Skravletråd for Hemmelig Venn deltakere

Sirius

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Hei jenter :)
Så prøver vi her "ute". Det var noen lure som foreslo at kanskje ikke alle som er med i Hemmlig Venn er på skjult forum.
Tenkte vi kunne jabbe litt og kanskje bli litt bedre kjent. Har alle forstått Elfster? Husker dere å vare på spm dere får der inne? Det nærmer seg dato for utveksling av gaver. Hvordan skal vi gjøre det når vi har fått?

Håper dere har en fin dag :) Selv slapper jeg litt av. Må få ryddet og pakket litt i ettermiddag, hus overtakelse om en uke! Gleder meg.
 
Fristen for sending er vel 1/3? Da tenker jeg det sikkert er greit å vente 3-4 dager etter fristen med å legge ut bilde v hva man har fått og med å gjette hvem det er som har sendt:) for regner med at kanskje alle sender med ett lite hint i pakken? Om ikke er det umulig å gjette ;)
 
:) hint i pakken er påtenkt ;-) men håper alle skriver her, for per idag vet jeg bare om oss 4 som med sikkerhet er påmeldt.. vanskelig å gjette hvis man ikke vet helt hvem som er med..
 
:) hint i pakken er påtenkt ;-) men håper alle skriver her, for per idag vet jeg bare om oss 4 som med sikkerhet er påmeldt.. vanskelig å gjette hvis man ikke vet helt hvem som er med..
Enn hvis man trodde man hadde vært flink å handlet pakke tidlig, men har glemt hint?:eek:
 
Enn hvis man trodde man hadde vært flink å handlet pakke tidlig, men har glemt hint?:eek:
Da er det jo ett meget godt hint at du har skrevt her at du ikke har lagt med hint ;)

Jeg aner ikke hva slags hint jeg skal legge ved, men kommer vel på noe. Håper også alle skriver her inne så vi får oversikt over hvem som er med :)
 
Da er det jo ett meget godt hint at du har skrevt her at du ikke har lagt med hint ;)

Jeg aner ikke hva slags hint jeg skal legge ved, men kommer vel på noe. Håper også alle skriver her inne så vi får oversikt over hvem som er med :)
Det er sant!:D Får skylle på at jeg er ny i gamet;)
 
Så bra med en skravletråd her! Er litt lite flink på elfster og skjønner ikke helt hvordan man sender anonym beskjed blant annet!!! Hjelp!
 
Så bra med en skravletråd her! Er litt lite flink på elfster og skjønner ikke helt hvordan man sender anonym beskjed blant annet!!! Hjelp!
Her har jeg laget en liten bildeguide;) Kanskje det hjelper litt?
 

Vedlegg

  • 1424710931056.jpg
    1424710931056.jpg
    62,2 KB · Visninger: 25
  • 1424710945437.jpg
    1424710945437.jpg
    48,5 KB · Visninger: 26
  • 1424710962576.jpg
    1424710962576.jpg
    56,8 KB · Visninger: 26
  • 1424710972646.jpg
    1424710972646.jpg
    42,4 KB · Visninger: 26
  • 1424710979885.jpg
    1424710979885.jpg
    51,2 KB · Visninger: 22
Hei. Jeg finner ikke noe på elfster plutselig??! Er jeg ikke med likevel? Hvordan kan jeg finne dere igjen?
 
Hei. Jeg finner ikke noe på elfster plutselig??! Er jeg ikke med likevel? Hvordan kan jeg finne dere igjen?
Når du logger inn skal det øverst på siden din være en "tab" som heter "gift exchanges". Trykker du på den skal det vises hvilken gruppe du tilhører, der bør du finne oss :) Håper det ordner seg.
 
Blir spennende med hemmelig venn. Tror det blir veldig vanskelig å gjette hvem det er!:)
 
Når du logger inn skal det øverst på siden din være en "tab" som heter "gift exchanges". Trykker du på den skal det vises hvilken gruppe du tilhører, der bør du finne oss :) Håper det ordner seg.

Okey. Får det ikke opp. Så da har jeg nok ikke kommet med allikevel. Har vært ganske inaktiv på forumet de siste ukene så. Får bli med neste gang. :)
 
Back
Topp