Flere som har fått?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg er like spent hver dag når jeg sjekker postkassa ;-) neste uke kommer den vel til meg også ;-)Ja var så morsomt å finne pakke i posten
Nå gleder jeg meg enda mer til å komme hjem å pakke oppJa, jeg er like spent hver dag når jeg sjekker postkassa ;-) neste uke kommer den vel til meg også ;-)
Spennende å se hva alle får da! Og eventuelle hint!Nå gleder jeg meg enda mer til å komme hjem å pakke opp
JaSpennende å se hva alle får da! Og eventuelle hint!
Det tror jeg nok!Jeg har fått! Veldig koselig Det er litt vanskelig å gjette hvem det er fra da....
Nei for min del kan vi godt legge ut fortløpende ogHmm... er det noen grunn til at man skal vente da?
Enig de som har fått kan jo bestemme om de vil legge ut eller eiNei for min del kan vi godt legge ut fortløpende og
Kjekt med pakker da! Blir spennende og se hva alle har funnet på!
Haha! Det blir vel din tur å Var det ikke bra å gå ebay pakke å da?Fikk pakke i posten i sta, men desverre var det noe jeg hadde bestilt på ebay sååå skuffa ;-)
Joda! Bare ikke like spennende ;-)Haha! Det blir vel din tur å Var det ikke bra å gå ebay pakke å da?
Det er nok mange som får pakker i posten denne ukaJoda! Bare ikke like spennende ;-)
Det er det nok, siden vi skulle sende innen idagDet er nok mange som får pakker i posten denne uka
Så koselig! Deilig med litt babykosI dag er jeg så heldig å få være med venninnen min på helsestasjonen for å veie den 2 måneder gamle babyen hennes, og mitt fadderbarn ❤ Gleder meg til å tilbringe dagen med de, men blir ekstra utålmodig for å få ut min lille da