skravletråd for lag Fiol

Har tatt meg fri i dag:) Leo- hunden skal kastreres i dag... gruer meg, skal straks reise å levere han:(

Bikkjene er rimelig fortvilet her, driver med avvenning av sofa ligging... uff har stoff sofa, den er egentlig helt ødelagt, lukter høgg og ser ikke ut etter 1,5 år.

Må prøve å få tak i rensemaskin, men lurer på om jeg skal leie eller likeså godt kjøpe en?


Trooor vekten er på vei ned igjen også, men er enda ikke der jeg var på fredag, fortsatt vann i fingrene kjenner jeg.
 
Har tatt meg fri i dag:) Leo- hunden skal kastreres i dag... gruer meg, skal straks reise å levere han:(

Bikkjene er rimelig fortvilet her, driver med avvenning av sofa ligging... uff har stoff sofa, den er egentlig helt ødelagt, lukter høgg og ser ikke ut etter 1,5 år.

Må prøve å få tak i rensemaskin, men lurer på om jeg skal leie eller likeså godt kjøpe en?


Trooor vekten er på vei ned igjen også, men er enda ikke der jeg var på fredag, fortsatt vann i fingrene kjenner jeg.
Hunden min ble kastrert for 6 mnd siden. Er det noen spesiell grunn til at han blir det da? Går nok veldig bra!
 
Vi har en tispe, han blir veldig stresset, vil ikke spise, gå tur og går ned mye i vekt:( Så det er det beste for han.
OBS>>>EKLE DETALJER<<<OBS
Her hadde vi flyttet og en i nabolaget har samme rase i tispe som var veldig fristende for han tydeligvis så når hu fikk løpetid så eksploderte han, bokstavelig talt, og sprutet over en dl med blod og sæd fra tissen hver gang han våknet. Skikkelig skummelt siden det ikke er så kjent problem :confused:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
OBS>>>EKLE DETALJER<<<OBS
Her hadde vi flyttet og en i nabolaget har samme rase i tispe som var veldig fristende for han tydeligvis så når hu fikk løpetid så eksploderte han, bokstavelig talt, og sprutet over en dl med blod og sæd fra tissen hver gang han våknet. Skikkelig skummelt siden det ikke er så kjent problem :confused:


Sent from my iPhone using BV Forum
Ha ha ha.... Herregud! Da er man litt klar vel, litt full av hormoner han da stakkars:0 ha ha fikk meg en god latter:0
 
Dyret er hentet og sover, hentet eldstemann på skolen. Nå skal jeg ta disse squatsene og planken:( Gruer meg, men skal.
Middag i dag blir burgere gitt! Ut å jogge litt med tispa etterpå.
Må jo få testa polar loop klokka mi :)
 
Dyret er hentet og sover, hentet eldstemann på skolen. Nå skal jeg ta disse squatsene og planken:( Gruer meg, men skal.
Middag i dag blir burgere gitt! Ut å jogge litt med tispa etterpå.
Må jo få testa polar loop klokka mi :)
Flink da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sliten etter en dag med møte og stress på jobb! Middagen min i dag ble en hamburger fra i går, bare kjøttet, litt pomfri og salat!

Nærmer seg veiing nå... I dag har jeg bare tatt utfordringen, ikke noe annen aktivitet, jeg skal lytte til kroppen og legge meg nå;)

Hvordan går det med dere jenter?
 
Sliten etter en dag med møte og stress på jobb! Middagen min i dag ble en hamburger fra i går, bare kjøttet, litt pomfri og salat!

Nærmer seg veiing nå... I dag har jeg bare tatt utfordringen, ikke noe annen aktivitet, jeg skal lytte til kroppen og legge meg nå;)

Hvordan går det med dere jenter?
Har sniktittet på vekta og detta ser ut som en bra uke her. Har klart utfordringen bra hittil og nå er det bare i dag igjen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har sniktittet på vekta og detta ser ut som en bra uke her. Har klart utfordringen bra hittil og nå er det bare i dag igjen!


Sent from my iPhone using BV Forum
Ahhh. Bra :)

Jeg blir ihvertfall ingen superslanker denne uka, vekt viste opp igjen i dag... gosj! Men er fornøyd med bare 100 gram ned i morgen jeg altså !

Jeg jobber hjemme i dag, minsten skal på skolebesøk for å bli kjent i dag. Eldstemann er syk.
 
Ahhh. Bra :)

Jeg blir ihvertfall ingen superslanker denne uka, vekt viste opp igjen i dag... gosj! Men er fornøyd med bare 100 gram ned i morgen jeg altså !

