skravletråd for lag Fiol

er spent på veiinga på fredag ja! Har ikke snikveid meg enda! føler ikke at jeg har gått ned så mye siden forrige uke, sitter på kurs hele dagene nå, og føler jeg ikke får rørt meg nok! har aldri hatt en jobb hvor jeg sitter med pc hele dagen, så skikkelig uvant! blir spennende å se! håper jeg har gått ned litt så motivasjonen til å gå ned enda mer tar seg opp! har besøk av "tanta" nå da, så kan være derfor jeg føler meg så oppblåst og ekkel også!

Får håpe du blir positivt overrasket på fredag! Håper på det selv :p
 
Åhhh, jeg er så lei pulver alt :( Lyst å gå over på sunn mat bare:(

Det som er lurt er å finne noe du kan klare å holde etter krigen også. Som en livsstil endring. For selv om man ikke trenger å slanke seg mer så har kroppen best av sunn mat :)

Eg har alltid trodd at en må gå på lavkarbo, pulver kurer osv for å gå ned i vekt. Men sist krig gikk eg ned 11 kg på 10 uker med bare å være oppmerksom på kaloriinntaket.

Hver gang eg har gått på lavkarbo har eg blitt så lei og havner rett tilbake til det gamle og gikk opp det dobbelte av det eg gikk ned.

Men lav kalori kan eg spise omtrent hva som helst, bare eg tenker på mengden :) denne uka har eg spist både, koldtbord og kaker i konf. Grandiosa, hamburger, dip (kesam) osv. Ja, det e ikke det sunneste, men av og til er no hverdagen sånn. En velger et lett alternativ. Tross dette har eg holdt meg innafor kaloriinntaket eg har satt meg til dagen og vekta viste -1 kg i dag. Og det e eg godt fornøyd med når eg sprakk på snop tirsdagen i tillegg. Da gikk eg nok over inntaket forresten :p

Dette blei vist litt langt :) håper du finner ut av det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det som er lurt er å finne noe du kan klare å holde etter krigen også. Som en livsstil endring. For selv om man ikke trenger å slanke seg mer så har kroppen best av sunn mat :)

Eg har alltid trodd at en må gå på lavkarbo, pulver kurer osv for å gå ned i vekt. Men sist krig gikk eg ned 11 kg på 10 uker med bare å være oppmerksom på kaloriinntaket.

Hver gang eg har gått på lavkarbo har eg blitt så lei og havner rett tilbake til det gamle og gikk opp det dobbelte av det eg gikk ned.

Men lav kalori kan eg spise omtrent hva som helst, bare eg tenker på mengden :) denne uka har eg spist både, koldtbord og kaker i konf. Grandiosa, hamburger, dip (kesam) osv. Ja, det e ikke det sunneste, men av og til er no hverdagen sånn. En velger et lett alternativ. Tross dette har eg holdt meg innafor kaloriinntaket eg har satt meg til dagen og vekta viste -1 kg i dag. Og det e eg godt fornøyd med når eg sprakk på snop tirsdagen i tillegg. Da gikk eg nok over inntaket forresten :p

Dette blei vist litt langt :) håper du finner ut av det :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Har samme erfaring som deg, så valget er egentlig ikke så vanskelig...
 
Æsj, føler meg ikke bra, vondt i halsen og fryser :( Blir nok ikke noe trimpoeng på meg.

Lang varm dusj og dyna er tingen nå tror jeg.
 
Har lastet den ned nå og lagt inn det jeg har spist i dag.. har 400 kcal å gå på.. Ja ja... Skal kose meg med fryste druer etter på, så da blir det litt mer ihvertfall :)

Hvilken kalorigrense skal du ligge på te dagen?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg også vanligvis :) men eg la den ned på 1200 :) var minimumsinntaket for ka eg kunne endre til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Har også 1200 kcal daglig, men har en cheat day i uka med 1000kcal mer.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ned 0,9! Fornøyd med det :) Hjalp med litt strengt kosthold de siste dagene.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp