Er du sikker på at du ikke er med? Registrerte du navn etc der inne?Okey. Får det ikke opp. Så da har jeg nok ikke kommet med allikevel. Har vært ganske inaktiv på forumet de siste ukene så. Får bli med neste gang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du sikker på at du ikke er med? Registrerte du navn etc der inne?Okey. Får det ikke opp. Så da har jeg nok ikke kommet med allikevel. Har vært ganske inaktiv på forumet de siste ukene så. Får bli med neste gang.
Ja det tror jeg også at det blir, vet jo ikke såååå mye om folk her inneBlir spennende med hemmelig venn. Tror det blir veldig vanskelig å gjette hvem det er!
Er du sikker på at du ikke er med? Registrerte du navn etc der inne?
Hvis du sender en pm med navnet ditt (det du registrerte deg med) evnt bare fornavn, så kan jeg se der inneJa, jeg registrerte navn. Og fant dere på gift exchange. Men nå finner jeg den ikke lenger.
Hvis man skal få noe gjort, må man bare utbytte de gode dagene og håpe at man ikke får svi dagen etterHar dusja og lufta bikkja.. drar snart til "storbyen" og skal handle litt, før det er et styremøte i kveld.. så er nok seint hjemme.. heldigvis en god dag, så håper en slik tøff dag blir bra
Jepp imorra skal jeg til jordmor og på torsdag er det temadag om amming og barseltiden på helsestasjonen Blir en spennende uke!Hvis man skal få noe gjort, må man bare utbytte de gode dagene og håpe at man ikke får svi dagen etter
Så spennende med temadag! Lurer på om det er sånn her?Jepp imorra skal jeg til jordmor og på torsdag er det temadag om amming og barseltiden på helsestasjonen Blir en spennende uke!
Ja, er i steden for sånt kurs.. 3 ulike temadager.. om 2 uker er det om fødsel og omvisning på sykehusetSå spennende med temadag! Lurer på om det er sånn her?
Kjempe bra tiltak da! Vi skal på omvisning på føden på mandag, men har ikke hørt om noe annet som skjer.Ja, er i steden for sånt kurs.. 3 ulike temadager.. om 2 uker er det om fødsel og omvisning på sykehuset
Jordmor som har informert hos oss.. men er sikkert forskjellig rundt om..Kjempe bra tiltak da! Vi skal på omvisning på føden på mandag, men har ikke hørt om noe annet som skjer.
Ja, det er kjekt.. sambo hadde lite lyst til å være med på den om amming, men ville gjerne være med på sykehuset.. koster vel 100,- per kveld.. i info fra føden (brosjyre jeg fikk på oul) står det at man kan ta kontakt for samtale eller omvisningHørtes jo kjempe bra ut med sånne temadager og omvisning
Her kan man melde seg på kurs, men jeg har ikke gjort det enda. Føles litt rart å gå uten mannen så tror ikke det blir noe av. Kunne tenkt meg omvisning på føden da. Bør kanskje se om det går an å få organisert.
Hehe.. ja.. kanskje lage en tråd med fav.farger, dyr, stil, hobbyer osv?Ååhh, lurer fælt på hva jeg skal legge ved som hint :-O
Det kunne jo vært lurtHehe.. ja.. kanskje lage en tråd med fav.farger, dyr, stil, hobbyer osv?
Så kjekt Var det 3D UL? Jeg hadde sååå lyst å gjøre det, men lille tutta i magen har nektet å vise ansiktet på de UL jeg har vært på på sykhuset så derfor fant jeg ut at jeg ikke gadd å betale for en privat UL itilfelle hun ikke vil vise seg der heller.Jeg er i byen med min mamma og dag, vi har vært på vekstkontroll UL med skatten Alt står bra til med han og vi fikk sett han så godt og tatt gode bilder, tross jeg er i uke 32