Jeg jobber hjemme i dag, minsten skal på skolebesøk for å bli kjent i dag. Eldstemann er syk.
Noen uker er bedre enn andre. God bedring til eldstemann!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg blir bare deprimert av dette her jeg, jeg går ikke ned! Og jeg har slanket meg utallige ganger før og gått roede-kurs osv, så vet jo at det jeg gjør har funket før! :/ enkelte dager har jeg mest lyst å sjite i hele amminga slik at jeg kan gå ned i vekt, men så kommer jeg på at det vintigste for meg er ikke å være tynn men å kunne gi sønnen min det han trenger. Så får jeg gå i gang med skikkelig vektnedgang når han er 6 mnd og vi begynner med annen mat.. Men er ikke noe gøy å se ut som jeg gjør nå, jeg gremmes hver gang jeg ser meg i speilet :( harvært stor tidligere, men da har kroppsfasongen vært en helt annen, så jeg har ikke sett så stor ut som jeg gjør nå. Føler ALT ligger på magen nå, og magen henger over keisersnittet som den hengebuken. Huff, ble mye det her, måtte bare få ut litt frustrasjon! :p


Februar-14 mamma <3
 
Jeg blir glad bare vekten er lavere enn forrige uke. Gir alt jeg har men det går trått! :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg blir bare deprimert av dette her jeg, jeg går ikke ned! Og jeg har slanket meg utallige ganger før og gått roede-kurs osv, så vet jo at det jeg gjør har funket før! :/ enkelte dager har jeg mest lyst å sjite i hele amminga slik at jeg kan gå ned i vekt, men så kommer jeg på at det vintigste for meg er ikke å være tynn men å kunne gi sønnen min det han trenger. Så får jeg gå i gang med skikkelig vektnedgang når han er 6 mnd og vi begynner med annen mat.. Men er ikke noe gøy å se ut som jeg gjør nå, jeg gremmes hver gang jeg ser meg i speilet :( harvært stor tidligere, men da har kroppsfasongen vært en helt annen, så jeg har ikke sett så stor ut som jeg gjør nå. Føler ALT ligger på magen nå, og magen henger over keisersnittet som den hengebuken. Huff, ble mye det her, måtte bare få ut litt frustrasjon! :p


Februar-14 mamma <3
Når du ammer, burde ikke fokuset på slanking være så sterkt. Bedre å heller gå litt turer og få gjort litt trening som funker for deg. Viktigste er å være uthvilt og til stede for babyen din. Jenta mi er 4,5 mnd. Jeg mista melken når hu var rundt to måneder og jeg har savnet å amme henne så fælt. Ting blir nok bedre for deg når du er ferdig med å amme!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: BMC
Jeg blir glad bare vekten er lavere enn forrige uke. Gir alt jeg har men det går trått! :/


Sent from my iPhone using BV Forum
er ikke så enkelt detta nei! Men går den litt nedover hver uke, blir jo resultatet stort til slutt!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg blir bare deprimert av dette her jeg, jeg går ikke ned! Og jeg har slanket meg utallige ganger før og gått roede-kurs osv, så vet jo at det jeg gjør har funket før! :/ enkelte dager har jeg mest lyst å sjite i hele amminga slik at jeg kan gå ned i vekt, men så kommer jeg på at det vintigste for meg er ikke å være tynn men å kunne gi sønnen min det han trenger. Så får jeg gå i gang med skikkelig vektnedgang når han er 6 mnd og vi begynner med annen mat.. Men er ikke noe gøy å se ut som jeg gjør nå, jeg gremmes hver gang jeg ser meg i speilet :( harvært stor tidligere, men da har kroppsfasongen vært en helt annen, så jeg har ikke sett så stor ut som jeg gjør nå. Føler ALT ligger på magen nå, og magen henger over keisersnittet som den hengebuken. Huff, ble mye det her, måtte bare få ut litt frustrasjon! :p


Februar-14 mamma <3
Kjenner til den hengebuken ja. Hadde også ks, og har en del som henger over. Håper at huden vil dra seg inn en del og strammes opp når jeg kommer meg ned i vekt. Har en hel haug med strekkmerker over hele magen i tillegg, så det ser ikke akkurat vakkert ut kan du si!

Vært dårlig med motivasjon denne uka, har hatt ei lita ei som har våkna flere ganger i løpet av natta, og aller helst vil ha morgen i 4 - 5 tida, så har vært så trøtt at det ikke frister å gjøre noen verdens ting. I går gikk jeg å la meg halv 9 for å ha litt mer energi i dag. Får se om jeg får tatt en joggetur eller spinningtime i ettermiddag...
 
Veiing i morgen jenter :0 Er dere klare? Gosj!

Jeg har støvsugd, brettspill og lagt på plass klær, rydda på kjøkkenet og tørka støv.
Eneste ordentlige buksa jeg passer i revna i sta!!! Klipte den til shorts... Så starter ikke ene bilen vår! Dagen sin det tenker jeg!

Nå skal jeg snart ta utfordringene og komme meg ut på en god tur med tispa.
 
Veiing i morgen jenter :0 Er dere klare? Gosj!

Jeg har støvsugd, brettspill og lagt på plass klær, rydda på kjøkkenet og tørka støv.
Eneste ordentlige buksa jeg passer i revna i sta!!! Klipte den til shorts... Så starter ikke ene bilen vår! Dagen sin det tenker jeg!

Nå skal jeg snart ta utfordringene og komme meg ut på en god tur med tispa.
Huffda! Så irriterende når den "perfekte" bukse revner eller får luftehull mellom beina! Har opplevd å få revna buksa mi før jeg og, heldigvis hjemme!

Jeg er ganske klar for veiing i morgen! Hatt smoothie som middag de siste to dagene pga dårlig tid så satser på et godt resultat i morgen tidlig!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dro hjemmefra kl 0700 og kom hjem kl. 2200. Ingen trening idag. Spist ute men valgte salat. Og det var godt! :)

Lykke til med veiingen imorgen jenter!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp