Skravletråd for lag Afrodite

Har lyst på noe annet enn øvelser! Er noe av det kjedeligste jeg vet :p Og vann er jeg dårlig på. Ellers er jeg enig i snop, grønnsaker til måltid og mosjon per uke. :)
Hva annet kunne du tenkt deg?
 
Hva med:
- 25p for 1,5l vann
- mosjon og trening som vanlig (bonus samlet for uke)
- snop som vanlig
- 25p for 10 000 skritt. 10 poeng for hver 1000 over

Challange med matfokus?
- fiskemiddag
- grønt til alle måltid
- 5 om dagen
- kjøttfri dag
- vann til middagen
- ikke mat etter 21
- mat fra bunnen av

Hva tror dere?
 
Hva med:
- 25p for 1,5l vann
- mosjon og trening som vanlig (bonus samlet for uke)
- snop som vanlig
- 25p for 10 000 skritt. 10 poeng for hver 1000 over

Challange med matfokus?
- fiskemiddag
- grønt til alle måltid
- 5 om dagen
- kjøttfri dag
- vann til middagen
- ikke mat etter 21
- mat fra bunnen av

Hva tror dere?
Jeg syntes det hørtes greit ut :happy:
 
Ikke den beste starten på uka. Lite mosjon, ikke noe trening og i dag ble det kake etter lunsj på tur med jobben. Pluss at jeg spiste alt for mye godt i helga. Meh.. Hvordan går det med dere andre da?
 
Dårlig med mosjon her. Vi både regner og blåser bort! Ikke gøy å trille tur da nei. Er såpass sterk vind idag at et av trærne på tomta har bikka...

Men går bra mtp snop da, bortsett fra søndag da vi var i bursdag så har jeg klart å holde meg unna søtsaker. :)
 
Nei da er det best å holde seg inne :/ Har regnet mye her også. Og blåst en del. Håper på litt bedre vær framover :) Bra du har klart å holde deg unna snop :) Er man i bursdag så tenker jeg det må være lov å ta seg litt kake eller annet godt.
 
Det er vanskelig å la være godsaker i bursdager ja. Særlig når det er knallgode kaker. :p Spiste små stykker, og av påsmurt valgte jeg de grove alternativene med mest grønnsaker på. :)

Det roa seg litt så vi løp ut og det ble en time til og med. Var oppholds mye av tida, og ikke så sterk vind som tidligere idag. Var godt! :)
 
Her går det ikke bra, snikveide meg og gått opp 0,2:p
 
Jeg turte ikke snikveie meg i dag, hadde egentlig tenkt til det men. :p

Har vært og trent nå, og jeg kjenner at jeg må være flinkere til å trene mellom disse timene med fysioterapeut (tilbud på helsestasjon) for jeg er helt mør i musklene nå. Ca ikke trent noe siden forrige gang, som var for to uker siden. :smiley-angelic002
 
Sånn, utfordringen ferdig utfylt. Berga akkurat for å få mosjons-bonus. :) Nå er det bare å krysse fingre for veiingen i morgen. Vekta kommer nok levert litt utpå dagen (som vanlig), men i god tid før 19.
 
Dårlig følelse for veiing, da det ikke så bra ut igår. Men helt ærlig, jeg har enda ingen motivasjon, så blir ikke veldig lei meg hvis jeg ryker :sorry:
 
Husk å registrere vekt!! Og eventuelle poeng i utfordringen :)
 
Ned et halvt kilo her, veldig fornøyd! Det beste av alt er at jeg føler meg lettere. :)

Og så er jeg STØL etter gårsdagens trening. Snakker om sure vonde lårmuskler. :hilarious:
 
Da mangler vi bare tall fra en deltager.
 
Da må vi komme opp med en utfordringsliste igjen da! Hurra for full uttelling for innsatsen vår denne uken også!
 
Da må vi komme opp med en utfordringsliste igjen da! Hurra for full uttelling for innsatsen vår denne uken også!
Enig! Jeg gikk jo opp, men god innsats på utfordring redda meg kanskje litt :p hva vil vi ha på utfordring?
 
Back
Topp