Skravletråd for lag GÅS :)

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Her kan gjessene skravle så mye vi orker :)

Lagleder: (MÅ VELGES)

Lag Gås:

Vårbaby13
Giraffe
Alvejenta
Fru.Maja
Ccmil
Varpen
lillemille <3
Frk-nyfiken
Romle
Snickers
Frk.spent
Marte83
 
Hallois alle gåsemødre :)

Vi må velge en lagleder innen fredag.
Jeg vedder på at jeg ryker ut svært tidlig pga fullamming :p Hvis ikke skulle jeg gjerne tatt ansvaret..

Så, hva blir deres taktikk for å gå ned?
:)
 
Hallois alle gåsemødre :)

Vi må velge en lagleder innen fredag.
Jeg vedder på at jeg ryker ut svært tidlig pga fullamming :p Hvis ikke skulle jeg gjerne tatt ansvaret..

Så, hva blir deres taktikk for å gå ned?
:)

Lagleder går også ann å endres etter hvert om laglederen skal ryke :) har endret det i de tidligere krigene hvertfall :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei alle sammen. Taktikken min er at jeg går på overvektsklinikken på kurs, så får full oppfølging der. Og dette blir med på å booste vektnedgangen og hjelpe på motivasjonen. :) Jeg har ikke så veldig lyst å være lagleder, skjemaet er litt fullbooket for tiden.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lagleder går også ann å endres etter hvert om laglederen skal ryke :) har endret det i de tidligere krigene hvertfall :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Okei! Elsker alt av ansvar, dessverre er ammetåka helt forferdelig... Jeg glemmer alt om dagen, til og med mitt eget bursdagsselskap :( Tør rett og slett ikke å ta det på meg og ødelegg for alle :(
 
Da ruller vi igang jenter!!! Aldri vært mer motivert og jeg er i god gang med vektnedgangen føler jeg:) jeg SKAL nå målet mitt på 56 kg denne runden av slankekrigen!!:) hva er målet deres???

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Hei så gøy med lag og være igang!! heia oss gåser! Jeg har et spørsmål: vi reiser til syden på lørdag og blir borte i 2 uker. Betyr det at det er litt vanskeleg for dere om jeg er med på konkurransen eller kan det ordnes på en måte? Har kjempe lyst til å være med, er den motovasjonsfaktoren men får jo mest sannsynlig ikke oppdatert vekt :(
 
Hurra ! I gang :) dette blir spennende :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei så gøy med lag og være igang!! heia oss gåser! Jeg har et spørsmål: vi reiser til syden på lørdag og blir borte i 2 uker. Betyr det at det er litt vanskeleg for dere om jeg er med på konkurransen eller kan det ordnes på en måte? Har kjempe lyst til å være med, er den motovasjonsfaktoren men får jo mest sannsynlig ikke oppdatert vekt :(

Prøv å finne deg ei vekt der nede, ofte kan man veie seg på apotek eller lignende, og pass på evt tidsforskjeller. Utover det: kjør på! Du er tøff som vil være med på krigen tross ferie! Dette blir bra! :)


Fikk ei nydelig datter i 2013.
Prøver på nummer to. :)

Sent from my iPad using BV Forum
 
Heisann! :p da er det bare å brette opp ermene og sette igang. :p jeg er også fullammer så kan jo ikke gå på strenge dietter, men jeg skal være med så gått jeg kan. Vanlig sundt kosthold og trening bør hjelpe meg litt nedover. :)

Mamma til 2 herlige ♡
 
Prøv å finne deg ei vekt der nede, ofte kan man veie seg på apotek eller lignende, og pass på evt tidsforskjeller. Utover det: kjør på! Du er tøff som vil være med på krigen tross ferie! Dette blir bra! :)


Fikk ei nydelig datter i 2013.
Prøver på nummer to. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Takk for det og for tips om apoteket! Jepp da skal jeg prøve å finne ei vekt!
 
Her er det også fullamming på gang, men håper dette kan være med på å bli litt flinkere til hva jeg døtter i meg og være litt mer aktiv for nå har den naturlige vektnedgangen etter fødsel stoppet opp for min del.
Lykke til alle gjess. Måtte en av oss vinne :)
 
Har dåke fått på plass lagleder? Mangle kun fra dåkas lag no :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Siden ingen andre melder seg, så kan jeg være lagleder hvis dere vil...?


Fikk ei nydelig datter i 2013.
Prøver på nummer to. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Godt da e nåken so tar ansvar :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Siden ingen andre melder seg, så kan jeg være lagleder hvis dere vil...?


Fikk ei nydelig datter i 2013.
Prøver på nummer to. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Supert :-D

Mamma til 2 herlige ♡
 
Kjære vene, dere har jo skravlet i lange tider allerede! I alle fall noen dager;) Målet mitt er vel egentlig 62, men alt under 65-66 er supert. Tror dette blir veldig utfordrende, for jeg har igrunn vært ganske flink over en tid nå, men har ikke gått ned et gram omtrent! Utrolig irriterende! Hadde da så lett for å miste kilo før..? Jaja, jeg er i allefall motivert for dette, og gleder meg til herlig lagånd og positiv spirit! Heia oss!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Da er vi i gang, dere!! Noen som har behov for at jeg bytter profilbilde?;) Tror kanskje jeg må vurdere det!
 
Så bra, Romle!
Jeg kommer ikke inn på Appen og er bortreist i helgen.
Fikk i det minste registrert vekt i dag, men hvis jeg bare kommer inn fra PC blir det lite skravling fremover..

Masse lykke til damer, tvi-tvi :D
 
Back
Topp