Skravletråd for lag GÅS :)

Syns det ser veldig bra ut jeg, men det er kun kondisjonstreninga man bare kan få 50 p på? om man har anna trening kan man få mer?
Hm...godt poeng. Det blir jo litt teit med en maksgrense på kondisjonstreningen, kanskje, for hvis man er på en spinningtime som varer i 60 min, skal man liksom få 50 poeng for de første 40 minuttene, også får man bare 10 poeng for de siste 20. Det funker jo ikke. Nei, vi får kanskje droppe maksgrense der, kanskje?
 
Syns det ser veldig bra ut jeg, men det er kun kondisjonstreninga man bare kan få 50 p på? om man har anna trening kan man få mer?
Og ja, jeg tenkte egentlig at det var 50 p maks for kondisjonstreningen, så kommer alt annet i tillegg. Men jmf min forrige kommentar, så funker det jo ikke helt. Prøver meg på en ny formulering i et nytt innlegg.
 
Jeg lurer på...skulle vi senket fortsettelse av challengeøvelsen til 15p? Bare for å gjøre det klarer at nå er det kondis som er i fokus? Samtidig er det liksom 15 "lettjente" poeng hvis man også fortsetter med ABS challenge (ikke at det er SÅ lett, jeg holdt på å omkomme under gårsdagens planke! Mæææn, så tungt!)
 
Nytt forslag:


Her kommer utfordringen for sjuende uke i Slankekrigen.
LES NØYE hva reglene er, kan lett bli forvirringer i poengene hvis en ikke er veldig nøye.
Fristen for å levere inn poengene er fredag kl.19.00 (samme som vekta). Totalsummen MÅ være utregna for at det skal gjelde. Det kan være lurt å registrere inn etter hvert ;)

Utfordringen varer fra søndag til og med torsdag.

Utfordringen:

Vann: 10p for 1 liter, 25p for 2l
Snop: 25 poeng for snopefri dag.
Trening - kondisuke:
Kondisjonstrening: 10p for 10 min, 25p for 20 min. Dvs 50p for 40 min, 75p for 60 min osv.
Forslag til kondisjonstrening: Jogge/sykle/svømme/gå raskt i oppoverbakke
15 poeng for fortsettelse eller opprettholdelse av challenge-øvelse.
5p for 10 min annen trening, som styrke, tur etc.
UT: 20p for en uteaktivitet: lekeplass med barna, tur, plaske i vanndammer etc.

En liten tilleggsutfordring denne uken:
Grønnsakssuppe en dag i løpet av uken: 30p (føres opp nederst sammen med bonusen)

Bonus:
Trening: 30p trening hver dag gir 50 poeng i bonus
Ut av døra: 50p bonus for å ha gjort "ut av døra" hver dag
Vann: 50p bonus for 2 l hver dag
Snop: Snopefri alle dager og få 50 poeng i bonus.

Alle skal melde seg på ved å kopiere inn dette og føre inn laget de hører til:

Lag

Søndag
UT/Trening:
Snop:
Vann:
Dagens total:

Mandag
UT/ Trening:
Snop:
Vann:
Dagens total:

Tirsdag
UT/ Trening:
Snop:
Vann:
Dagens total:

Onsdag
UT/ Trening:
Snop:
Vann:
Dagens total:

Torsdag
UT/ Trening:
Snop:
Vann:
Dagens total:

Bonus:
UT/ trening:
Snop:
Vann:

En dag med grønnsakssuppe til middag:


Totalt:
 
Supert jobba :p jeg er så opptatt i helgene at jeg kun får sjekket sent om kvelden eller tidlig på morgenen. Så må bare beklage at jeg ikke er noe flink til å komme med forslag og svare kjapt. Utfordringen igjen er tipp topp. Er på 3 spinninger i uken så får sanket litt poeng, og det er bra. :-D håper på bedre nedgang denne uken for oss alle sammen. Jeg skal prøve å være ekstremt streng i matveien denne uken, slik at jeg går mer ned. :)

Mamma til 2 herlige ♡
 
Jeg er superfornøyd etter å ha vært eksponert for nystekte vafler uten å ta en eneste en i dag! Kanskje det er håp for godisbonus denne uken?
 
