Skravletråd for Fiolett :)

Her går det rett i septikktanken :-(
Dumme meg ødelegger alt arbeidet gjennom uken med å spise for mye og trene for lite i helgene :-(((( Samme feil om og om igjen. Tror jeg må være gal!!!

Nå har jeg akkurat fullført 5 km på mølla. 45 min tok det, begynte forsiktig siden det er så lenge siden sist! Til gjengjeld har jeg aldri løpt 45 min sammenhengende før!!!
All ære til Fres!!!

hehe...måtte le litt nå...septikktanken da du...hehe!
Men du er flink uansett synes jeg=)
Såå flink som klarte 45min sammenhengene! supert!

Her satte jeg igang igjen 1mars...tokk hvertfall startvekt og bilder da...og fått til ei treningsøkt også=)
Men har vært endel jobbing,,,så er ikke lett å finne tid og energi når jeg ikke har vært hjemme før 16,30...da må jeg lage middAG og ta meg av 3 unger...etter de har lagt seg har jeg vært helt tappa...
ingen unnskyldning men;)
Har en plan om å begynne å stå opp en time tidligere de dagene jeg jobber...så får jeg trene før jobb=)

har fri idag..så idag blir det hvertfall trening:D
 
Med denne oppskriften:

4 egg
6 dl lettmelk
200 g hvetemel
50 g havregryn
30 g smør (for å slippe å smøre panna mellom hver gang)
Salt


Da blir det ca 187 kcal pr pannekaker!!!

Røra alene gir ca 8 pannekaker.

Skal jeg lage det igjen skal det byttes ut ennå mere hvetemel med havregryn!!!


oi er det så ille altså? visste jo pannekaker er fyfy, men trodde ikke det var så ille!
 
Ja sykt her også. Var jo nede i 81.8 og nå 86. Blir helt oppgitt.
 
Skjønner godt du blir oppgitt altså..det er jo ikke noe kjekt at vekta ikke går riktig vei når man er så flink..
Vi får prøve å fokusere på at vi hvertfall holder oss iform:) så får vi bare håpe at vekta vil gå ned også .. Prøve å ikke stresse så alt for masse og være flinke med å drikke masse vann og få nok søvn:)
 
Ja prøver på det. Kroppen min er veldig i stress om dagen pga smerter og frustrasjon pga beinet og bare det kan få kroppen til å stangnere. Så nå bare prøver jeg å spise sunt, trene og ta det litt som det komme ;-)
 
Leit at du fortsatt sliter med beinet:( har det ikke blitt litt bedre heller?
Håper det blir bedre fremover nå:)
Synes du er veldig tøff som fortsetter med trening selv om det er slik. Og at du klarer å holde motivasjonen oppe.
Flink er du!! :)

Leste her om dagen en plass at stress /bekymringer og lite søvn kan ødelegge mer enn vi tror for vektnedgangen.. Så det kan jo hende det er noe i det?
 
Hehe.. Jeg biter på all reklame det står "flat mage"på virker det som .. Fikk denne boka i posten her om dagen;)ImageUploadedByBV Forum1362525692.193456.jpg
 
jeg løp forresten 6km på 34minutter igår.. litt under 400kcal ble det...
kjempefornøyd med den tiden! idag skal jeg prøøve på 10km=)
 
Er jo det eneste som funker på meg, men veldig anskelig å følge....

går du på lavkarbo nå?
Husker jeg fikk utrolige resultater da jeg gikk på det ifjor... gikk ned 3kg første uka...2kg andre uka...over 1kg uka etter...og etter det ca 0.5 i uka...helt til jeg ga opp----da kom det fort på igjen desverre=/ men da hadde jeg skikkelig pause og med godis hver dag omtrent( jaa jeg er et håpløst tilfelle....hehe)

Men tror litt av problemet her kan være for jeg spiser for mye karbohydrater... selv om maten jeg spiser er sunn så blir det likevel et stort inntak av karbohydrater....
så lurer litt på å prøve meg igjen på lavkarbo...men kanskje ikke så strengt opplegg som det jeg gikk på ifjor,,,
Den boka jeg kjøpte "flat mage på 28 dager"(hehe)... den er jo veldig lavkarbovennlig...står ganske mye jeg ikke visste om karbohydrater i den boka...så jeg ble litt motivert...for de oppskriftene som var i boka så jo faktisk ganske gode ut og=) og treningsoplegget virka og veldig bra....=)
 
