Skravletråd for lag Afrodite

Spørs om ikke jeg ryker med absolutt null endring denne uken. Vi får se. Jeg er masse i aktivitet og er flinkere med snopet, men kroppen er liksom litt låst.
 
Spørs om ikke jeg ryker med absolutt null endring denne uken. Vi får se. Jeg er masse i aktivitet og er flinkere med snopet, men kroppen er liksom litt låst.
Neida, vi skal ikke tape denne uka så det er noen andre lag som mister noen nå;) vi har vel hatt en bedre uke enn forrige uke, så vi må ha troa:D
 
Neida, vi skal ikke tape denne uka så det er noen andre lag som mister noen nå;) vi har vel hatt en bedre uke enn forrige uke, så vi må ha troa:D

Ja, det er noen andres tur nå egentlig, Hehe. Enig i den!
 
Da var det vel over for meg. :( Opp ett kilo. Fatter ikke hva som skjedde denne uka. Har holdt meg i skinnet ang kosthold. Ikke noe trening, men det skal ikke ha noe å si.
Har ikke klart å komme igang denne krigen, måneden har vært så travel. :/
Sorry :(
 
Da var det vel over for meg. :( Opp ett kilo. Fatter ikke hva som skjedde denne uka. Har holdt meg i skinnet ang kosthold. Ikke noe trening, men det skal ikke ha noe å si.
Har ikke klart å komme igang denne krigen, måneden har vært så travel. :/
Sorry :(
Ikke noe å beklage, det er sånt som skjer. Håper fremdeles laget klarer seg til neste uke :) :Heartred
 
Skjer det noe hvis man ikke har fylt ut noe på utfordring? :shy:
 
Skjer det noe hvis man ikke har fylt ut noe på utfordring? :shy:
Ingenting som skjer :) Mindre poeng pr pers på laget i gjennomsnitt men ikke noe ellers. Har du noen poeng så skriv de gjerne inn men ingen som må :)
 
Trykket inn kjapt det jeg kom på at jeg har gjort, men det skjedde noe feil slik at Det havnet som avokados svar :facepalm:
Så flott. Ja så at det ble noe feil der men men :)
 
Alle har levert vekt og dere gjorde en kjempegod jobb på utfordringen! Godt jobba alle sammen!!!
 
Syns det var fint å ha noen poeng for 1 liter vann pr dag, og så bonus for 1,5 liter pr dag sånn som det var nå. Og helt enig i mosjon pr uke ikke pr dag! :)

Likte også det med å ha noe grønt til hvert måltid, da ble det til at jeg kom på å ha f.eks tomater ved siden av knekkebrødene, eller blåbær i havregrøten osv (blåbær i havregrøten hadde jeg nok hatt uansett da, men bare et eksempel).

Kanskje legge til noen øvelser som går på bekkenbunn? Ikke bare knip, men f.eks noe sånt som disse (jeg har litt svak bekkenbunn etter fødsel så litt opptatt av sånne øvelser :hilarious:).

Likte poeng for å dele sunne oppskrifter, kanskje gi poeng for å dele treningstips i en tråd? F.eks en super video, en artikkel om en eller flere øvelser og slikt? :)


Og herlig at vi vant utfordringa da, og at vi ikke mistet noen denne uka! :D
 
Hurra for oss! Kan se på utfordring i morgen. Kom gjerne med flere ønsker.
 
Har lyst på noe annet enn øvelser! Er noe av det kjedeligste jeg vet :p Og vann er jeg dårlig på. Ellers er jeg enig i snop, grønnsaker til måltid og mosjon per uke. :)
 
Back
Topp