Skravletråd for apriljentene

Syns han mannen burde ta seg ei vinterdyne. Kan jo ikke ligge i dårlig luft, blæ. Da får han heller fryse, hvis han ikke vil ha ekstra tykk dyne eller teppe. Bare luft du :-) Kjør på!
Diskusjonen ang vinduet og vinterdyner har vart hele vinteren :/ tviler på han gir seg nå, men neste år får han bare godta det, hvertfall om Lillemor er på samme rom for det blir bare helt forferdelig med to voksne og en baby som skal ligge å sove på samme innestengte rommet :s

Diskusjonen ang vinduet og vinterdyner har vart hele vinteren :/ tviler på han gir seg nå, men neste år får han bare godta det, hvertfall om Lillemor er på samme rom for det blir bare helt forferdelig med to voksne og en baby som skal ligge å sove på samme innestengte rommet :s
Jeg syns liksom det er mest logisk å ha frisk luft og at den som liker det varmt legger på seg ekstra teppe eller bruker vinterdyne.. Kan du ikke bare ta deg til rette mens han sover og si at nå har det gått for langt. Kan jo ikke være meningen å plages sånn...

Jeg syns liksom det er mest logisk å ha frisk luft og at den som liker det varmt legger på seg ekstra teppe eller bruker vinterdyne.. Kan du ikke bare ta deg til rette mens han sover og si at nå har det gått for langt. Kan jo ikke være meningen å plages sånn...
Du er ikke av de som kan ligge to timer å fryse hver kveld før du sovner? Selv med pysj, tykt ullteppe og butikkens varmeste dyne...

Hos oss lufter vi godt på dagen, men lukker vinduet ca en time før leggetid. Jeg må også varme opp dyna i stua før jeg legger meg.

Ikke nå da, for nå er vinduet åpent, og jeg ligger uten dyne... (frøs med begge gutta, men ikke nå)

Hadde ikke bekkenløsning med storebror, men har det nå. Forskjellen for min del ligger nok mye i at jeg hadde så utrolig mye mer matlyst sist gang, noe jeg ikke har nå. Og jeg er mer utafor husets fire vegger selv med bekkenløsning. Fikk lappen for snart 3 år siden, så kommer meg rundt selv med dårlig bekken. Sist var jeg lat uten lappen :p
Hehe litt omvendt av meg klarer ca 10min på beina så får eg så utrolig med smerter.men kjenner det skal bli godt å snart være ferdig. Sliter med å snu meg fra side til side i sengen. Hehe

Nå har vi hatt 7 plussgrader i et par dager så da sier han ikke noe på det ;p men i natt blåste det sånn at jeg måtte ha igjenn vinduet likevell :/

Hehe litt omvendt av meg klarer ca 10min på beina så får eg så utrolig med smerter.men kjenner det skal bli godt å snart være ferdig. Sliter med å snu meg fra side til side i sengen. Hehe
Jeg er heldigvis mest plaget framme, noe jeg prøver å overse. Men stivner bak når jeg setter meg ned igjenn, oftest på ettermiddag/kveld :p bekkenet mitt har holdt seg nogenlunde likt siste 7 ukene, etter jeg tok permisjon fra studiene :) merket at fulle dager med tråkking ikke var helt positivt for kroppen :p

Det gikk plutselig opp for meg at det faktisk snart kommer en liten en når jeg hang opp de nyvaska klærne til tørk nå isted ! Gudameg for en følelse, haha :p Og det er jo så lite, var like før jeg gråt en liten skvett fordi det er så søtt ❤️

Har babyen i magen noe "tidsskjema" på når han / hun er aktiv?

Her har hun ei heftig runde i åtte / ni tiden. Styrer rundt i et tiden igjen (når jeg sløver i sofaen og hekst vil sove litt) og vi kan nesten stille klokka på at klokka ni på kvelden er det full fres :-P

Jeg er heldigvis mest plaget framme, noe jeg prøver å overse. Men stivner bak når jeg setter meg ned igjenn, oftest på ettermiddag/kveld :p bekkenet mitt har holdt seg nogenlunde likt siste 7 ukene, etter jeg tok permisjon fra studiene :) merket at fulle dager med tråkking ikke var helt positivt for kroppen :p
Godt det har blitt bedre etter som du har fått litt mer ro ☺

Er det noe man skal være obs på når det kommer til vann i beina i svangerskapet? Eller er det bare en teit ting som medfølger? :-P

Er det noe man skal være obs på når det kommer til vann i beina i svangerskapet? Eller er det bare en teit ting som medfølger? :-P
Per blodtrykket fint og de ikke finner noe i urin så vil jeg tro det bare er ufarlig ;) men skader aldri å høre med jordmor eller lege neste gang du er på kontroll hvis du uroer deg :)
Ødemene skyldes det økte belastningen på bla hjertet

Godt det har blitt bedre etter som du har fått litt mer ro ☺
Ja, savner virkelig ikke å kjenne rivinga drama fra morgen til kveld hver dag! Nå kjenner jeg det mest hvis jeg gjør noe fysisk. det er ille nok igrunn, men værre tidl når jeg kunne sitte en time å kjøre bil mens det reiv framme :s

Har babyen i magen noe "tidsskjema" på når han / hun er aktiv?

Her har hun ei heftig runde i åtte / ni tiden. Styrer rundt i et tiden igjen (når jeg sløver i sofaen og hekst vil sove litt) og vi kan nesten stille klokka på at klokka ni på kvelden er det full fres :-P
Ikke noe tidsskjema, men det virker som at hun sjelden holder på mens jeg sover. Ellers er det full fres hele dagen lang, med noen få og korte pauser underveis. Ser ikke fra at noe av det skjer mens hun sover, men hun reagerer som alltid med spark/spenning etter kynnere.

På tide å få kroppen for seg selv igjen snart ;)

Back
Topp