Skravletråd for GRØNT lag :)

Har du mulighet til å sende meg oversikten din? Og når må tallene fra lagleder være sendt til krigsleder?
Det kan jeg gjøre. Kl 21 er fristen å levere til krigleder.
 
Oppgaver fra plukk og mix listen gir 10 poeng hver. Det finnes ingen grenser for hvor mange som kan gjøres eller hvor mange ganger de enkelte kan gjøres hver dag. Kjør på! :)

1. 10 minutter trening
2. 20 minutter mosjon
3. 10 000 skritt
4 Tren sammen med barnet/barna (bruk dem gjerne som vekter)
5. Gjør en treningsavtale med en venn. Og gjennomfør!
6. Dra i svømmehallen
7.Ta trappen (ikke heis/rulletrapp)
8. Gå/sykle til jobb/skole
9. Ha sex eller onanere ;)
10. 5 frukt/grønnsaker
11. Vegetarmiddag
12. Fiskemiddag
13. Vann til måltid
14.Drikk 1,5 liter vann om dagen
15. Spise frokost
16.Snopefri dag
17. Koffeinfri dag
18. Ingen kunstig søtning
19. 3x15 bekkenbunnsknip
20. 3x15 rygghev
21. 3x15 diagonalløft
22. 3x15 situps
23. 3x15 knebøy
24. 3x15 bicepscurl
25. 3x planken så lenge du greier
26. 20 min husarbeid
27. Gjør noe som gir deg glede.
28. Del en sunn oppskrift med oss andre i oppskriftstråden.
29. Legge seg før kl 23.00
30. Lær deg noe nytt. (Kan være hva som helst)

Bonus for 4, 6, 8, 10 og 20 forskjellige hver dag fordelt med 25, 50, 75,100 200 poeng.


Dette er mitt forslag til ny utfordring. Hva tenker dere?
 
Oppgaver fra plukk og mix listen gir 10 poeng hver. Det finnes ingen grenser for hvor mange som kan gjøres eller hvor mange ganger de enkelte kan gjøres hver dag. Kjør på! :)

1. 10 minutter trening
2. 20 minutter mosjon
3. 10 000 skritt
4 Tren sammen med barnet/barna (bruk dem gjerne som vekter)
5. Gjør en treningsavtale med en venn. Og gjennomfør!
6. Dra i svømmehallen
7.Ta trappen (ikke heis/rulletrapp)
8. Gå/sykle til jobb/skole
9. Ha sex eller onanere ;)
10. 5 frukt/grønnsaker
11. Vegetarmiddag
12. Fiskemiddag
13. Vann til måltid
14.Drikk 1,5 liter vann om dagen
15. Spise frokost
16.Snopefri dag
17. Koffeinfri dag
18. Ingen kunstig søtning
19. 3x15 bekkenbunnsknip
20. 3x15 rygghev
21. 3x15 diagonalløft
22. 3x15 situps
23. 3x15 knebøy
24. 3x15 bicepscurl
25. 3x planken så lenge du greier
26. 20 min husarbeid
27. Gjør noe som gir deg glede.
28. Del en sunn oppskrift med oss andre i oppskriftstråden.
29. Legge seg før kl 23.00
30. Lær deg noe nytt. (Kan være hva som helst)

Bonus for 4, 6, 8, 10 og 20 forskjellige hver dag fordelt med 25, 50, 75,100 200 poeng.


Dette er mitt forslag til ny utfordring. Hva tenker dere?
Liker den, mye, variert og mange av tingene kan man få til bare ved å ha en bevisst hverdag :)
 
Oppgaver fra plukk og mix listen gir 10 poeng hver. Det finnes ingen grenser for hvor mange som kan gjøres eller hvor mange ganger de enkelte kan gjøres hver dag. Kjør på! :)

