skravletråd for lag Fiol

Huff får håpe vi får et bra tall neste uke. Er jo tross alt 17.mai denna uka (en unnskyldning?)
 
Hei
Hvordan gikk dagen i går? Jeg spiste mer enn jeg burde! 3 knekkebrød med kaviar, kyllingfilet, litt ris, salat, peppersaus, en mager pølse m bacon og lompe. Dessert sjokoldekake , 2 st, youghurtis, krokanis, litt potetgull og grilla maiskolbe...

I dag er en ny dag! Nå er det opp å spise lett! Frokost, starte med husarbeid, litt trening og etterhvert ut å jogge tenker jeg;)
 
Hei
Hvordan gikk dagen i går? Jeg spiste mer enn jeg burde! 3 knekkebrød med kaviar, kyllingfilet, litt ris, salat, peppersaus, en mager pølse m bacon og lompe. Dessert sjokoldekake , 2 st, youghurtis, krokanis, litt potetgull og grilla maiskolbe...

I dag er en ny dag! Nå er det opp å spise lett! Frokost, starte med husarbeid, litt trening og etterhvert ut å jogge tenker jeg;)
Gikk veldig fint her. Ble ikke noe is på meg men litt chips på kvelden. Vekta var heldigvis den samme i morges som på fredag så har kommet meg trygt gjennom helgen og 17.mai :p
 
Utfordring og trening utført:)

Sitter her med ene såhunden min på fanget, vi var i sandtaket i sta, hun lekte i en stor dam som er der, svelget jo sikkert litt av dette vannet, kommer hjem, hun får mat og ikke lenge etterpå blir hun tung og kortpustet, uffer seg:( Uff jeg blir så redd:( Snakket med vet. Vakta nå og vi skal se det an litt, hun skulle ringe meg om 45 min, vanskelig med disse dyra, de kan jo ikke snakke....
 
Uffoguff, i helga ble det alt for mye godt, både lørdag og søndag, greier virkelig ikke beherske meg når vi er på besøk og det blir servert godt mat og drikke:/
tenkte meg på vekta i morgen, men vet ikke om jeg tørr, hehe :p
 
Utfordring og trening utført:)

Sitter her med ene såhunden min på fanget, vi var i sandtaket i sta, hun lekte i en stor dam som er der, svelget jo sikkert litt av dette vannet, kommer hjem, hun får mat og ikke lenge etterpå blir hun tung og kortpustet, uffer seg:( Uff jeg blir så redd:( Snakket med vet. Vakta nå og vi skal se det an litt, hun skulle ringe meg om 45 min, vanskelig med disse dyra, de kan jo ikke snakke....
Huff :/ jeg vet at det er noe sånt algevann de ike tåler, er det noe sånt? Er alt bra med henne nå? Er så skummelt når de viser tegn på at de ikke er i form plutselig
 
Veide meg i morges og har visstnok gått ned en halv kg denne helgen :p herlig!
 
Har vært en fin helg med familien. Slankemessig setter jeg en strek over hele helgen og starter med blanke ark idag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Off, tok helt av i helga med snopespisinga. Nå er det full skjerpings! Håper jeg i det minste kommer meg på 0 igjen til fredag!
 
Huff :/ jeg vet at det er noe sånt algevann de ike tåler, er det noe sånt? Er alt bra med henne nå? Er så skummelt når de viser tegn på at de ikke er i form plutselig

Hun ble bedre ved 23 tiden i går kveld, men jeg sov med henne på sofaen i går. Men oppdaget at hun på de fremste potene og mellom potene var hoven, sår og blødde litt, og det var litt klumper under huden, nesten som det ser ut som om hun har reagert på noe, så renset med klorhexedin. Hun er jo under utredning for allergi, og hun reagerer ikke på noe i maten, så det er nok bare å få tatt en blodprøve å finne ut hva allergien er.
 
Hun ble bedre ved 23 tiden i går kveld, men jeg sov med henne på sofaen i går. Men oppdaget at hun på de fremste potene og mellom potene var hoven, sår og blødde litt, og det var litt klumper under huden, nesten som det ser ut som om hun har reagert på noe, så renset med klorhexedin. Hun er jo under utredning for allergi, og hun reagerer ikke på noe i maten, så det er nok bare å få tatt en blodprøve å finne ut hva allergien er.
Godt å høre at det ikke var noe verre da. Får håpe en blodprøve gjør susen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åhhh, så deilig! Jeg har gått opp 1,7 kg jeg :( Herregud, merker at det er en del vann, jeg samler vann både ved mensen og eggløsning... og den var i går så.
Kanskje du mister de kiloene og vannet når til fredag da?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det sol hos dere også? Nydelig vær her idag. Håper det blir grilling og tur på meg i kveld :)




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp