Ok.og det hjelper ikke?Jeg tar jerntilskudd
Eg tar 100ml og glemte å ta idag,ble kjempe dårlig. Så måtte få låne meg en tabelett her jeg er.og hjem i morgen å hente de.
Men eg blir både svimmel,svetter og får litt sånn type indre uro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok.og det hjelper ikke?Jeg tar jerntilskudd
Høres kjent ut. At kynnere ikke skal være vondt kan de dra lenger ut på landet med... Har hatt mye kynnere som er vel så vonde som åpningsriene.Æsj altså.. i natt så har jeg hatt masse kramper i magen. Vil ikke kalle det kynnere for de gjorde direkte vondt. Men ikke rier heller.. Mer som leggkramper bare i livmora.. Våkna av smertene. Ga seg ikke når jeg gikk ned på do og gjorde seriøst vondt å tisse feks. Men det ga seg på morningen. Noen fler som har det sånn? Er så lei av at lillemor bare lurer oss..Nedpress deluxe, kynnere hele dagen, og nå kramper på natta... I tillegg så renner det støtt og stadig og tror HVER gang at det er vannet.. Men neida.. bare en masse masse utflod. Gahhh 3 mann er en luring ja..!!
Svimmel kom og gikk litt for meg. Ble gjerne litt værre hvis jeg hadde gjort for mye.Hei Jeg har vært så svimmel de siste dagene. Blodtrykk og urin var bra. Våkner om natta og føler jeg ikke får puste. Går liksom rundt Er uke 36+4. Noen erfaringer???
Blæ, så typisk..Fantastisk nettopp det jeg trengte, vaskemaskina streiker. Den vasker hverken rent eller sentrifugerer som den skal:-(
Med sterk bekkenløsning, hyppige kynnere mm var feilsøking av vaskemaskin det jeg har høyest på ønskelista... Det tar sikker 14 dager å få repratør nå i påska og jeg har ikke veldig mye klær som ser ok ut, og som fremdeles passer....
Mama fixBlæ, så typisk..
Hahaha, fantastisk! Men også litt skremmende hvordan de plukker opp hva man får som reklameLurer på om fb synes vi skal stoppe produksjonen. Siste ukene har jeg fått opp endel reklame om sterilisering:$
Fysj!!! Vaskemaskin er faktisk enda verre enn som hos oss: oppvaskemaskinen streika på tirsdag og reparatør kommer ikke før onsdag over påske. Men oppvasken er forsåvidt grei nok å ta, verre å vaske ALLE klær for hånd! Sender deg en varm tanke ... <3Fantastisk nettopp det jeg trengte, vaskemaskina streiker. Den vasker hverken rent eller sentrifugerer som den skal:-(
Med sterk bekkenløsning, hyppige kynnere mm var feilsøking av vaskemaskin det jeg har høyest på ønskelista... Det tar sikker 14 dager å få repratør nå i påska og jeg har ikke veldig mye klær som ser ok ut, og som fremdeles passer....
Kan det være du sover på ryggen? Jeg blir skikkelig svimmel og dårlig av å ligge på ryggen eller sitte litt bakoverlent... Hjelper for meg å konsenkvent sove på sidenHei Jeg har vært så svimmel de siste dagene. Blodtrykk og urin var bra. Våkner om natta og føler jeg ikke får puste. Går liksom rundt Er uke 36+4. Noen erfaringer???
Nei,jeg blir ikke dårlig av å sove på ryggen. Kan være sløvhet med jerntilskuddet jeg må taKan det være du sover på ryggen? Jeg blir skikkelig svimmel og dårlig av å ligge på ryggen eller sitte litt bakoverlent... Hjelper for meg å konsenkvent sove på siden
Greide å fikse den vasker ikke klær for 4 for hånd uansett...Fysj!!! Vaskemaskin er faktisk enda verre enn som hos oss: oppvaskemaskinen streika på tirsdag og reparatør kommer ikke før onsdag over påske. Men oppvasken er forsåvidt grei nok å ta, verre å vaske ALLE klær for hånd! Sender deg en varm tanke ... <3
Nice! Bra jobba! Og puh, da blir det klesvaskMama fix
Det var en babysokk som hadde kilt seg fast i systemet! Vaskepose på småsokkene heretter
Ja! Har hatt en del bekkenplager men det har roet seg betraktelig i det siste da dette har oppstått. Nå kommer bekkensmertene utover kvelden bare.. Skal til jordmor på tirsdag, tenkte nevne detFra hofte og lår? Jeg har det i tilknytning av bekken plagene. I tillegg har jeg nerver i klem. Men det er en mer stikking og nummenhet. Så om låret svikter Jan det kanskje være bekkenet?
Helt likt her, hehe.. Ja jeg er faktisk overrasket over mye men tenker det som kommer kommer, bare litt greit å lese høre hva det kommer av og andre som har det likt.. Snaaart i målHøres kanskje mer ut som det kommer fra bekkenet ja? Når jeg ikke har vært i ro er det som om hoften og låret svikter... Greier nesten ikke å løfte ene foten enkelte dager...
Mye som skjer med kroppen ja... Nesten litt overrasket over hvor påvirket kroppen blir av svangerskapet...
Helt likt her, hehe.. Ja jeg er faktisk overrasket over mye men tenker det som kommer kommer, bare litt greit å lese høre hva det kommer av og andre som har det likt.. Snaaart i mål
Hahahaha xD sikker på ingen av dere har vært noe inne på lignende sider? De generer reklamen ut i fra hva man har vært inne på og sliktLurer på om fb synes vi skal stoppe produksjonen. Siste ukene har jeg fått opp endel reklame om sterilisering:$
Hva har dere gjort i dag da damer?
Jeg har skrudd sammen babyseng og vasket masse klær (sliter litt med guttungen som tisser i senga så har blitt mest sengetøy- vask den siste uka).
Nå kjenner jeg det litt for godt I bekken og rygg! :-/