Skravletråd for apriljentene

Om noen har tips mot kjedsomhet, skrik ut ! Er vel grenser for hvor mange ganger man kan vaske huset, og ikke har jeg kropp til det heller.. Får ikke strikke eller gjøre noe sånt, og gå tur går heller ikke, så hva i hunden finner man på da ? Alt av babyklær og ting og tang er vasket og på plass, så jeg er tom for ideer :p
Nyyyyt kjedsomheten......den finnes nemlig ikke lenger når barna blir store :P
Jeg har ikke kjeda meg på 11 år ;)
Alltid liv å røre i huset :P
Men hvis jeg hadde hatt bedre tid hadde jeg baka litt til alle barsel-besøkene (kanel ruller osv), sett Netflix-serier, gått tur (eller små-spasert ute i finværet), dratt på shopping, kafé besøk med venninner, rydda i skuffer og skap, planta blomster på trappa, vasket vinduene, eller bare løst kryssord OG lest KRIM :D

Denne uken baker jeg brød og fyller fryseren. :p 4 brød idag og 8 i morgen. På torsdag skal jeg koke ei diiiiger gryte med lapskaus og fryse ned porsjoner med ferdig middag. ;)

Neste uke: søte bakverk og en annen type middag som kan fryses. :p
Du får ikke strikke? :p hva med å tegne eller andre typer håndarbeid? Om du liker sånnt da?
Nyyyyt kjedsomheten......den finnes nemlig ikke lenger når barna blir store :p
Jeg har ikke kjeda meg på 11 år ;)
Alltid liv å røre i huset :p
Men hvis jeg hadde hatt bedre tid hadde jeg baka litt til alle barsel-besøkene (kanel ruller osv), sett Netflix-serier, gått tur (eller små-spasert ute i finværet), dratt på shopping, kafé besøk med venninner, rydda i skuffer og skap, planta blomster på trappa, vasket vinduene, eller bare løst kryssord OG lest KRIM :D

Flinke bakere :) Jeg skulle gjerne gjort det, men har ikke kjøkkenmaskin, så å stå å kna for hånd er bare helt uaktuelt desverre :( De dustehendene mine ødlegger hele hverdagen ! Har så mange ting jeg har lyst til å strikke, og andre ting man bruker hendene til (sånn typ alt), men det går ikke når de verker sånn pga det hersens vannet :(

Tror jeg snart har sett alle serier som fins, hele huset er strøkent i fra gulv til tak og i alle skuffer og skap ooosv, så det er jaggu meg ikke en dritt mer å gjøre, haha :p

Flinke bakere :) Jeg skulle gjerne gjort det, men har ikke kjøkkenmaskin, så å stå å kna for hånd er bare helt uaktuelt desverre :( De dustehendene mine ødlegger hele hverdagen ! Har så mange ting jeg har lyst til å strikke, og andre ting man bruker hendene til (sånn typ alt), men det går ikke når de verker sånn pga det hersens vannet :(

Tror jeg snart har sett alle serier som fins, hele huset er strøkent i fra gulv til tak og i alle skuffer og skap ooosv, så det er jaggu meg ikke en dritt mer å gjøre, haha :p
Jeg synes det er gøy med kryssord, kanskje det er noe du kan gjøre? Timene flyr med et par kryssordblader, te/vann og snacks i nærheten, med passende musikk i bakgrunnen :)

Var på kontroll idag og legen var litt usikker på leie på mini, særlig etter at jeg påpekte at bulen øverst på magen lignet mistenkelig på et hode. Blir sendt på UL for en sjekk. Håper jo at jeg har feil og at det er rompa som stikker opp og at hode ligger ned. Noen andre som fortsatt har seteleie på ungen?

Var på kontroll idag og legen var litt usikker på leie på mini, særlig etter at jeg påpekte at bulen øverst på magen lignet mistenkelig på et hode. Blir sendt på UL for en sjekk. Håper jo at jeg har feil og at det er rompa som stikker opp og at hode ligger ned. Noen andre som fortsatt har seteleie på ungen?
Håper legen tar feil og at hodet ligger riktig vei :) når skal du på ul da?

Usj, fikk modningsakupunktur idag! Uke 38+3.. Så sløv etterpå at jeg sov til 20.30 og våkna av å være så kvalm og uvel. Kasta opp, og har etter det hatt utrolig løs mage 3 ganger noen som har prøvd dette?? Venta jo mer kynnere, ikke dette her

Denne uken baker jeg brød og fyller fryseren. :p 4 brød idag og 8 i morgen. På torsdag skal jeg koke ei diiiiger gryte med lapskaus og fryse ned porsjoner med ferdig middag. ;)

Neste uke: søte bakverk og en annen type middag som kan fryses. :p
Ohh nå fick eg og lust å baka og laga mat å frysa ned :-) kommer bli travelt efter fødsel her hjemma hos oss me 3 st under 4 år :eek:

Usj, fikk modningsakupunktur idag! Uke 38+3.. Så sløv etterpå at jeg sov til 20.30 og våkna av å være så kvalm og uvel. Kasta opp, og har etter det hatt utrolig løs mage 3 ganger noen som har prøvd dette?? Venta jo mer kynnere, ikke dette her
Aldrig prøvt det. Hade tenk kanske prøva noet snart.

Nær ska du på ul då??

Før å si det sånt legen min er ikke flink me svangerskap å baby. Sisst så meinte hon att babyen hade snudd seg å låg me hode opp. Ohhhh sier eg konstig. Akurat som Hon blev i tvil . QSå kænner hon vidare å sæger nei hode e ned . Så eg stolar ikke helt på henne.
Har derfør bestilt time hos jordmor på fredag før hon er mer flink og erfaren.
Kænner selv og att de stikker ut en bul oppe på magen. Så får hoppas se er hans rumpa der å ikke hode.

Legene jeg har hatt i mine svangerskap har vært ubrukelige på slik. Håper din er det også:-)

Nær ska du på ul då??

Før å si det sånt legen min er ikke flink me svangerskap å baby. Sisst så meinte hon att babyen hade snudd seg å låg me hode opp. Ohhhh sier eg konstig. Akurat som Hon blev i tvil . QSå kænner hon vidare å sæger nei hode e ned . Så eg stolar ikke helt på henne.
Har derfør bestilt time hos jordmor på fredag før hon er mer flink og erfaren.
Kænner selv og att de stikker ut en bul oppe på magen. Så får hoppas se er hans rumpa der å ikke hode.
Åh er så festlig med leger som ikke har peil :-/

Jordmor ble usikker på leiet her på siste kontroll. Så hun spurte hvor jeg kjenner mest spark. Kjenner man sparkene oppe ved ribbeina/over navlen så ligger de med hodet ned, men hvis mesteparten av aktiviteten kjennes under navlen/nede i lysken så kan du ligge med rumpa ned. ;)

Får litt hetta når jeg ser det er så mange som er i gang nå, jeg har jo angst for at fødselen skal starte, har keisersnitt 14. April og vil så absolutt ikke at det skal starte før siden det er fare for at livmoren ksn revne av riene.
I tillegg sa de på sen ultralyd at hun var nok litt større en de barna jeg gar når de ble født. Og de er gutter, så nå går jeg å er redd de har tatt feil på termin og jeg er lengere enn beregnet oh fødselen skal starte. Så blir ikke no sex på gubben og prøver å ikke anstrenge meg med ting :-P
Skjønner jeg godt. Kanskje snakke med lege jordmor og utfordre vurderingen om dato?

Back
Topp