skravletråd for lag Fiol

Dro hjemmefra kl 0700 og kom hjem kl. 2200. Ingen trening idag. Spist ute men valgte salat. Og det var godt! :)

Lykke til med veiingen imorgen jenter!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Dro hjemmefra kl 0700 og kom hjem kl. 2200. Ingen trening idag. Spist ute men valgte salat. Og det var godt! :)

Lykke til med veiingen imorgen jenter!


Sent from my iPad using BV Forum
Bra valg ! :) Flink du!


Vært å jogget og gått i skogen og sandtaket. Tok meg en lang dusj, spist litt fyrste druer og knekkebrød med kaviar til kvelds. Straks køya! Veide meg nå i kveld og da veide jeg 400 gram mindre enn hva jeg gjorde på forrige fredags morgen. Håper det holder seg til i morgen tidlig da...
 
Bra valg ! :) Flink du!


Vært å jogget og gått i skogen og sandtaket. Tok meg en lang dusj, spist litt fyrste druer og knekkebrød med kaviar til kvelds. Straks køya! Veide meg nå i kveld og da veide jeg 400 gram mindre enn hva jeg gjorde på forrige fredags morgen. Håper det holder seg til i morgen tidlig da...
Satse på at du får et supert tall i morgen da! Jeg liker ikke å veie meg om kvelden :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei
Veier akkurat det samme som forrige fredag jeg nå... Tar det ikke så tunkt, for ser virkelig forandring på kroppen.

Trente hardt i går kveld også, så tror det kan ha litt å si.

Blir spennende å se hvem som vinner i dag da :)

Nå er det jobb for fullt ut dagen, så er det helg, fylt med to bursdager og masse å gjør hjemme og ute på tomta:)

Ha en fin fin dag jenter :)
 
Jippi! Ned 1,7kg :D Skal i konfirmasjon på søndag, så da kan jeg nyte et kakestykke med god samvittighet :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei
Veier akkurat det samme som forrige fredag jeg nå... Tar det ikke så tunkt, for ser virkelig forandring på kroppen.

Trente hardt i går kveld også, så tror det kan ha litt å si.

Blir spennende å se hvem som vinner i dag da :)

Nå er det jobb for fullt ut dagen, så er det helg, fylt med to bursdager og masse å gjør hjemme og ute på tomta:)

Ha en fin fin dag jenter :)
Kanskje resultatet kommer neste uke :)
 
Bestemte meg for å nyte en sjokolade til lunsj i dag ( etter å ha spist den prdentlige lunsjen) og au! I magen :(
 
Nå har jeg oppdatert både vekt og utfordring. Håper alle har husket det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Æsj, begynner å bli syk jeg nå:( Venter på at mannen kommer hjem, så skal jeg legge meg under dyna!
 
Æsj, begynner å bli syk jeg nå:( Venter på at mannen kommer hjem, så skal jeg legge meg under dyna!
God bedring, håper det går raskt forbi :)


Februar-14 mamma <3
 
Back
Topp