeng. Vært i bursdag i dag så da ble det brus og kaker :-$ Kommer til å bli litt trening og ut av døra i løpet av uka, men er mye lettere å motivere seg de siste dagene når man kan få bonuspoeng syns jeg. Må gå hardere ut neste uke!
 
Skikkelig dårlig start på utfordringa denne uka. Eneste jeg har klart i dag er å drikke 2 liter vann, så da blir det ikke mange bonuspoeng. Vært i bursdag i dag så da ble det brus og kaker :-$ Kommer til å bli litt trening og ut av døra i løpet av uka, men er mye lettere å motivere seg de siste dagene når man kan få bonuspoeng syns jeg. Må gå hardere ut neste uke!
Ja, bursdage er no' shiiiit! Vi hadde siste i gå av fem(!) feiringer denne uken! Fire av dem har våre egne... Jeg slanker meg jo litt sånn i smug også, så vil liksom ikke la være å ta kake. Ikke klarer jeg det heller forsåvidt, men hadde nok ikke latt det være uansett. Men har vært flink og tatt et halvt eller ett, da, istedenfor to-fire, som jeg pleier:D Vel, på lørdag ble det fire, da, for naboen som hadde bursdag er så hinsides god på gjærdeig...:eek:
I går hadde vi feiring selv, og da selskapet var gått la jeg ut på tur mens mannen lå på sofaen!! Kanskje det jeg var mest fornøyd med i går. De var ene og alene for å få den bonuser på UTfordringen:D Følte meg sykt flink der jeg vare ute og trasket i regnet... I dag er det sol, takk og lov!
 
Ja, bursdage er no' shiiiit! Vi hadde siste i gå av fem(!) feiringer denne uken! Fire av dem har våre egne... Jeg slanker meg jo litt sånn i smug også, så vil liksom ikke la være å ta kake. Ikke klarer jeg det heller forsåvidt, men hadde nok ikke latt det være uansett. Men har vært flink og tatt et halvt eller ett, da, istedenfor to-fire, som jeg pleier:D Vel, på lørdag ble det fire, da, for naboen som hadde bursdag er så hinsides god på gjærdeig...:eek:
I går hadde vi feiring selv, og da selskapet var gått la jeg ut på tur mens mannen lå på sofaen!! Kanskje det jeg var mest fornøyd med i går. De var ene og alene for å få den bonuser på UTfordringen:D Følte meg sykt flink der jeg vare ute og trasket i regnet... I dag er det sol, takk og lov!
Haha, UTfordringen. Elsker ordspill :) Har en kollega jeg pendler sammens med som er helt rå.
Jeg klarer aldri lavære å ta kake. Sier jo ikke nei til gratis mat ;-)
 
Filler'n altså, i går hadde mannen besøk av en kompis. De skulle se fotballkamp og mannen hadde benyttet anledningen til å kjøpe litt snop, siden jeg likevel skulle bort til ei venninne (han får ikke lov til å ha snop i hus for tiden:p). Så ble avtalen min avlyst, og jeg ble sittende der med en teit fotballkamp og sjokolade på bordet...det måtte jo gå galt:( I tillegg kom jeg på da jeg la meg at jeg hadde glemt(!) å drikke 2l vann?! Er det mulig? Jeg hadde ikke hatt med meg flasken min som je pleier å fylle tre ganger ila dagen, og dermed ble hele vanndrikkingen glemt. På toppen av det hele, veide jeg meg i dag tidlig og ser at jeg veier 200 g mer enn på fredag!! Blir vel bare vann på meg i dag, da...:( Snakk om gås!
Går for tarmskylling, voldsom vanndrikking og ekstremtrening i dag, så skal vi nok få dreisen på den vekta til i morgen, ja!

God slankedag, gåsesøstre!
 
