skravletråd for lag Fiol

Jeg synes det er litt vanskelig å få motivasjonen på plass! Fikk trent litt i går med trilletur og en økt i sola. Her regner det nå og skal regne ut uka visstnok. Da frister det mindre å gå trilletur med baby (jeg er i permisjon). Det blir enten en runde med 30days i dag eller en tur på treningstudio. I morgen er det time med pt...hjelpes! Har resten av gjengen fullt med motivasjon?
 
Jeg synes det er litt vanskelig å få motivasjonen på plass! Fikk trent litt i går med trilletur og en økt i sola. Her regner det nå og skal regne ut uka visstnok. Da frister det mindre å gå trilletur med baby (jeg er i permisjon). Det blir enten en runde med 30days i dag eller en tur på treningstudio. I morgen er det time med pt...hjelpes! Har resten av gjengen fullt med motivasjon?
Motivasjonen dalte betraktelig her i dag, i og med at jeg hadde en poddesur mann i morges, og jeg også da ble ganske så sur og gretten. Var en lettelse når han kom seg på jobb... Men når jeg er i sånt humør så pleier jeg å gå for snopeskåla, og det frister utrolig nå... Har klart å holde meg så langt i dag (vært oppe siden 5...) og SKAL klare resten av dagen også, men det er tungt!!! Tror jeg tar med meg litla ut på trilletur snart, selv om været ikke er så godt, bare for å komme meg vekk fra snopeskapet!!!
 
Motivasjonen dalte betraktelig her i dag, i og med at jeg hadde en poddesur mann i morges, og jeg også da ble ganske så sur og gretten. Var en lettelse når han kom seg på jobb... Men når jeg er i sånt humør så pleier jeg å gå for snopeskåla, og det frister utrolig nå... Har klart å holde meg så langt i dag (vært oppe siden 5...) og SKAL klare resten av dagen også, men det er tungt!!! Tror jeg tar med meg litla ut på trilletur snart, selv om været ikke er så godt, bare for å komme meg vekk fra snopeskapet!!!
Flink synes jeg du er om du kommer deg ut en tur! Her står det kake i kjøleskapet fra dåpen på søndag. Jeg tenker mye på den. Ikke fikk jeg kaste det fordi mannen ville ha det. Hmmmpf
 
Motivasjon? Hva er det? :p spiser sunt da og unngår snop, men trening er det verre med. Vært og trillet tur i dag da, men begrenser seg litt da bekkenet er skralt fortsatt :( har innsett at jeg må skru litt opp på kaloriinntaket for å ikke miste melka.. Og vekta står bom i ro, går ikke ned :(


Februar-14 mamma <3
 
Motivasjon? Hva er det? :p spiser sunt da og unngår snop, men trening er det verre med. Vært og trillet tur i dag da, men begrenser seg litt da bekkenet er skralt fortsatt :( har innsett at jeg må skru litt opp på kaloriinntaket for å ikke miste melka.. Og vekta står bom i ro, går ikke ned :(


Februar-14 mamma <3
Vanskelig med dette når man ammer. Jeg mista melken for en stund siden, sikkert fordi jeg spiste for lite :/
 
Vanskelig med dette når man ammer. Jeg mista melken for en stund siden, sikkert fordi jeg spiste for lite :/
Ja :/ vil jo ned i vekt, MÅ ned i vekt, er alt for overvektig nå, men samtidig vil jeg amme så lenge som mulig, så er vel bare å innse at jeg må spise mer og at vektnedgangen kommer sakte men sikkert etter hvert. Tar vel ikke lange tiden før jeg er eliminert herifra :p :(


Februar-14 mamma <3
 
Men er ikke noen justeringer du kan gjøre med kostholdet da? Sånn at du ikke mister melka..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har gjort justeringer, spiser sunnere alternativer og kuttet ut junkfood, får i meg mer frukt og grønt. Men kan ikke ligge så lavt på kaloriinntaket som jeg ønsker, for det merkes på melka. Men satser jo på at det skal hjelpe at jeg har kuttet ut snop og junkfood da, det går bare ikke like fort ;)


Februar-14 mamma <3
 
Flink synes jeg du er om du kommer deg ut en tur! Her står det kake i kjøleskapet fra dåpen på søndag. Jeg tenker mye på den. Ikke fikk jeg kaste det fordi mannen ville ha det. Hmmmpf
Kom meg ut, heldigvis, og klarte jammen meg å holde meg borte fra snopeskapet (til og med når det var is og sjokolade på sommeravslutninga på babysangen.)
 
Hei! Jeg har vært så sliten i dag og i går, ikke orket å trene, men kostholdet går bra:) Til helga skal jeg ha barnebursdag og voksenbursdag... Det er en utfordring:( Gruer meg!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hei! Jeg har vært så sliten i dag og i går, ikke orket å trene, men kostholdet går bra:) Til helga skal jeg ha barnebursdag og voksenbursdag... Det er en utfordring:( Gruer meg!


Sent from my iPad using BV Forum
Bra kostholdet funker ! Koselig med selskap. Skjønner at det blir en utfordring ja :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
MommaA: Bra jobba :) Det er en god følelse etterpå når man har klart å jobbe seg forbi en nesten smell :)
 
God morgen :) Planer i dag ?

Her er det jobb til fire som vanlig.

Jeg startet dagen med en liten tur med bikkjene, har hatt gnagsår oppå foten, så en stund siden sist. Det var godt!

Var innom butikken før jobb å kjøpte tallerkner, kopper, sugerør osv til barnebursdagen. Godt med alt som er gjort.

I kveld er det taco hos svigers. Gleder meg! Har nettopp drukket frokost, samme til lunsj. I går ble det bare ett shake måltid.
 
God morgen jenter. Sorry jeg har vært så fraværende her men har hatt lite motiverende å komme med.

Snikveide meg idag og det så lovende ut. Men vekten går jo opp og ned som en jojo så føler meg absolutt ikke sikker. Venter TR på mandag og da går jeg noen kg opp.. Dumt å ryke pga det!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
God morgen jenter. Sorry jeg har vært så fraværende her men har hatt lite motiverende å komme med.

Snikveide meg idag og det så lovende ut. Men vekten går jo opp og ned som en jojo så føler meg absolutt ikke sikker. Venter TR på mandag og da går jeg noen kg opp.. Dumt å ryke pga det!


Sent from my iPhone using BV Forum

Forje krig gikk eg mest ned de ukene eg hadde TR, så tror ikke du skal bekymre deg så mye for det :) eneste e å klare holde seg unna snop og ha et sundt kosthold den uka også. Er ofte det som e den største utfordringa. Håper motivasjonen kommer litt mer på fredag når resultatene kommer ut :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei jenter :)
Ser ut som vi sitter i samme båt hva motivasjon angår. Jeg har ikke trent, enda jeg har vekter liggende hjemme. Klarer bare ikke å få igang lysten, og finner alle slags mulige unnskyldninger for å la være :(
Men jeg tenker at så lenge jeg klarer å holde meg til sunt kosthold og la være snop i ukedager, er det greit om jeg skipper en trening i ny og ne. Kosthold utgjør vel 70% av vektnedgang, så resultater vil vi se uansett. Det går bare litt fortere med trening :)
Jeg sliter mest på kvelden, det er da jeg har lyst på godis, men har nå skaffet meg akvarium, så blir jeg forhåpentligvis litt opptatt på kveldene :P


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper virkelig laget kan redde meg denne uken. Snikveide meg i dag, og hadde gått opp 300g. Synes jeg har vært flink med kostholdet dersom jeg ser bort fra konfirmasjonen på søndag, og spiste mindre da også enn jeg ellers ville gjort!
 
Gleder meg til fredag :) Alltid spennende å se resultatene til alle :)

Jeg har hatt masse vann i kroppen etter jeg begynte med shakene, enda jeg drikker masse vann, 1,5-2 liter. Men har hatt mensen, så kan være det, virker som det har sluppet litt. Vekta ser grei ut, men har ikke fått veid meg på morgenen uten klær siden vi startet, bare på kvelden. Føler meg mye lettere, det gjør jeg :)
 
Back
Topp