Skravletråd for Hemmelig Venn deltakere

Jeg har fått! Veldig koselig :) Det er litt vanskelig å gjette hvem det er fra da....
 
Hmm... er det noen grunn til at man skal vente da?
Nei for min del kan vi godt legge ut fortløpende og :)
Kjekt med pakker da! Blir spennende og se hva alle har funnet på!
 
Da legger jeg ut det første bildet:) Åpnet pakken fra min hemmelige venn i går, og det er SÅ koselig med pakke!!:D Kjempe fin body og luer i nøytrale farger, akkurat som jeg liker;) og ikke minst den kjempe fine hjemmelagde smokkesnoren!! Jeg er målløs. Takk skal du ha!❤ Trodde kanskje jeg skulle klare å gjette hvem det var fordi det var med noe hjemmelaget, så jeg sjekket hobbyene i den andre tråden... men alle holder jo på med håndarbeid!!:p Jaja - nydelig var pakken likevel❤❤
 

Vedlegg

  • 1425203180843.jpg
    1425203180843.jpg
    141,3 KB · Visninger: 28
Fikk pakke i posten i sta, men desverre var det noe jeg hadde bestilt på ebay :p sååå skuffa ;-)
 
I dag er jeg så heldig å få være med venninnen min på helsestasjonen for å veie den 2 måneder gamle babyen hennes, og mitt fadderbarn ❤ Gleder meg til å tilbringe dagen med de, men blir ekstra utålmodig for å få ut min lille da :p
 
I dag er jeg så heldig å få være med venninnen min på helsestasjonen for å veie den 2 måneder gamle babyen hennes, og mitt fadderbarn ❤ Gleder meg til å tilbringe dagen med de, men blir ekstra utålmodig for å få ut min lille da :p
Så koselig! Deilig med litt babykos :)
 
Noen flere som har fått pakke enda? Er så spent på hva dere har fått? Jeg venter fortsatt ;-)
 
Venter i spenning her og :) Blir kjekt å se litt mer bilder etterhvert.
 
Jeg skal sjekke posten etterpå:)
 
Back
Topp