Last edited:
Ååååå! Jeg hadde så store planer om å være flink denne uka, særlig "UT"-fordringen med både husdyr og baby. Men lillegutt har vært potte forkjølet og har ikke turt å ta han med ut på mer enn vi må. Kan ikke føre opp poeng for å hente posten eller fore dyr heller :p

Neste uke må nok være nok- da er mitt mål minst 100 p hver dag! (Spørs selvfølgelig hva slags utfordring vi får :p )
 
Da e resultatet ute :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha, vi vant igjen! Men seriøst, samlet så gikk vi OPP i vekt, dere! Jeg foreslår en kondisjonsutfordring denne uken! Opp i puls - ned i vekt:p Hva med:

Kondis: 10p for 10 min kondisjonstrening, 25p for 20 min. Maks 50p per dag. Forslag til trening: Sykkel, svømming, jogging, gå i oppoverbakke, hoppe tau...
 
Og hva med en ny liten tilleggsutfordring til kostholdet? F.eks grønnsakssuppe til middag en dag ila uken = 30p? Er jo så utrolig mye gode grønnsaker nå på høsten:)
 
Liker godt forslaget om kondis! Og så synes jeg det var veldig kjekt med UT delen uka som gikk!
Kan godt ha grønsaksuppe til middag en dag vi i allefall :)
Jeg er egentlig borte i dag, men skal prøve å poppe innom i løpet av dagen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg bare legger ut utfordringen fra forrige uke, tilpasset en ny uke, så kan vi redigere og fikse på den ut ifra hva vi blir enige om ila dagen. Legger til ny "tilleggsutfordring" og kondisutfordring, så kan dere bare gjøre om, legge til og trekke fra som dere vil. Jeg er med på alt, men kjenner at jeg trenger utfordringer som virker litt direkte på vekta. Denne uken gikk dårlig, gitt!


Her kommer utfordringen for sjuende uke i Slankekrigen.
LES NØYE hva reglene er, kan lett bli forvirringer i poengene hvis en ikke er veldig nøye.
Fristen for å levere inn poengene er fredag kl.19.00 (samme som vekta). Totalsummen MÅ være utregna for at det skal gjelde. Det kan være lurt å registrere inn etter hvert ;)

Utfordringen varer fra søndag til og med torsdag.

Utfordringen:

Vann: 10p for 1 liter, 25p for 2l
Snop: 25 poeng for snopefri dag.
Trening - kondisuke:
Kondisjonstrening: 10p for 10 min, 25p for 20 min. Maks 50p pr dag.
Forslag til kondisjonstrening: Jogge/sykle/svømme/gå raskt i oppoverbakke
20 poeng for fortsettelse eller opprettholdelse av challenge-øvelse.
5p for 10 min annen trening.
UT: 20p for en uteaktivitet: lekeplass med barna, tur, plaske i vanndammer etc.

En liten tilleggsutfordring denne uken:
Grønnsakssuppe en dag i løpet av uken: 30p (føres opp nederst sammen med bonusen)

Bonus:
Trening: 30p trening hver dag gir 50 poeng i bonus
Ut av døra: 50p bonus for å ha gjort "ut av døra" hver dag
Vann: 50p bonus for 2 l hver dag
Snop: Snopefri alle dager og få 50 poeng i bonus.

Alle skal melde seg på ved å kopiere inn dette og føre inn laget de hører til:

Lag

Søndag
UT/Trening:
Snop:
Vann:
Dagens total:

Mandag
UT/ Trening:
Snop:
Vann:
Dagens total:

Tirsdag
UT/ Trening:
Snop:
Vann:
Dagens total:

Onsdag
UT/ Trening:
Snop:
Vann:
Dagens total:

Torsdag
UT/ Trening:
Snop:
Vann:
Dagens total:

Bonus:
UT/ trening:
Snop:
Vann:

En dag med grønnsakssuppe til middag:


Totalt:
 
Nå skrev jeg 5 poeng for 10 min med annen trening. Tanken med det er å motivere ekstra til kondisjonstrening. Det er jo fordi jeg trenger det selv, da, men her må dere bare protestere hvis dere er uenig.
 
Syns det ser veldig bra ut jeg, men det er kun kondisjonstreninga man bare kan få 50 p på? om man har anna trening kan man få mer?
 
Back
Topp