Beklager at det har vært stille fra meg den siste tiden. Har vært travelt opptatt med reising og muntlig eksamen. Har vært inne og lest da :) veldig koselig å se at du er her igjen MSAS :)

Jeg har ikke fått trent i hele tatt siden fredag :( redd for at det ikke blir noe trening før etter neste uke :/ men prøver å være flink med kostholdet og håper på litt nedgang disse ukene også :) Skal komme meg under 70kg! Da er første delmål nådd, og neste er 65kg, spent på om og isåfall når jeg klarer det :) lurer også på om 65 blir det endelige målet eller om jeg må lenger ned før jeg er fornøyd, har ikke veid så lite på mange år så vet jo ikke hvordan det vil bli :)

Jeg merker faktisk at jeg har gått ned i vekt, kjenner at det er mindre fett på magen når jeg tar tak i skinnet :p samtidig er den lettere å skjule i klærne, før tøyt den ut uansett :p men uten klær synes jeg fremdeles den tyter, så lurer på om det kan være fordi huden er så løs? Er det isåfall noen som har tips til hvordan jeg kan få strammet opp huden litt? :)

Skulle ønske magen min var slik den er når jeg strammer magemusklene, da hadde jeg vært fornøyd :p

Skal sjekke hvilken fettprosent vekta mi viser på meg imorgen, spent på å se hvor mye/om den har gått ned :)
 
Noen som veit om det blir ny krig etter denne?
Leste på rødt lag at der var de leei slankekrigen:p er dere og det?

Kjekt å skravle med dere hvertfall:)
 
går du på lavkarbo nå?
Husker jeg fikk utrolige resultater da jeg gikk på det ifjor... gikk ned 3kg første uka...2kg andre uka...over 1kg uka etter...og etter det ca 0.5 i uka...helt til jeg ga opp----da kom det fort på igjen desverre=/ men da hadde jeg skikkelig pause og med godis hver dag omtrent( jaa jeg er et håpløst tilfelle....hehe)

Men tror litt av problemet her kan være for jeg spiser for mye karbohydrater... selv om maten jeg spiser er sunn så blir det likevel et stort inntak av karbohydrater....
så lurer litt på å prøve meg igjen på lavkarbo...men kanskje ikke så strengt opplegg som det jeg gikk på ifjor,,,
Den boka jeg kjøpte "flat mage på 28 dager"(hehe)... den er jo veldig lavkarbovennlig...står ganske mye jeg ikke visste om karbohydrater i den boka...så jeg ble litt motivert...for de oppskriftene som var i boka så jo faktisk ganske gode ut og=) og treningsoplegget virka og veldig bra....=)

Ja er på lavkarbo men ikke så strengt som jeg burde, unngår hvete, sukker og poteter.
Så jeg spiser lavkarbobrød og lavkarbopasta. Klarer ikke å leve bare på rene varer, må ha noe å ha pålegg på ;-)
 
Heisann
Beklager at det har vært stille fra meg den siste tiden. Har vært travelt opptatt med reising og muntlig eksamen. Har vært inne og lest da :) veldig koselig å se at du er her igjen MSAS :)


Skulle ønske magen min var slik den er når jeg strammer magemusklene, da hadde jeg vært fornøyd :p



Skal sjekke hvilken fettprosent vekta mi viser på meg imorgen, spent på å se hvor mye/om den har gått ned :)


Heisann, håper det gikk bra på eksamen :)
Samme her, hadde magen min blitt kvitt ekstra huden og fett så hadde den vært knall, har skikkelige muskler under der :)
 
Heisann



Heisann, håper det gikk bra på eksamen :)
Samme her, hadde magen min blitt kvitt ekstra huden og fett så hadde den vært knall, har skikkelige muskler under der :)
Ja det gikk greit på eksamen, heldigvis :) kan jo bare gå å stramme magen hele tiden for da er den jo forholdsvis flat, men det blir for slitsomt :p håper den en dag blir slik som den er når jeg strammer :) jeg har ikke behov for å ha sixpack, vil bare at den ikke skal stå omtrent like langt ut som puppene :p det skal være flatt fra trusekantene og opp til puppene ;) men med kroppen min tror jeg aldri det blir helt flatt da :p men hjelper mye bare den blir strammere ;)
 
Back
Topp