skravletråd for lag Fiol

Vekta mi vil ikke rikke seg! Blir så frustrert! :( er liksom ikke motiverende når vekta ikke går ned.. Jaja, skal være fornøyd med å ikke gå opp i alle fall! Blir vel ordning på vekta når jeg slutter å amme, da kan jeg kutte litt mer drastisk i kaloriene.


Februar-14 mamma <3
 
Så lenge man gjør sitt beste så er det bra nok :) Det løsner nok, men er kjedelig når det står stille eller går feil vei.
 
Ingen endring denne uka :( ikke noe bra uke for min del dette altså!
 
Opp 500g! Ser dårlig ut for oss denne uka.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
ser ikke så veldig bra ut for oss denne uka nei! mange som har hatt en tung uke ser jeg!
 
Da er løpet kjørt for meg, opp 1,5 kg denne uken, dritt! Håper ikke vi taper nå:(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff, dette ser litt mørkt ut jenter :( Men om vi vinner challengen denne uken, får vi da en fordel? Det kan jo redde oss :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har fått merke denne uka hvordan stress påvirker kroppen i alle fall. Synes jeg har trent og spist greit, men har stressa veldig mye (skal snart selge leiligheta, og pusser opp for harde livet) og det tror jeg gjorde utslaget på vekta.
 
Håper vi ikke mister noen i dag da :(

Jeg skal reise om noen timer, skal se på nybygget til jobben i dag, blir spennende å se hvor man skal jobbe om noen mnd ja :)

I kveld må jeg handle litt til 17 mai, marinere noen biffer og finne frem klør til gutta :)
 
Uff, dette ser litt mørkt ut jenter :( Men om vi vinner challengen denne uken, får vi da en fordel? Det kan jo redde oss :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi får 0,5 kg ekstra i nedgang hvis vi vinner utfordringen, så det kan hjelpe godt på det! :)
 
"Godt" å se at jeg ikke er alene med oppgang i vekt denne uken, +0,6 kg her.. Har hatt en dårlig uke:oops:
Håper vi klarer oss!
 
Uff, samlet som lag har vi faktisk gått opp denne uken :( Får virkelig håpe uke 3 blir bedre!!
 
Back
Topp