skravletråd for lag Fiol

Ny dag:) I dag blir minstemann 6 år :) Dagen startet med muffins, lys og pakker på senga :)

Han har bestilt pannekaker hos tanta si i dag :) Nam nam!

Jeg er støøøl i dag også! Frokosten ble to knekkebrød med kaviar. Kjedelig, men godt :)
Gratulerer med dagen til minsten :)
Jeg er støl i dag selv, og regner med å være det resten av uka :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ny dag:) I dag blir minstemann 6 år :) Dagen startet med muffins, lys og pakker på senga :)

Han har bestilt pannekaker hos tanta si i dag :) Nam nam!

Jeg er støøøl i dag også! Frokosten ble to knekkebrød med kaviar. Kjedelig, men godt :)
Gratulerer med dagen til minstemann !


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jogging med bikkjene i dag og:) Var hos svigerinna mi i sta, spiste to pannekaker og litt lapskaus. Det ble servert brownies og is, jeg holdt meg unna:)
 
I dag skal jeg i 90 års-lag, så der ryker jeg på en liten smell. Men begrense meg skal jeg hvertfall :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag skal jeg i 90 års-lag, så der ryker jeg på en liten smell. Men begrense meg skal jeg hvertfall :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Vanskelig å knaske på en gulrot mens alle spiser kake! Jeg hadde gått på en smell jeg og
 
Ny dag nye muligheter :) Jeg så nytt tall på vekta i dag! Yes :)Bare håper det holder til fredag, kan jo aldri være sikker, for det går jo litt i rykk og napp!

Etter jobb i dag skal jeg skrive kontrakt med de nye leietakerene... hater slikt styr altså! Når disse ikke vil leie mer, tror jeg vi selger leiligheten, gleder meg !

Så må jeg bake skolebrød til 17 mai på skolen 30 stk... kjenner jeg har skikkelig lyst til det, bare putter de i fryseren, for har ikke mulighet å lage noe i morgen eller fredag. Gud jeg skal være glad når 17 mai er over, vært mye bursdager nå altså.

Hvordan går det med dere andre ?
 
Ny dag nye muligheter :) Jeg så nytt tall på vekta i dag! Yes :)Bare håper det holder til fredag, kan jo aldri være sikker, for det går jo litt i rykk og napp!

Etter jobb i dag skal jeg skrive kontrakt med de nye leietakerene... hater slikt styr altså! Når disse ikke vil leie mer, tror jeg vi selger leiligheten, gleder meg !

Så må jeg bake skolebrød til 17 mai på skolen 30 stk... kjenner jeg har skikkelig lyst til det, bare putter de i fryseren, for har ikke mulighet å lage noe i morgen eller fredag. Gud jeg skal være glad når 17 mai er over, vært mye bursdager nå altså.

Hvordan går det med dere andre ?
Ganske rolig 17.mai i vente her, men vi orker ikke styre mer etter stress rundt dåp.
 
Vekta var ikke like snill i dag:( Må slutte å veie meg så ofte, men det er ikke så lett....

Jeg dreiv å skravla på feil lag i går... ha ha :)
 
Vekta var ikke like snill i dag:( Må slutte å veie meg så ofte, men det er ikke så lett....

Jeg dreiv å skravla på feil lag i går... ha ha :)
Er skummelt å veie seg hver dag siden den går litt opp og ned. Prøver selv å holde meg til en gang i uka, men er alt for nysgjerrig vøtt :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gruer meg til å veie meg i morgen. Lurer på om vekta har frosset på et bestemt tall? :confused: hmm


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Flere dom gruer seg til veiing imorgen? Jeg har tr denne uken og har vært ganske uggen og oppblåst. Veide meg Igår og da var jeg ett kg mer enn hva jeg var på fredag :(
Tror jeg har mengder med vann i kroppen. Når jeg feks tar av meg sokkene har jeg røde merker. Og det klør!

Fått trent søndag, tirsdag og onsdag denne uken. Imorgen blir det nok styrking av bunadskjorter.

Lykke til med veiingen imorgen da jenter :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Huff den vekta altså. Jeg har egentlig ikke lyst til å veie meg. Håper den overrasker oss alle på en postitv måte i morgen!
 
Jeg gruer meg veldig til i morgen :( Jeg er temmelig sikker på at jeg ikke har gått ned et gram, men heller opp :( Håper på nedgang, men tviler på det :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uææ :( Gått opp noen gram ja :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp