skravletråd for lag Fiol

Sorry jenter, glemte og levere vekt i dag, vi driver og pusser opp og flytter så da ble det helt glemt i alt stresset!
håper det bare var meg da, så laget ikke mister enda en deltaker :)
Stå på videre, jeg heier på dere :)
 
Sorry jenter, glemte og levere vekt i dag, vi driver og pusser opp og flytter så da ble det helt glemt i alt stresset!
håper det bare var meg da, så laget ikke mister enda en deltaker :)
Stå på videre, jeg heier på dere :)
Det var dumt, men skjønner at det ikke alltid er så lett å få til alt man prøver å huske på. :) Var ei til som glemte å levere da så vi mister to i dag.
 
Kan ikke fatte og begripe at jeg fortsatt er med! Så for meg jeg ble førstemann på hue og ræv ut :p


Februar-14 mamma <3
 
Såååååå snopesjuk!! Blææææh :(


Februar-14 mamma <3
 
Ånei kom akkurat på at jeg er borte på fredag. Uten vekt!
Mon tro om det er noen mulighet å få levere inn vekten på onsdag....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ånei kom akkurat på at jeg er borte på fredag. Uten vekt!
Mon tro om det er noen mulighet å få levere inn vekten på onsdag....


Sent from my iPhone using BV Forum
Ei som har spurt om det samme på den felles-tråden, og det skulle gå fint :)


Februar-14 mamma <3
 
Ånei kom akkurat på at jeg er borte på fredag. Uten vekt!
Mon tro om det er noen mulighet å få levere inn vekten på onsdag....


Sent from my iPhone using BV Forum

Kan du ikke levere torsdag da?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg syndet i går:( spiste 100 gram sjokkis og 100 gram potetgull. Men spiste ikke noe mat i går, jo også en bolle. Ca 1500 kalorier til sammen det da...
Er fortsatt syk, våknet i dag, sår i halsen og ørene. Nå skal je drikke litt marrakesh te. Kan fortelle at vekten gikk nedover på fredag og fredagskvelden veide jeg halv kilo mindre enn på morgenen! Irriterende.
 
Ny uke nye muligheter!
Fotballtrening igår veldig kjekt :)
Blir en tredagers uke dette, på onsdag reiser vi på tur. Liker veldig korte uker :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Starter uken med lavere vekt enn på fredag, så jeg overlevde helgen :D
 
  • Liker
Reactions: BMC
Jeg syndet i går:( spiste 100 gram sjokkis og 100 gram potetgull. Men spiste ikke noe mat i går, jo også en bolle. Ca 1500 kalorier til sammen det da...
Er fortsatt syk, våknet i dag, sår i halsen og ørene. Nå skal je drikke litt marrakesh te. Kan fortelle at vekten gikk nedover på fredag og fredagskvelden veide jeg halv kilo mindre enn på morgenen! Irriterende.
Huff god bedring! Ikke noe gøy å være syk :(
 
Jeg pleier å veie meg hele tiden men i morges glemte jeg det faktisk!

Er iferd med å bli syk. Eller så er det allergien som herjer. Like kjedelig begge deler..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp