skravletråd for lag Fiol

Er i alle fall greit at det er en option for oss som ikke kan trene høyintensitet av diverse grunner :)


Februar-14 mamma <3
 
Likte forslaget her lengre opp med noe form for utetrim! Gå tur i 30 min/dag feks? Motivasjon for å komme seg ut døra :)


Februar-14 mamma <3
 
Likte forslaget her lengre opp med noe form for utetrim! Gå tur i 30 min/dag feks? Motivasjon for å komme seg ut døra :)


Februar-14 mamma <3

Det e ikke alle som kan gå turer. Går det f.eks ann å ha et alternativ? :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det e ikke alle som kan gå turer. Går det f.eks ann å ha et alternativ? :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Det gjør det sikkert! Trenger jo ikke bruke gå, kan ha at treningen skal foregå ute også er det opp til hver enkelt hva de ønsker å gjøre :)


Februar-14 mamma <3
 
Det e ikke alle som kan gå turer. Går det f.eks ann å ha et alternativ? :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Enig der egentlig, selv om jeg er ute og går nesten daglig på trilletur. Men har kanskje folk som sliter med bekkenløsning og greier fortsatt? Eller av andre grunner ikke kan gå tur... Kunne jo hatt tur, men også hatt en eller annen challenge i tillegg, som knebøy og/eller situps (noe slik som første utfordringa i sist krig).?
 
Bonus hvis man trener ute?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Enig der egentlig, selv om jeg er ute og går nesten daglig på trilletur. Men har kanskje folk som sliter med bekkenløsning og greier fortsatt? Eller av andre grunner ikke kan gå tur... Kunne jo hatt tur, men også hatt en eller annen challenge i tillegg, som knebøy og/eller situps (noe slik som første utfordringa i sist krig).?

Eg kan jo i grunn bare snakke for min egen del, men eg har betennelse i kneet :p så eg kan egentlig bare trene ting eg kan bruke det andre kneet på :p så eg trener wii fitness for tia. Men om det bare e meg som ikke kan tur'an so skal da ikkje taes noe hensyn til det altså :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
hahaha ja var altså bare en spøk :P jeg har blitt utfordra men gadd ikke hoppe så hadde ikke fått noen poeng her :P

Skulle det blitt poeng, så måtte det ha vært hopp i badekaret


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Super bra jobbet alle sammen! :D Vi kom oss helskinnet gjennom uka, og vant utfordringen i samme slengen :)
Ang ny utfordring syns jeg det var en god idé å fortsette med vann. Det er enkelt, og noe alle kan klare. Og det hadde jo vært spennende med en spesifisert treningschallenge også. Så og så mange knebøy/utfall/situps whatever, med vannvekt. Eller så og så mange km rask gange/løping eller noe i den duren. Nå er det meldt dårlig vær fremover, hvertfall her jeg bor, så det blir ikke så mye utetrening på meg :P Men å få poeng for å dra på treningsstudio er jo kjempe lurt :)
Gleder meg allerede til neste uke. DA skal jeg være kjempe flink! (Har jo både 17. Mai og konfirmasjon i vente, med alt sukker det fører med seg) :P


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Super bra jobbet alle sammen! :D Vi kom oss helskinnet gjennom uka, og vant utfordringen i samme slengen :)
Ang ny utfordring syns jeg det var en god idé å fortsette med vann. Det er enkelt, og noe alle kan klare. Og det hadde jo vært spennende med en spesifisert treningschallenge også. Så og så mange knebøy/utfall/situps whatever, med vannvekt. Eller så og så mange km rask gange/løping eller noe i den duren. Nå er det meldt dårlig vær fremover, hvertfall her jeg bor, så det blir ikke så mye utetrening på meg :p Men å få poeng for å dra på treningsstudio er jo kjempe lurt :)
Gleder meg allerede til neste uke. DA skal jeg være kjempe flink! (Har jo både 17. Mai og konfirmasjon i vente, med alt sukker det fører med seg) :p


Sent from my iPhone using BV Forum
liker knebøy/utfall/situps utfordringstanken, noe innenfor slikt. 17.mai krever jo litt iskos, sånn er det bare :P
 
ImageUploadedByBV Forum1399673832.180703.jpg
Denne hadde vi forrige krig... Hva med å ha to av disse som øvelse da? Så kan man velge selv hvilke to?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
liker knebøy/utfall/situps utfordringstanken, noe innenfor slikt. 17.mai krever jo litt iskos, sånn er det bare :P
Det hører liksom med ja :P Det er nå heldigvis på en lørdag, og da unner vel de fleste seg noe søtt alikevel :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vis vedlegget 60688
Denne hadde vi forrige krig... Hva med å ha to av disse som øvelse da? Så kan man velge selv hvilke to?


Sent from my iPhone using BV Forum
Det var lurt! Squats og pushups f.eks. Om jeg ikke husker helt feil bruker man litt av magen på squats. Da får man trent flere muskelgrupper uansett hvilken øvelse man velger. Altså, pushups: biceps og bryst. Squats: lår, rompe og nedre magemuskel :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp