Hehe ja jeg la akkurat ut et bilde på skjult, der lå han å slappa av før han plutselig tar i og spenner seg oppover og utover
Så det akkurat... Sånn ser min mage ut ofte også så hærlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja jeg la akkurat ut et bilde på skjult, der lå han å slappa av før han plutselig tar i og spenner seg oppover og utover
Kanskje det må lages et innlegg hvor folk som har spørsmål til fødelisten kan spørre om de lurer på noe?! For det var vist ikke så lett å ikke kommenterMen damer, vi må huske å ikke skrive ting i fødelistetråden ! Trodde plutselig det var 6 stk som hadde født, men 4 av innleggene var andre ting
Ser nå at det er gjortKanskje det må lages et innlegg hvor folk som har spørsmål til fødelisten kan spørre om de lurer på noe?! For det var vist ikke så lett å ikke kommenter
Spørsmål til fødeliste er jo en ting, det kan være relevant, men at folk ikke kan slutte å gratulere er litt frustrerende. Hjelper jo ikke å ha en egen tråd når folk ikke respekterer den opprinnelige hellerKanskje det må lages et innlegg hvor folk som har spørsmål til fødelisten kan spørre om de lurer på noe?! For det var vist ikke så lett å ikke kommenter
Så det akkurat... Sånn ser min mage ut ofte også så hærlig
Ser nå at det er gjort
Google IT du finner sikkert info om stolen på maxicosi sine sider e.l.Vis vedlegget 166817
Betyr dette at denne stolen kan brukes både med og uten isofix? Skulle gjerne ringt barnas hus og spurt, men de tar ikke telefonen i dag.
Google IT du finner sikkert info om stolen på maxicosi sine sider e.l.
Vis vedlegget 166817
Betyr dette at denne stolen kan brukes både med og uten isofix? Skulle gjerne ringt barnas hus og spurt, men de tar ikke telefonen i dag.
Maxi cosi easyfix basen kan festes både med belte og isofix ja enkelt og godt sete
Utrolig greit sete om en skal bruke det i flere biler ja her har vi kjøpt besafe med to baser til bruk i våre biler, og et brukt maxi cosi som besteforeldre skal bruke ( fra svigerfamilien) vi orker ikke flytte om på basen hver gang vi skal bruke setet i en annen bil da bhg til storebror er 20 min unna og vi bytter på hvem som henter og levererSå bra! Vurderte besafe izi go også, men der kunne visst basen bare festes med isofix, så da er jo maxi cosi bedre når basen kan brukes med og uten. Mamma sin bil har ikke isofix så er greit å kunne bruke base når vi er der også
Trenger litt tips. Bekkenet er så j**** vondt for tiden. Og jeg sliter med å rekke toalettet om natten. Jeg er på do alt fra 2-4g pr natt.og når eg våkner så sliter eg med å snu meg,så kaster jeg beina ut av sengen.men har problemer å sitte meg opp. Deretter er kampen mot skap håndtaket.så kan jeg halte meg inn. Veldig tissetrengt,i halv svime eg blir gal.... hvordan kommer du deg opp? Sover du? Trenger sårt tips ☺
Burde hatt tau i taket til å trekke deg i, var faktisk ei venninne som hadde det Kan mannen hjelpe deg opp? Min mann måtte hjelpe meg forrige svangerskapTrenger litt tips. Bekkenet er så j**** vondt for tiden. Og jeg sliter med å rekke toalettet om natten. Jeg er på do alt fra 2-4g pr natt.og når eg våkner så sliter eg med å snu meg,så kaster jeg beina ut av sengen.men har problemer å sitte meg opp. Deretter er kampen mot skap håndtaket.så kan jeg halte meg inn. Veldig tissetrengt,i halv svime eg blir gal.... hvordan kommer du deg opp? Sover du? Trenger sårt tips ☺
Trenger litt tips. Bekkenet er så j**** vondt for tiden. Og jeg sliter med å rekke toalettet om natten. Jeg er på do alt fra 2-4g pr natt.og når eg våkner så sliter eg med å snu meg,så kaster jeg beina ut av sengen.men har problemer å sitte meg opp. Deretter er kampen mot skap håndtaket.så kan jeg halte meg inn. Veldig tissetrengt,i halv svime eg blir gal.... hvordan kommer du deg opp? Sover du? Trenger sårt tips ☺
Et litt glattere laken kan hjelpe med å få deg ut av senga. Det finnes laken med sklifelt som brukes av funksjonshemmede, men jeg vet dessverre ikke om man kan kjøpe de i vanlige butikker.Trenger litt tips. Bekkenet er så j**** vondt for tiden. Og jeg sliter med å rekke toalettet om natten. Jeg er på do alt fra 2-4g pr natt.og når eg våkner så sliter eg med å snu meg,så kaster jeg beina ut av sengen.men har problemer å sitte meg opp. Deretter er kampen mot skap håndtaket.så kan jeg halte meg inn. Veldig tissetrengt,i halv svime eg blir gal.... hvordan kommer du deg opp? Sover du? Trenger sårt tips ☺