skravletråd for lag Fiol

Jehoo, super fornøyd. Har gått ned 2,2 kg denne uka. Er nok mye vannvekt, men jehooooooo!


Kjempebra! Ser ut til at du kanskje blir immun neste uke:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Da er resultatet ute :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hurra vi vant utfordringen og beholder alle sammen!! :)

Nå er det vår tur å lage neste utfordring. Hva tenker dere? Syntes den som var nå var bra jeg. Så noe i den duren er jo veldig greit.
Forslag?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Viktig med vann! Ellers synes jeg den utfordringen son var denne uken var veldig bra! Får med alt!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Så flinke damene på lag FIOL har vært!
kjempe motiverende for meg og være del av et lag :)

Ble litt skuffet i dag da vekta bare viste 700 g i minus, men så lenge det går nedover, så skal mann jo være fornøyd ;)
Håper dere alle er fornøyd med resultatet etter uke 1og at den gode lagånden fortsetter igjennom hele slankekrigen!

Syns utfordringen denne uka var super! Kanskje vi skulle tatt med og spise frokost eller trimme ute? Deilig og bra for kroppen og komme seg ut i frisk vårluft :)

God helg alle!
Heia lag FIOL :D
 
Enig i at vi må ha med vann, ellers sliter jeg med å få i meg nok! Og så snopfri da... Jeg er veldig fan av at utfordringer er sånn som den var denne uka...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Samboeren min kjøpte den på Elkjøp. Fitbit Flex, koster vell 700kr sånn ca. jeg fikk den til bursdagen min i går. :p
Da skal jeg legge inn et aldri så lite ønske/hint til samboer her :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Enig i at vi må ha med vann, ellers sliter jeg med å få i meg nok! Og så snopfri da... Jeg er veldig fan av at utfordringer er sånn som den var denne uka...


Sent from my iPhone using BV Forum
Enig i den med vann og snop. er 15 min trening i uken nok for å få bonus da?
 
hihi <3 du får gjøre det :) jeg liker min i hvert fall (vel og merke min første dag med den da )
Betyr det at du har bursdag? I så fall gratulerer med dagen :)


Februar-14 mamma <3
 
Og bør det være samme poengsum for om.du går en tur eller om du trener høyintensitetstrening?
Det er jo viktig at utfordringen vi lager er gunstig for oss, at det er noe alle på gruppa føler de kan gjennomføre. Jeg tenker i hvert fall at man kanskje burde trene mer daglig for å få bonus. Resultatet av høyintensitetstreningen vil jo uansett vise seg på veiingen.
 
Og bør det være samme poengsum for om.du går en tur eller om du trener høyintensitetstrening?

Hva med 1 poeng for hvert minutt trening med lav intensitet og 2 poeng for hvert minutt med høy intensitet?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp