Skravletråd for Hemmelig Venn deltakere

Okey. Får det ikke opp. Så da har jeg nok ikke kommet med allikevel. Har vært ganske inaktiv på forumet de siste ukene så. Får bli med neste gang. :-)
Er du sikker på at du ikke er med? Registrerte du navn etc der inne?

Er du sikker på at du ikke er med? Registrerte du navn etc der inne?

Ja, jeg registrerte navn. Og fant dere på gift exchange. Men nå finner jeg den ikke lenger.

Ja, jeg registrerte navn. Og fant dere på gift exchange. Men nå finner jeg den ikke lenger.
Hvis du sender en pm med navnet ditt (det du registrerte deg med) evnt bare fornavn, så kan jeg se der inne :-)

Hvordan går det med dere da?
Jeg har hatt enda en søvnløs natt pga teite vonde kynnere, slitsomt men sånn er det bare. Har blitt sykemeldt 100% nå ettersom det ikke nytter å dra på jobb helt i ørska etter slike netter. Planen for i dag er å få pakket litt, men så langt har det vært vanskelig å komme seg opp fra sofaen ;)
Hva driver dere med i dag?

Ligger på sofaen foreløpig:D Jeg har også hatt flere dårlige netter hvor jeg har våknet myr i det siste, men de to siste har jeg sovet godt!:) Dagene blir bedre da ja;) Håper jeg skal få organisert litt babyklær i kommoden dag:):)

Har dusja og lufta bikkja.. drar snart til "storbyen" og skal handle litt, før det er et styremøte i kveld.. så er nok seint hjemme.. heldigvis en god dag, så håper en slik tøff dag blir bra :-)

Har dusja og lufta bikkja.. drar snart til "storbyen" og skal handle litt, før det er et styremøte i kveld.. så er nok seint hjemme.. heldigvis en god dag, så håper en slik tøff dag blir bra :-)
Hvis man skal få noe gjort, må man bare utbytte de gode dagene;) og håpe at man ikke får svi dagen etter:p

Hvis man skal få noe gjort, må man bare utbytte de gode dagene;) og håpe at man ikke får svi dagen etter:p
Jepp :-) imorra skal jeg til jordmor og på torsdag er det temadag om amming og barseltiden på helsestasjonen :-) Blir en spennende uke!

Hørtes jo kjempe bra ut med sånne temadager og omvisning :)
Her kan man melde seg på kurs, men jeg har ikke gjort det enda. Føles litt rart å gå uten mannen så tror ikke det blir noe av. Kunne tenkt meg omvisning på føden da. Bør kanskje se om det går an å få organisert.

Hørtes jo kjempe bra ut med sånne temadager og omvisning :)
Her kan man melde seg på kurs, men jeg har ikke gjort det enda. Føles litt rart å gå uten mannen så tror ikke det blir noe av. Kunne tenkt meg omvisning på føden da. Bør kanskje se om det går an å få organisert.
Ja, det er kjekt.. sambo hadde lite lyst til å være med på den om amming, men ville gjerne være med på sykehuset.. koster vel 100,- per kveld.. i info fra føden (brosjyre jeg fikk på oul) står det at man kan ta kontakt for samtale eller omvisning :-)

Jeg er i byen med min mamma og dag, vi har vært på vekstkontroll UL med skatten :) Alt står bra til med han og vi fikk sett han så godt og tatt gode bilder, tross jeg er i uke 32 :)
Så kjekt :) Var det 3D UL? Jeg hadde sååå lyst å gjøre det, men lille tutta i magen har nektet å vise ansiktet på de UL jeg har vært på på sykhuset så derfor fant jeg ut at jeg ikke gadd å betale for en privat UL itilfelle hun ikke vil vise seg der heller.
Veldig spent på å få treffe og se henne snart.

Back
Topp