Skravletråd for apriljentene

Håper legen tar feil og at hodet ligger riktig vei :) når skal du på ul da?
Skal få innkalling i posten fra Ullevål så tar nok noen dager før den kommer. Jeg er mer sikker enn legen på at mini ligger feil, så håper jeg tar feil :)

Jordmor ble usikker på leiet her på siste kontroll. Så hun spurte hvor jeg kjenner mest spark. Kjenner man sparkene oppe ved ribbeina/over navlen så ligger de med hodet ned, men hvis mesteparten av aktiviteten kjennes under navlen/nede i lysken så kan du ligge med rumpa ned. ;)
Jeg kjenner bare spark mot venste side, men når mini strekker på seg så føles det ut som hode stikker opp, men kan jo også være rompa forhåpentligvis da. Jeg var på UL for 5 uker siden og da lå hun brettet sammen på høyre side og for meg føles det ut som hun fortsatt ligger slik og det er derfor sparkene kommer mest mot venste og ikke opp eller ned.

Jeg kjenner bare spark mot venste side, men når mini strekker på seg så føles det ut som hode stikker opp, men kan jo også være rompa forhåpentligvis da. Jeg var på UL for 5 uker siden og da lå hun brettet sammen på høyre side og for meg føles det ut som hun fortsatt ligger slik og det er derfor sparkene kommer mest mot venste og ikke opp eller ned.
Får du ny ul nå snart eller?

Jeg ble sendt i ul i uke 37/38 med første for å stadfeste leie.

Åja. Her er det helt øverst på toppen i magen. Samme sted som mini pleier å stikke opp det jeg mener er hode når hun strekker på seg.
Min hikker over hele magen, og ikke noe fast sted. Hun har ligget med hodet ned nå i flere uker og jeg kjenner ofte hikking langt nede på ryggraden hennes (nesten ved rumpa). Hodet er ikke festet, så hun snur på kroppen fra høyre til venstre og tilbake igjen flere ganger om dagen.

Både jordmor, fastlegen og legen på sykehuset har bekreftet at hodet ligger langt nede i bekkenet. Rompa stikker ofte opp øverst her, både når hun strekker seg og når jeg har kynnere.

Min hikker over hele magen, og ikke noe fast sted. Hun har ligget med hodet ned nå i flere uker og jeg kjenner ofte hikking langt nede på ryggraden hennes (nesten ved rumpa). Hodet er ikke festet, så hun snur på kroppen fra høyre til venstre og tilbake igjen flere ganger om dagen.

Både jordmor, fastlegen og legen på sykehuset har bekreftet at hodet ligger langt nede i bekkenet. Rompa stikker ofte opp øverst her, både når hun strekker seg og når jeg har kynnere.
Det er slik jeg også føler hikking og mi og ligger med hue ned.

Nå har jeg fått masse energi :) Fikk sove godt mellom doturene i natt også :) Så nå driver jeg med rydding og støvsuging, og senere skal jeg sy videre på dåpskjolen. Hadde helt glemt hvordan det var å ha overskudd av energi :)

Hadde DEN lange lista over det jeg ville få gjort I dag og har tatt ut av oppvaskmaskina og rydda kjøkkenet og stikker så jæææævli når jeg går.. jeg er så lei av å ikke få til en dritt! :-/

Nå har jeg fått masse energi :) Fikk sove godt mellom doturene i natt også :) Så nå driver jeg med rydding og støvsuging, og senere skal jeg sy videre på dåpskjolen. Hadde helt glemt hvordan det var å ha overskudd av energi :)
Jeg har hatt min siste dag på skolen for dette semesteret og igrunn året og. Bortsett fra eventuelle eksamener jeg tvinger meg selv til å ta :O litt rart å skille lag med studievenninne, må jo inn i nytt kull neste år :/

Back
Topp