skravletråd for lag Fiol

Har du noen gang trykket på en sånn reklame hvor det står noe i denne gata: slankepiller, ned 5 kg i mnd, spis som før o.l. Jeg har trykket på det engang og så kom jeg til et treningssenter hvord et stod: nei det er ikke så lett!

Ble litt flau over meg selv da :oops:
Jeg tror vi alle har trykket på både to og tre slike linker, med et ørlite håp om at noe drastisk har skjedd med slankeverden, selv om vi innerst inne vet at det ikke finnes noe sånt :P



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tror vi alle har trykket på både to og tre slike linker, med et ørlite håp om at noe drastisk har skjedd med slankeverden, selv om vi innerst inne vet at det ikke finnes noe sånt :p



Sent from my iPhone using BV Forum
Hihihi :p jaa! Hvem vet da, en dag kan det være løst :p
 
Ikke meg heller! kanskje vi skal forske litt og tjene oss søkkrike :P
Hah! Tenk så rik man hadde blitt. Kunne fint tatt 20 000kr pr kur, om ikke mer :P


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hah! Tenk så rik man hadde blitt. Kunne fint tatt 20 000kr pr kur, om ikke mer :P


Sent from my iPhone using BV Forum
Haha, det hadde vært kjekt! Bare jobbet når vi hadde hatt lyst og spist akkurat det vi ville, for vi går jo på kur så klart :P


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha, det hadde vært kjekt! Bare jobbet når vi hadde hatt lyst og spist akkurat det vi ville, for vi går jo på kur så klart :P


Sent from my iPhone using BV Forum
Akk, ja. Det hadde vært noe :P


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå var det godt å slenge seg på sofaen!
Begge gutter i seng, jeg har vært å løpt og gått i skogen og sandtaket, tatt øvelsene. Nå har jeg dusjet og sitter å koser meg med kvelds :)
 
Ny dag:) I dag blir minstemann 6 år :) Dagen startet med muffins, lys og pakker på senga :)

Han har bestilt pannekaker hos tanta si i dag :) Nam nam!

Jeg er støøøl i dag også! Frokosten ble to knekkebrød med kaviar. Kjedelig, men godt :)
 
Ny dag:) I dag blir minstemann 6 år :) Dagen startet med muffins, lys og pakker på senga :)

Han har bestilt pannekaker hos tanta si i dag :) Nam nam!

Jeg er støøøl i dag også! Frokosten ble to knekkebrød med kaviar. Kjedelig, men godt :)

Gratulera så masse me dagen hans :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ny dag:) I dag blir minstemann 6 år :) Dagen startet med muffins, lys og pakker på senga :)

Han har bestilt pannekaker hos tanta si i dag :) Nam nam!

Jeg er støøøl i dag også! Frokosten ble to knekkebrød med kaviar. Kjedelig, men godt :)
Gratulerer med bursdagsbarnet :)
 
Back
Topp