Hei kjære medgjess! Det er ei som lurer på om UT og trening regnes sammen eller her for seg? Det regnes sammen, ikke sant? Slik at hvis man gjør UT + 10 min kondis hver dag, får man bonus? Men ingen bonus i seg selv for å ha gjort UT hver dag?
 
Ah, jo da, vi har skrevet at det er 50p for å ha gjort UT hver dag. Da blir det sånn. Mulig at vi har satt det opp litt klønete?
 
Hei jenter! Denne uka må jeg bare beklage på forhånd! Jeg er revmatiker, og har lenge vært uten noen særlige plager, men natt til i går stivna kroppen totalt! Har mye smerter og må ta smertestillende for å sove, så denne uka blir det nok ikke mye poeng fra min side! Skal prøve å komme meg gjennom dagene på jobb, men er ikke mye krefter igjen etter det! Torsdag har jeg fri, så da skal jeg prøve å komme meg i svømmehallen! Karre med meg noen poeng der i allefall :) skal prøve å være streng med kostholdet om ikke annet, så får vi se hva resultatet blir på fredag!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei jenter! Denne uka må jeg bare beklage på forhånd! Jeg er revmatiker, og har lenge vært uten noen særlige plager, men natt til i går stivna kroppen totalt! Har mye smerter og må ta smertestillende for å sove, så denne uka blir det nok ikke mye poeng fra min side! Skal prøve å komme meg gjennom dagene på jobb, men er ikke mye krefter igjen etter det! Torsdag har jeg fri, så da skal jeg prøve å komme meg i svømmehallen! Karre med meg noen poeng der i allefall :) skal prøve å være streng med kostholdet om ikke annet, så får vi se hva resultatet blir på fredag!


Sent from my iPhone using BV Forum
Det går så fint, atte! Helsa rår vi ikke over bestandig. Så fryktelig kjedelig med en slik dårlig periode som bare kom kastet på, da! Håper du kommer litt til hektene snart og slipper å ha så vondt. Det er fryktelig slitsomt med konstante smerter! :(
 
Jadda, starter uka med omgangssyke :( Kostholdet går nedenom og hjem- vann og frisk luft får et løft :)

Håper jeg klarer å fortsette i denne tralten og gå ned bittelitt til :)
 
Å nei! Æsj...omgangssyke er pyton! Håper det er raskt forbigående!
Tok en prøveveiing i dag tidlig etter all treningen min til tross sykdom (klapp på skulderen!). Hvis den viser det samme på fredag vil det si at jeg veier under startvekt før graviditeten :D Fikk en skikkelig boost og truget meg ut med lillegutt i bæresele i regn og blåst for å sanke noen poeng etter en hektisk dag.

Krysser fingre på fredag- hvis det stemmer så skal jeg unne meg en ny kompressjonsbukse! :p
 
Tok en prøveveiing i dag tidlig etter all treningen min til tross sykdom (klapp på skulderen!). Hvis den viser det samme på fredag vil det si at jeg veier under startvekt før graviditeten :D Fikk en skikkelig boost og truget meg ut med lillegutt i bæresele i regn og blåst for å sanke noen poeng etter en hektisk dag.

Krysser fingre på fredag- hvis det stemmer så skal jeg unne meg en ny kompressjonsbukse! :p
Wow!! Grattis! Jeg har også snikveid meg, og det lover veldig bra for fredag her også:) Det går visst litt i rykk og napp, dette her:D
 
Vekta har vist 72,8 hele uken og jeg er storfornøyd! Veier nå under før graviditeten (73 kg)

For all del, litt muskler er borte, men det er så deilig å BEVEGE seg ordentlig igjen..! :D

ImageUploadedByBV Forum1414735942.846552.jpg
 
For noen fine nedganger Snickers og Frk Spent! Dere redder oss nok denne uka :)
 
E det noen gåser som kunne tenkt seg å overta kriglederjobbe? Vurderer å trekke meg fra krigen. :D



Sent from my iPhone using BV Forum
 
har ikke fått bidratt med så mye poeng denne uka, men heldigvis ble det litt nedgang :)
 
Back
Topp