Skravletråd for apriljentene

Hahahaha xD sikker på ingen av dere har vært noe inne på lignende sider? De generer reklamen ut i fra hva man har vært inne på og slikt :p
Ikke nå (har ikke felles pc så kun mine logger som kan generere slik). Mannen har vært inne til spesialist og vi vet hva som må til (han skal fjerne en testikkel i samme operasjon), så lite vits i å surfe på slikt nå...

Hva har dere gjort i dag da damer? :-)

Jeg har skrudd sammen babyseng og vasket masse klær (sliter litt med guttungen som tisser i senga så har blitt mest sengetøy- vask den siste uka).
Nå kjenner jeg det litt for godt I bekken og rygg! :-/
Gikk ut i permisjon på mandag, har vaska hele leiligheta på alle 4 gått fjelltur, trening hver dag og turer! Alt for å prøve få fortgang på lillemor:) kjennes godt i bekken å rygg utover dagen ja!

Gikk ut i permisjon på mandag, har vaska hele leiligheta på alle 4 gått fjelltur, trening hver dag og turer! Alt for å prøve få fortgang på lillemor:) kjennes godt i bekken å rygg utover dagen ja!
Wow! Du står jammen på! :-)

For en energi! Jeg har ryddet med ungene og støvsugd i kjellerstua i dag jeg. Må hvile noen timer nå!

Har vært målbevisst om å trene til siste dag så det har jeg gjort uansett form å nå som jeg ikke går på jobb må jeg jo bruke tiden på noe annet;-) e
Formen min tilsier desverre ikke at trening er gjennomførbart. Trener styrke 3-4 ganger i uka, men kondisjonen er som en strandet hvalross.
Er jeg heldig forsvinner bekkenløsningen ved fødsel som med de andre så da kan jeg begynne å gå tur og sykle etter noen dager:-)

Formen min tilsier desverre ikke at trening er gjennomførbart. Trener styrke 3-4 ganger i uka, men kondisjonen er som en strandet hvalross.
Er jeg heldig forsvinner bekkenløsningen ved fødsel som med de andre så da kan jeg begynne å gå tur og sykle etter noen dager:-)
Ikke alt går for alle i et svangerskap. Men vil nå si 3-4 ganger styrke i uka er kjempebra:-D har selv kun brukt elipsemaskin fra uke 22. Jordmor anbefalte d faktisk da gåing og løping ikke gikk lenger pga bekken. Det smører visst bekkenet:-) men NÅ er det plutselig 10 ganger bedre å jeg kan endelig gå turer:-D

Kanskje jeg burde pakke bagen snart :-P

Bæsj altså... Hadde rier i natt mellom kl 1 og 3... Så stoppa det helt opp... resulterte kun i en supertrøtt og grinete meg.... Det er så dårlig gjort med sånne falske forhåpninger! :(

Bæsj altså... Hadde rier i natt mellom kl 1 og 3... Så stoppa det helt opp... resulterte kun i en supertrøtt og grinete meg.... Det er så dårlig gjort med sånne falske forhåpninger! :(
Jeg hadde noe lignende mellom 2 og 3:30, men lite nå. For det meste meganedpress og smerteri underlivet, kan knapt gå. Men ingen tak i magen lenger :'( Bare veldig aktiv unge.

Vi koser oss siste påskedag med besøk både formiddag og ettermiddag.

Nå gleder jeg meg til jobb og barnehage i morgen så jeg får nytt min første dag alene etter permisjonsstart. :P Koselig med ferie og slikt, men du gode tid så slitsomt når man har to uker til termin og helst bare vil sove hele dagen. ;)

Nå har det begynt å skje noe. Enten var det slimproppen eller vannet som gikk. Litt usikker. Tenkte først slimproppen siden det var litt blod i. Men nå har det rent en del.så kanskje det var vannet. Nå er det bare å vente på rier
Ring føden hvis du lekker litt etterhvert. Leste i dag at de setter i gang på sykehuset dersom riene ikke kommer raskt nok når vannet har gått, for å unngå infeksjoner.
De gjorde ikke det med meg, men det var nye rutiner for det 1 måned etter jeg fødte i 2013.

Masse lykke til! :)

Ring føden hvis du lekker litt etterhvert. Leste i dag at de setter i gang på sykehuset dersom riene ikke kommer raskt nok når vannet har gått, for å unngå infeksjoner.
De gjorde ikke det med meg, men det var nye rutiner for det 1 måned etter jeg fødte i 2013.

Masse lykke til! :)
Tusen takk.:)
Ringte føden og skal ned i morgen tidlig dersom ikke riene starter av seg selv idag/natt. Fikk også beskjed om at det var vannet som var gått og ikke slim proppen. Så nå har det drevet å rent siden ca kl 17. Og ikke stoppet ennå

Tusen takk.:)
Ringte føden og skal ned i morgen tidlig dersom ikke riene starter av seg selv idag/natt. Fikk også beskjed om at det var vannet som var gått og ikke slim proppen. Så nå har det drevet å rent siden ca kl 17. Og ikke stoppet ennå
Vannet mitt gikk midt på natten med førstemann og vi ble sendt hjem fra sykehuset etter sjekk fordi riene ikke hadde startet ennå. Husker jeg ble skikkelig overrasket over at det rant så mye etterpå, jeg ante jo ikke at fostervann produseres helt til ungen er ute :P

Nå har det begynt å skje noe. Enten var det slimproppen eller vannet som gikk. Litt usikker. Tenkte først slimproppen siden det var litt blod i. Men nå har det rent en del.så kanskje det var vannet. Nå er det bare å vente på rier
Masse lykke til :)
Håper riene setter i gang i kveld :)

Spennende! Lykke til!!

Back
Topp