Skravletråd for lag GÅS :)

Kan man både samle poeng fra challenge øvels og øvrig trening? I dag har jeg vært på spinning 45 min og gått lengre tur etterpå, og nå tenkte jeg å fortsette på challengen. Blir det da poeng på alt? :) ble nemlig usikker da det står eller.

Mamma til 2 herlige ♡
 
Kan man både samle poeng fra challenge øvels og øvrig trening? I dag har jeg vært på spinning 45 min og gått lengre tur etterpå, og nå tenkte jeg å fortsette på challengen. Blir det da poeng på alt? :) ble nemlig usikker da det står eller.

Mamma til 2 herlige ♡
Poeng for begge deler ja :) mange som fortsetter på forrige ukes challenge og det gir 20 p. 20p for 20 min øvrig trening/tur( eller 1p pr min ;) )
 
Poeng for begge deler ja :) mange som fortsetter på forrige ukes challenge og det gir 20 p. 20p for 20 min øvrig trening/tur( eller 1p pr min ;) )

Så flott. Da blir det en del poeng å hente inn :p

Mamma til 2 herlige ♡
 
huff, ikke noe bra veiing i dag :( opp 200gram.. Men kan vel ikke regne med annet enn litt svinging når jeg har gått ned jevnt 300 gram i uka tidligere... Kjedelig, enda så flink jeg har vært denne uka!! håper det holder, så får det bli ekstra sjerpings neste uke!
 
Åh, herlighet, dette var litt styrete! Jeg er på Sardinia og de skjønner nesten ingenting engelsk. I går fikk jeg på ganske kreativt vis mimet meg til en vekt på et apotek. Da de endelig forstod hva jeg spurte etter og de gikk for å hente den, så skulle jeg jo ikke veie meg, jeg skulle bare sjekke at de hadde en. De ble ganske forvirret, kan man si... Men da jeg kom i dag tidlig, smilte de fra øre til øre og kom drassende med ei diger og tung vekt som jeg måtte sitte på:p Det var en digital vekt, en slags stol, og tallene som vistes, kunne bare de se, for de kom opp bak... På toppen av det hele ga de meg vekta i pund! Jeg tror at de trodde jeg var engelsk, for de regner da ikke i pund her?! De styrte fælt for å få det til, trykket og ordnet:p Etter mye om og men fikk jeg nå vekta i kg. Trakk fra 200 g med klær og havnet på nøyaktig samme vekt som i forrige uke. Var i grunn glad til, siden nettet her er så sinnsykt tregt og ustabilt, at det ville tatt en halvtime å finne frem til BMI-kalkulatoren og regne ut BMI'en. Så gjenstår det bare å se om vekta hjemme er enig, da... Jaja, jeg har gjort mitt beste og fått en vekt. Om den stemmer er jeg usikker på, men jeg får ikke gjort noe mer:) God helg, jenter! Nå skal jeg ut å slikke sol:D
 
huff, ikke noe bra veiing i dag :( opp 200gram.. Men kan vel ikke regne med annet enn litt svinging når jeg har gått ned jevnt 300 gram i uka tidligere... Kjedelig, enda så flink jeg har vært denne uka!! håper det holder, så får det bli ekstra sjerpings neste uke!

Det svinger jo dessverre sånn mens man holder på. Satse på at vi gjør det bra på utfordringen og får fratrekk. :)
Gikk selv ned 0,3 som forrige uke, og greit fornøyd med det i og med jeg igjen har fåt det månedlig. ;-)

Mamma til 2 herlige ♡
 
Åh, herlighet, dette var litt styrete! Jeg er på Sardinia og de skjønner nesten ingenting engelsk. I går fikk jeg på ganske kreativt vis mimet meg til en vekt på et apotek. Da de endelig forstod hva jeg spurte etter og de gikk for å hente den, så skulle jeg jo ikke veie meg, jeg skulle bare sjekke at de hadde en. De ble ganske forvirret, kan man si... Men da jeg kom i dag tidlig, smilte de fra øre til øre og kom drassende med ei diger og tung vekt som jeg måtte sitte på:p Det var en digital vekt, en slags stol, og tallene som vistes, kunne bare de se, for de kom opp bak... På toppen av det hele ga de meg vekta i pund! Jeg tror at de trodde jeg var engelsk, for de regner da ikke i pund her?! De styrte fælt for å få det til, trykket og ordnet:p Etter mye om og men fikk jeg nå vekta i kg. Trakk fra 200 g med klær og havnet på nøyaktig samme vekt som i forrige uke. Var i grunn glad til, siden nettet her er så sinnsykt tregt og ustabilt, at det ville tatt en halvtime å finne frem til BMI-kalkulatoren og regne ut BMI'en. Så gjenstår det bare å se om vekta hjemme er enig, da... Jaja, jeg har gjort mitt beste og fått en vekt. Om den stemmer er jeg usikker på, men jeg får ikke gjort noe mer:) God helg, jenter! Nå skal jeg ut å slikke sol:D

