skravletråd for lag Fiol

Har en mistanke om jeg ryker i dag :p går tydeligvis ikke ned mens jeg ammer! :( men dere er jo superflinke!!! :D


Februar-14 mamma <3
Er ikke sikkert noen fra vårt lag ryker da! Håper du ikke ryker! Viktig at det ikke går utover melka så skjønner godt situasjonen.
 
Husk at det vil kanskje stå stille, eller litt oppgang innimellom, men alt vi kan er å gjøre vårt beste :)
Ser jo på slankekrigen på tv at de har gått ned bare 1 kg noen ganger og trent superhardt hele uka. Så opp og ned. Slik er jo livet og.
 
Husk at det vil kanskje stå stille, eller litt oppgang innimellom, men alt vi kan er å gjøre vårt beste :)
Ja, noe må jo skje etter hvert, har jo endret totalt på kostholdet og kuttet ut alt snop. Ligger jo også lavere på kaloriene, men kan ikke gå så lavt jeg ønsker uten å miste melka (noe jeg merket rimelig fort på lillesnuppen). Må vel bare ta tiden til hjelp, selv om jeg helst skulle gått ned MASSE og FORT :p


Februar-14 mamma <3
 
Ja, noe må jo skje etter hvert, har jo endret totalt på kostholdet og kuttet ut alt snop. Ligger jo også lavere på kaloriene, men kan ikke gå så lavt jeg ønsker uten å miste melka (noe jeg merket rimelig fort på lillesnuppen). Må vel bare ta tiden til hjelp, selv om jeg helst skulle gått ned MASSE og FORT :p


Februar-14 mamma <3
Fornuftig :)
 
Wihii, gikk ned 600 gram! enda jeg spiste is i går og glemte at det var torsdag og dermed spiste sent! (forrige krig brukte jeg å være ferdig med all mat og drikke til klokka 21 dagen før veiedag) :D
 
Wihii, gikk ned 600 gram! enda jeg spiste is i går og glemte at det var torsdag og dermed spiste sent! (forrige krig brukte jeg å være ferdig med all mat og drikke til klokka 21 dagen før veiedag) :D
Så bra !!! Herlig :D
 
Åhh, glemte å veie meg idag tidlig:( redd det blir elendig resultat når jeg veier sent på dagen! Ikke har jeg fått trent så mye denne uken heller....


Sent from my iPhone using BV Forum
Er jo ikke sikkert det da... Vet ikke om det er lov, men jeg vet at jeg lett går opp rundt 1 kg i løpet av dagen. Så kanskje du kan høre med Smørblomst1 om det er lov å trekke fra litt når du veier senere på dagen? Tror kanskje ikke det er helt greit, men det skader jo ikke å høre...?
 
Jeg håper alle på laget får levert vekta innen 19! Har ikke råd til å miste noen :o
 
Er jo ikke sikkert det da... Vet ikke om det er lov, men jeg vet at jeg lett går opp rundt 1 kg i løpet av dagen. Så kanskje du kan høre med Smørblomst1 om det er lov å trekke fra litt når du veier senere på dagen? Tror kanskje ikke det er helt greit, men det skader jo ikke å høre...?
Evnt veie seg så fort hun har mulighet og levere inn vekta. Forhåpentligvis er det fortsatt nedgang og da neste uke blir det en mye bedre nedgang
 
Denne helgen blir en utfordring. Etter jobb skal jeg hjem å lage gele og muffins til minstemann som skal ha barebursdag i morgen.
Lørdag skal jeg fortsette å bake til voksenbursdag. Til uka må jeg lage 30 skolebrød til skolen for 17 mai, 15 mai får vi besøk av noen som ikke kunne komme i bursdagen til mini, så da blir det vel mer kake.

Så kommer 17 mai da.... Usj!

Skal være rimelig glad neste søndag når dette rushet er over!
 
Denne helgen blir en utfordring. Etter jobb skal jeg hjem å lage gele og muffins til minstemann som skal ha barebursdag i morgen.
Lørdag skal jeg fortsette å bake til voksenbursdag. Til uka må jeg lage 30 skolebrød til skolen for 17 mai, 15 mai får vi besøk av noen som ikke kunne komme i bursdagen til mini, så da blir det vel mer kake.

Så kommer 17 mai da.... Usj!

Skal være rimelig glad neste søndag når dette rushet er over!
oisann tøff tid fremover!
 
I dag har jeg kosedag og har planlagt taco og ostepop og en film kanskje. Latskap står på døra og banker på :D
 
Fikk fitbit flex til bursdag. Superkjekk sak som man har på armen. Den forteller deg hva du forbrenner, steg du tar osv. Har den koblet med myfitnesspal så har full kontroll på alt her. Artig sak!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: BMC
Fikk fitbit flex til bursdag. Superkjekk sak som man har på armen. Den forteller deg hva du forbrenner, steg du tar osv. Har den koblet med myfitnesspal så har full kontroll på alt her. Artig sak!


Sent from my iPhone using BV Forum
De er smarte de der :)


Februar-14 mamma <3
 
Håper alle får fylt inn innen kl 19 ! Vil ikke miste noen :o


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er jo ikke sikkert det da... Vet ikke om det er lov, men jeg vet at jeg lett går opp rundt 1 kg i løpet av dagen. Så kanskje du kan høre med Smørblomst1 om det er lov å trekke fra litt når du veier senere på dagen? Tror kanskje ikke det er helt greit, men det skader jo ikke å høre...?
Ja, jeg veier minst 1 kg mindre på ettermiddagen, ofte mer... Var 0,3 kg ned fra startvekt, så skrev bare inn det jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp