skravletråd for lag Fiol

Ahhhh, da har jeg fått i meg 1000 kcal tilstanden i dag, så det er innafor, også har jeg trent i tillegg.

Må passe på å få nok inn. Tror minimum inntaket er 1200 hvis eg ike tar feil. Og så skal det økes med tilsvarende trening forbrenningen. Kroppen kan gå i sparemodus og så stopper vekta. Bare et lite tips :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper man kan få godkjent trilleturer som trening! Pleier å ha høyt tempo og presser meg hele tiden. Har med pulsklokke og ifølge den forbrenner jeg opp til 1000kcal i løpet av en tur.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Da tipper jeg at den turen tar 1,5-2 timer i bra tempo..?:)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Må passe på å få nok inn. Tror minimum inntaket er 1200 hvis eg ike tar feil. Og så skal det økes med tilsvarende trening forbrenningen. Kroppen kan gå i sparemodus og så stopper vekta. Bare et lite tips :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ligger så lavt i 3 uker, så skal jeg øke litt tenker jeg, tar det litt som det kommer, se hvordan kroppen reagerer:)
 
Ligger så lavt i 3 uker, så skal jeg øke litt tenker jeg, tar det litt som det kommer, se hvordan kroppen reagerer:)

Eg sliter med å nå de 1200 i løpet av en dag. Gikk mangen uker før eg kom skikkelig inn i det. Og sliter hvertfall hvis eg må øke pga trening. Så det e alltid litt utfordringer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I følge myfitnesspal skal jeg ligge på 1610 kalorier/dag for å gå ned 0,5 kilo/uke, men syns det er vanskelig å nå opp i det tallet når jeg spiser rent og lavkalori. Men er nødt å prøve, får kjøpe noen nøtter eller noe å snacke på. Starta prosjekt nytt og bedre liv på mandagen, og merka i går at det var mindre melk enn det bruker å være. Er ikke interessert i å kødde til ammingen helt enda, han er jo bare 11 uker :/


Februar-14 mamma <3
 
I følge myfitnesspal skal jeg ligge på 1610 kalorier/dag for å gå ned 0,5 kilo/uke, men syns det er vanskelig å nå opp i det tallet når jeg spiser rent og lavkalori. Men er nødt å prøve, får kjøpe noen nøtter eller noe å snacke på. Starta prosjekt nytt og bedre liv på mandagen, og merka i går at det var mindre melk enn det bruker å være. Er ikke interessert i å kødde til ammingen helt enda, han er jo bare 11 uker :/


Februar-14 mamma <3
I følge ammehjelpen skal en ligge på minst 1800 kalorier til dagen (mer hvis en trener) for å ikke miste melk og det ikke skal komme mer miljøgifter enn nødvendig i melka! Når enn fullammer bør en ikke gå aktivt inn for slanking, men heller spise sunt og være aktiv. :)
 
Beklager jenter, glemte meg av i morges og hadde nugatti på skiva, slik jeg pleier i helga. Så der røk snopebonusen min. Men jeg skal trene godt og gjøre opp for det! :)
 
I følge ammehjelpen skal en ligge på minst 1800 kalorier til dagen (mer hvis en trener) for å ikke miste melk og det ikke skal komme mer miljøgifter enn nødvendig i melka! Når enn fullammer bør en ikke gå aktivt inn for slanking, men heller spise sunt og være aktiv. :)
Har lest den artikkelen på ammehjelpen, står også der at overvektige kan gå litt mer ned på kaloriinntaket bare ikke under 1500 :)


Februar-14 mamma <3
 
Har dere hatt en fin helg jenter? Bli utfordrende idag med konfirmasjon. Spiste kake. Så ingen snopepoeng på meg idag. Men har trent fredag lørdag og søndag og det er jeg fornøyd med! :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Helga har vært fin her:) Trent 30 days hver dag, så har vært støl hele helga! Jeg har endret taktikk, klarer ikke shake til hvert måltid, så blir middag og resten shake frem til jeg har brukt opp sake pulveret. Når det er tomt går jeg over til vanlig sunn mat:)

Tanta kom på besøk på fredag, helt greit at den kom nå og ikke neste fredag! Jeg samler nemlig en del vann da og ekstra nå som jeg nettopp har begynt å trene!
 
Da tipper jeg at den turen tar 1,5-2 timer i bra tempo..?:)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Tar i underkant av to timer ja!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Hatt dåp i helgen, masse mat og kaker var umulig å unngå. Etter en tøff helg er jeg endelig i gang!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ny uke nye muligheter folkens :)

Jeg har trent 30 days hver dag i helgen. Stolt av meg selv. Har og fått gjort masse hjemme---Kan jo ikke kjedespise, så da har jeg bestemt meg for å fylle tiden med å gjøre fornuftige ting i stede:)

I kveld skal vi ut å spise, overraskelse for en kompis av mannen som har bursdag i dag. Skal holde meg til sunn mat selvfølgelig, så det skal gå bra.

Ellers blir det vel trening etter det da. Jobb nå :O

Må bare si at jeg gleder meg til jeg har tømt shakepulveret mitt :)
 
Ny uke nye muligheter folkens :)

Jeg har trent 30 days hver dag i helgen. Stolt av meg selv. Har og fått gjort masse hjemme---Kan jo ikke kjedespise, så da har jeg bestemt meg for å fylle tiden med å gjøre fornuftige ting i stede:)

I kveld skal vi ut å spise, overraskelse for en kompis av mannen som har bursdag i dag. Skal holde meg til sunn mat selvfølgelig, så det skal gå bra.

Ellers blir det vel trening etter det da. Jobb nå :O

Må bare si at jeg gleder meg til jeg har tømt shakepulveret mitt :)
Du er god, og du høres skikkelig motivert ut! Så flott!!!
 
Her er det kakerester i kjøleskapet fra i går så jeg mister snop poeng for to dager :/ søpla blir hentet i morgen. Skal kaste alle kakene da. To langpanner med sjokoladekake, 16 muffins og halv bløtkake. Og en halv mandelkake, men den spiste jeg opp i dag... Ble bakt for mye.
 
Du er god, og du høres skikkelig motivert ut! Så flott!!!
Takk :) Jeg prøver :) Vet av erfaring at stort sett mye ligger i måten man tenker på, dette er noe alle kan styre, men det er en kamp, hver dag, denne ja og nei stemmen man har i hodet, argumenter for og i mot. Hadde en slik på lørdag, hadde besøk, spiste kebab i pita, men holdt meg til halv posjon, det var en kamp og et valg jeg tok da om at litt er ok, men ikke fortsette utskeielsen resten av dagen, for det var ikke ok for min del.

Det kreves mye for å endre livsstil man har levd lenge desverre.
 
Nå hørtes jeg jo skikkelig ut som en bedreviter da... DET er jeg ikke altså!!
Hihi :p du har rett i det du sier da. Det er en kamp mot psyken. Jeg sliter med å være sterk slik. Gir lett opp og setter ikke mål jeg har tro på å kunne fullføre :confused: :(
 
Hihi :p du har rett i det du sier da. Det er en kamp mot psyken. Jeg sliter med å være sterk slik. Gir lett opp og setter ikke mål jeg har tro på å kunne fullføre :confused: :(

Huff, nei det er kjempevanskelig! Jeg skal sette opp en plan i kveld, for når jeg ønsker å ha gått ned 5 kg, hvordan og med belønning. Så skal jeg skrive ut før bilde av meg selv (som er til å grine av!)
Og jeg skal lage meg en plakat med bilder av sunne matvarer og dame drømmekroppen i bikini. Dette skal henge fremme slik at jeg ser det hver dag!

Tror det er viktig å ikke gape over for mye om gangen, men f. eks begynne med mål som er overkommelige.
For meg er sukkeret det værste, blir avhengig, jeg kan ikke trappe ned, men kutter helt ut, unner meg en bar i helgen kanskje etterhvert. Slik må jeg nok ha det til jeg har nådd målet mitt, men etter det kan jeg kose meg innimellom.
 
Huff, nei det er kjempevanskelig! Jeg skal sette opp en plan i kveld, for når jeg ønsker å ha gått ned 5 kg, hvordan og med belønning. Så skal jeg skrive ut før bilde av meg selv (som er til å grine av!)
Og jeg skal lage meg en plakat med bilder av sunne matvarer og dame drømmekroppen i bikini. Dette skal henge fremme slik at jeg ser det hver dag!

Tror det er viktig å ikke gape over for mye om gangen, men f. eks begynne med mål som er overkommelige.
For meg er sukkeret det værste, blir avhengig, jeg kan ikke trappe ned, men kutter helt ut, unner meg en bar i helgen kanskje etterhvert. Slik må jeg nok ha det til jeg har nådd målet mitt, men etter det kan jeg kose meg innimellom.
Høres ut som at du har en veldig god plan på gang!
 
Back
Topp