Hahahaha. No fekk eg meg ein god latter. Eg ser da for meg :D du e flink so klarte da då :D imponert. Kos deg masse vidare :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei alle sammen! Er det noen som kan ta over laglederjobben allerede nå i kveld? Står midt oppe i en krise på jobb, rekker ikke regne ut poeng osv. Har heller ikke fått levert inn vekt, og er ute av konkurransen, så ny lagleder må til fra neste uke uansett. Beklager så mye, alle sammen, dette var virkelig ikke meningen!
 
Hei alle sammen! Er det noen som kan ta over laglederjobben allerede nå i kveld? Står midt oppe i en krise på jobb, rekker ikke regne ut poeng osv. Har heller ikke fått levert inn vekt, og er ute av konkurransen, så ny lagleder må til fra neste uke uansett. Beklager så mye, alle sammen, dette var virkelig ikke meningen!

Så kjedelig :( eg kan levere vekt for laget eg. Ikke tenk på det. Synd du ikkje fikk levert :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hurra for lag GÅS!
Hva hendte Romle? :( :(

Forslag til ny utfordring i morgen? Dette har vi tydeligvis teken på :) :)

-Og LAGLEDER? Noen som melder seg hvis Romle blir borte?
 
Marte83, Varpen og Snickers:
Dere er jo helt rå til å sanke utfordringspoeng - dere må definitivt ha et ord med i laget :D
 
Takk for det Frk Spent :)
syns iallfall vi bør ha med 20 poeng for de som fortsetter challengen sånn som sist.

Men Romle har du hørt om du får fortsette? Sånn jeg forstå det var dette et krisetilfelle og de stod vel noe i reglene om at det ved helt spesielle tilfeller og om laglederne var enige kunne det gjøres unntak? Vil ikke miste deg Romle!

Jeg er ofte opptatt fredag kveld så har ikke alltid mulighet til å få levert inn så da passer jeg litt dårlig som lagleder.

Er hos svigers i helga så ikke så aktiv på nettet, men skal prøve å få tittet innom.
 
Last edited:
Marte83, Varpen og Snickers:
Dere er jo helt rå til å sanke utfordringspoeng - dere må definitivt ha et ord med i laget :D

Synes vi burde fortsette challengene, er så godt i gang der. Pluss 5 poeng pr. 5 min trening?
 
Skulle vi hatt fokus på en kroppsdel denne uken?

Og hva med vann/snop/måltider?
 
Her kommer utfordringen for femte uke i Slankekrigen.
LES NØYE hva reglene er, kan lett bli forvirringer i poengene hvis en ikke er veldig nøye.
Fristen for å levere inn poengene er fredag kl.19.00 (samme som vekta). Totalsummen MÅ være utregna for at det skal gjelde. Det kan være lurt å registrere inn etter hvert ;)

Utfordringen varer fra søndag til og med torsdag.

Utfordringen:

Måltid:3 måltid + 2 mellommåltid hver dag – 20 p
Snop:25 poeng for snopefri dag.
Trening:
20 poeng for fortsettelse av uke 3. challenge-øvelse eller 20p for 20 min øvrig trening/tur (1p pr min :p)
30 poeng for utførelse av ABS-attack:

ABS-attack: (Følg program uten rest day)
Se Challenge i neste innlegg
husk god teknikk!

Bonus:
Trening: 30p trening hver dag gir 50 poeng i bonus
Måltid: 50 poeng i bonus vel fullt matinntak alle dager
Snop: Snopefri alle dager og få 50 poeng i bonus.

Alle skal melde seg på ved å kopiere inn dette og føre inn laget de hører til:

Lag

Søndag
Trening:
Måltid:
Snop:
Dagens total:

Mandag
Trening:
Måltid:
Snop:
Dagens total:

Tirsdag
Trening:
Måltid:
Snop:
Dagens total:

Onsdag
Trening:
Måltid:
Snop:
Dagens total:

Torsdag
Trening:
Måltid:
Snop:
Dagens total:

Bonus:
Trening:
Måltid:
Snop:

Totalt:
 
Back
Topp