Skravletråd for Hemmelig Venn deltakere

Ingenting i posten idag heller.. ;-)
 
Jeg fikk pakke i posten i dag, sammen med et helt nydelig kort. Ble veldig rørt og glad ❤

8e855431109ba44afcc9a87eda20de52
 
åh.. den gjettinga.. står mellom 2 stk ;-) Får vente med å publisere/gjette til alle har fått gavene sine :) Nå skal jeg straks dra og hente stelleveska jeg vant her inne :-D Og handle middag og hundemat :) Kanskje noen blomster også...
 
Så fine ting dere har fått :) Jeg venter spent enda.
 
Jeg fikk en nydelig ullbody og lue, og en kjempe kul smokkesnor i pakke i dag!:) og jeg vet hvem som har sendt den, hintet jeg fikk var "enkelt" spesielt siden jeg er tilgangsansvarlig og aktiv her inne :D

Tuuuusen takk til deg min hemmelige venn for en din gave og søtt kort:) som de andre skriver venter jeg med å gjette til alle har fått pakken sin:)

ImageUploadedByBV Forum1425505932.796030.jpg
 
Heihei! Jeg har fått pakken min, på mandag tror jeg det var, har vært lite aktiv fordi jeg har vært syk hele uka:(

Først og fremst, tusen hjertelig takk for nydelig pakke og kort til min hemmelige venn!

Jeg har fått en kjempe fin, myk og deilig kosekanin til lillemor, av samme type som storebror har som koseklut:D
Vi har måttet gjemme denne kosekluten da storebror har lyst på denne også! Heheh

Har prøvd å laste inn bilde men mobilen klager på at fila er for stor, men jeg skal få lagt inn bilde!
Er gaaaanske sikker på hvem som er min hemmeligevenn;) å igjen tusen takk<3
 
Jeg har fått pakke! Skal få tatt bilde senere:D Veldig fornøyd iallefall!​
 
Spennende! Jeg tror også at jeg vet hvem min henmelige venn er, men det er mer basert på en følelse jeg fikk enn noe annet :p
 
Dette blir spennende dette da :-D
 
Hvor mange mangler pakke??
 
Har alle sendt og fått gave?
Jeg har fått, har ikke hatt nett så har ikke fått lagt ut bilde, skal få ordnet det i morgen :) Veldig kjekt. Hvis noen mangler så kan jeg se om jeg kan få tak i deres hemmelig venn på Elfster og høre hva som skjer.
 
Back
Topp