Skravletråd for lag Afrodite

Jeg synes det var fint med challenge som gikk på mat som du laget forrige uke. Men kanskje vi skulle hatt med noen treningsøvelser også denne gangen?
 
Jeg synes det var fint med challenge som gikk på mat som du laget forrige uke. Men kanskje vi skulle hatt med noen treningsøvelser også denne gangen?
Enig i at vi skal beholde den med mat, men også ta med et par øvelser for min del. Feks knebøy? Bytte ut sit ups med planken? 2x x antall sekunder?
Og så likte jeg den 25 poeng for 10000 skritt, ti poeng for hvert 1000 skritt over:)
 
Enig! :)
 
Godt jobba.

Følger med dere fra sidelinjen etter en uheldig uke så jeg røyk. Ironisk nok var jeg flere hundre gram lettere dagen etter...
 
Utfordring?:nailbiting:
Jeg skal gå om fire min, så har ikke mulighet å sette sammen noe :nailbiting:
 
Bare tirsdag og mosjonsbonusen er i boks, og det på tross av at jeg ikke gikk noe i går. :D Jeg trente hundene, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle omregnet det til minutter mosjon for det er noe gåing, noe løping og leking og noe stillesitting mens andre trener sine. :p

Var nydelig vær både i går og i dag, og det var så deilig etter en lang periode med øsepøseregn og masse vind. Fikk masse energi av det, så har shinet hus til den store gullmedalje (fortsatt ikke ferdig da, har et gjesterom som må ryddes og et bomba kjøkken - men ellers er det klappet og klart til besøk i helga) og trillet to timer på tur. Opp bakker, over åkre og var god og sliten etterpå. :)
 
Jeg er så innmari glad det er fredag i morgen! Jeg er godtesjuk i kveld. Hjelper ikke at mannen har handlet inn diverse kalorier til elgjakta i helga (smash blant annet *sikle*). Og så var vi en tur hos svigers i dag, og der ble det satt fram både kaker og en skål med sjokolade. Klarte å holde meg sterk, de hadde heldigvis litt sunne alternativ som noen gode og søte cherrytomater og grove påsmurte rundstykker.

Spent på vekta i morgen, tror det har stått stille denne uka. Var litt for mye utskeiing i helga som var. Nytter ikke å ikke spise godteri i ukedagene om en tar igjen for det i helgene. :hilarious:
 
Jeg er så innmari glad det er fredag i morgen! Jeg er godtesjuk i kveld. Hjelper ikke at mannen har handlet inn diverse kalorier til elgjakta i helga (smash blant annet *sikle*). Og så var vi en tur hos svigers i dag, og der ble det satt fram både kaker og en skål med sjokolade. Klarte å holde meg sterk, de hadde heldigvis litt sunne alternativ som noen gode og søte cherrytomater og grove påsmurte rundstykker.

Spent på vekta i morgen, tror det har stått stille denne uka. Var litt for mye utskeiing i helga som var. Nytter ikke å ikke spise godteri i ukedagene om en tar igjen for det i helgene. :hilarious:

Flink du som klarte å motstå fristelsene i dag :)

Jeg er fæl på å ta det igjen i helgene jeg også =/ Ikke bra! Må prøve å finne en balanse, men er visst ikke så lett når man er så glad i mat og godteri :p
 
Flink du som klarte å motstå fristelsene i dag :)

Jeg er fæl på å ta det igjen i helgene jeg også =/ Ikke bra! Må prøve å finne en balanse, men er visst ikke så lett når man er så glad i mat og godteri :p

Var passe imponert selv! Og enda hadde jeg ikke med strikking å holde meg fast i!

Nei virkelig ikke. Og jeg er konstant sulten pga amming også, så må jobbe steinhardt. Har dog funnet ut at havregrøt med bær til frokost og ev. lunsj hjelper mye. :) Jeg som ikke likte havregrøt før har blitt veldig glad i det, tror jeg ble 80 år over natta. :hilarious:
 
Var passe imponert selv! Og enda hadde jeg ikke med strikking å holde meg fast i!

Nei virkelig ikke. Og jeg er konstant sulten pga amming også, så må jobbe steinhardt. Har dog funnet ut at havregrøt med bær til frokost og ev. lunsj hjelper mye. :) Jeg som ikke likte havregrøt før har blitt veldig glad i det, tror jeg ble 80 år over natta. :hilarious:

Bra du har funnet noe som hjelper :) Det er rart hvordan smakene kan endre seg ^^
 
Jeg gruer meg skikkelig til veiinga i morgen, kommer garantert til å gå opp:/ var på fagdager med hotellovernatting med jobb fra Tir-Ons, men alt det innebærer. Lunsj, middag, frokost og lunsj på hotell, med buffet. I tillegg hadde jeg tidenes fråtseepisode på tirsdag. Så spørsmålet er bare hvor mye jeg har gått opp. Krysser fingrene for at jeg ikke ryker i morgen:banghead:
 
Bra du har funnet noe som hjelper :) Det er rart hvordan smakene kan endre seg ^^

Veldig godt også, og særlig at det metter skikkelig i motsetning til brødmat eller knekkebrød. :)

Jeg gruer meg skikkelig til veiinga i morgen, kommer garantert til å gå opp:/ var på fagdager med hotellovernatting med jobb fra Tir-Ons, men alt det innebærer. Lunsj, middag, frokost og lunsj på hotell, med buffet. I tillegg hadde jeg tidenes fråtseepisode på tirsdag. Så spørsmålet er bare hvor mye jeg har gått opp. Krysser fingrene for at jeg ikke ryker i morgen:banghead:

Åh, buffet er farlige greier!!
 
Beklager, folkens. Jeg glemte å levere til utfordringen idag :(
Eller, jeg fikk høre nå at det var frist til kl 19 imorgen :)
 
Last edited:
Veldig godt også, og særlig at det metter skikkelig i motsetning til brødmat eller knekkebrød. :)



Åh, buffet er farlige greier!!
Jepp, og det vistes også. +1,5 kg. Kroppen holder også på en del vann (håper jego_O) så satser på å være i rute igjen neste uke, uavhengig om jeg er her eller i wildcard;)
 
Husk å veie :D her sitter jeg fast på 73-tallet for tiden :hilarious:
 
Jeg kommer meg ikke noe sted på vekten jeg altså.. For lite motivasjon!
 
Back
Topp