skravletråd for lag Fiol

Det var lurt! Squats og pushups f.eks. Om jeg ikke husker helt feil bruker man litt av magen på squats. Da får man trent flere muskelgrupper uansett hvilken øvelse man velger. Altså, pushups: biceps og bryst. Squats: lår, rompe og nedre magemuskel :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Flere som er med på den da? Vi kunne jo f.eks sagt 30 poeng for 30 min tur, 30 poeng for utførelse av challengen og 60 hvis en gjør begge? Bonus ved å trene en av delene hver dag?

Synes også at vann og godis bør fortsette å være med!
 
Flere som er med på den da? Vi kunne jo f.eks sagt 30 poeng for 30 min tur, 30 poeng for utførelse av challengen og 60 hvis en gjør begge? Bonus ved å trene en av delene hver dag?

Synes også at vann og godis bør fortsette å være med!

Jeg er med på den!



Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Flere som er med på den da? Vi kunne jo f.eks sagt 30 poeng for 30 min tur, 30 poeng for utførelse av challengen og 60 hvis en gjør begge? Bonus ved å trene en av delene hver dag?

Synes også at vann og godis bør fortsette å være med!
Jeg er med på den jeg og
 
Flere som er med på den da? Vi kunne jo f.eks sagt 30 poeng for 30 min tur, 30 poeng for utførelse av challengen og 60 hvis en gjør begge? Bonus ved å trene en av delene hver dag?

Synes også at vann og godis bør fortsette å være med!
Høres bra ut :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det ble litt travelt her, så har ikke fått lagt den ut enda. Men skal få ordnet det så snart litla sovner (hun oller på i senga her nå)...

Sku akkuratt inn å se om utfordringen var glemt :P men da har du full kontroll :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bra utfordring ! Vi har mistet nettet, så ikke så aktiv her i helga;)

Jeg spiste en liten muffins uten pynt i går. Ingenting i dag, men heller en god middag :0 .
 
Bra utfordring ! Vi har mistet nettet, så ikke så aktiv her i helga;)

Jeg spiste en liten muffins uten pynt i går. Ingenting i dag, men heller en god middag :0 .
Så flink du er !! ...selv blir jeg så svak i helgene.. Pizza og smash, er dårlig nå :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er litt overrasket over hvor positivt innstilt på trening jeg ble i dag morges når jeg våknet!
 
Idag har jeg spilt en time fotball. Jeg får vel for den vel?

Travel helg her, var godt å lande litt i sofaen nå! :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Idag har jeg spilt en time fotball. Jeg får vel for den vel?

Travel helg her, var godt å lande litt i sofaen nå! :)


Sent from my iPad using BV Forum
Vanskelig å si. Vet ikke om løping kom innenfor heller, da det stod jogging/gåing som poenggrunnlag. Valgte å gå en tur i dag her
 
Back
Topp