1. 10 minutter trening
2. 20 minutter mosjon
3. 10 000 skritt
4 Tren sammen med barnet/barna (bruk dem gjerne som vekter)
5. Gjør en treningsavtale med en venn. Og gjennomfør!
6. Dra i svømmehallen
7.Ta trappen (ikke heis/rulletrapp)
8. Gå/sykle til jobb/skole
9. Ha sex eller onanere ;)
10. 5 frukt/grønnsaker
11. Vegetarmiddag
12. Fiskemiddag
13. Vann til måltid
14.Drikk 1,5 liter vann om dagen
15. Spise frokost
16.Snopefri dag
17. Koffeinfri dag
18. Ingen kunstig søtning
19. 3x15 bekkenbunnsknip
20. 3x15 rygghev
21. 3x15 diagonalløft
22. 3x15 situps
23. 3x15 knebøy
24. 3x15 bicepscurl
25. 3x planken så lenge du greier
26. 20 min husarbeid
27. Gjør noe som gir deg glede.
28. Del en sunn oppskrift med oss andre i oppskriftstråden.
29. Legge seg før kl 23.00
30. Lær deg noe nytt. (Kan være hva som helst)

Bonus for 4, 6, 8, 10 og 20 forskjellige hver dag fordelt med 25, 50, 75,100 200 poeng.


Dette er mitt forslag til ny utfordring. Hva tenker dere?
Kjempebra! Kjør på:)
 
Så ikke før nå jeg :p Men til neste gang så er den utfordringen vi nettopp hadde kanskje best? Synes trening og mosjon skal gå på minutter slik at man har mulighet til å få en del poenger om man yter bra. Her kan man legge seg på gulvet og få masse poeng liksom :p Missforstå meg rett... but next time :p

Uansett så er det flaks at jeg er med videre :O)
 
Så ikke før nå jeg :p Men til neste gang så er den utfordringen vi nettopp hadde kanskje best? Synes trening og mosjon skal gå på minutter slik at man har mulighet til å få en del poenger om man yter bra. Her kan man legge seg på gulvet og få masse poeng liksom :p Missforstå meg rett... but next time :p

Uansett så er det flaks at jeg er med videre :O)
Du kan jo jobbe inn like mange poeng her. For du får jo 60 poeng om du gjør nr1 6 ganger. Jeg føler man står mere fritt her. Også er det lettere å regne ut :laughing025
 
Du kan jo jobbe inn like mange poeng her. For du får jo 60 poeng om du gjør nr1 6 ganger. Jeg føler man står mere fritt her. Også er det lettere å regne ut :laughing025

Jeg trodde det bare var en gang pr øvelse? Da satte jeg opp altfor lite poeng sist vi hadde hvertfall :rolleyes::eek::p Da er det jo ingenting å klage over fra min side :D :laughing021
 
Jeg trodde det bare var en gang pr øvelse? Da satte jeg opp altfor lite poeng sist vi hadde hvertfall :rolleyes::eek::p Da er det jo ingenting å klage over fra min side :D :laughing021
Var jo litt av poenget at man kan gjøre den samme tingen så mange ganger man vil, men når det kommer til bonusen. Så er det 5, 10,15 og 20 forskjellige hver dag.
 
Endelig ser det ut som vekten rører litt på seg her etter flere uker med stillstand pga sykdom og annet:D Håper bare det holder til fredag og jeg ikke spretter opp igjen:rolleyes:
Hvordan går det med dere andre?
 
Endelig ser det ut som vekten rører litt på seg her etter flere uker med stillstand pga sykdom og annet:D Håper bare det holder til fredag og jeg ikke spretter opp igjen:rolleyes:
Hvordan går det med dere andre?
Har ikke sjekka i dag. Men om jeg ikke har gått ned noe. Så må jeg seriøst ta meg sammen på maten. For jeg trener beintøft 3 dager i uka og spiser ikke godteri overhode..
 
Jeg har valgt å trekke meg fra Slankekrigen.
Vekta mi holder seg stabil, men i cm så bare minker det. Derfor blir det helt feil fokus for meg nå, jeg prøver heller å være fornøyd med at kroppen min forandrer seg og har en positiv effekt av livsstilsendring og trening :)

Masse lykke til dere andre :)
 
Jeg har valgt å trekke meg fra Slankekrigen.
Vekta mi holder seg stabil, men i cm så bare minker det. Derfor blir det helt feil fokus for meg nå, jeg prøver heller å være fornøyd med at kroppen min forandrer seg og har en positiv effekt av livsstilsendring og trening :)

Masse lykke til dere andre :)
Det er greit ja. Masse lykke til videre:Heartred
 
Alle som fortsatt er med, kopier hele vektinnlegget fra start til nå inn i felles veietråd.
 
Back
Topp