Hehe... Går helt fint ;-)Åja. Da husker jeg feil. Jeg trodde du skulle på kontroll på sykehuset i forbindelse med igansetting jeg. Bare meg som er i tåka sikkert ;-) da bør du jo få satt opp en time hos legen ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe... Går helt fint ;-)Åja. Da husker jeg feil. Jeg trodde du skulle på kontroll på sykehuset i forbindelse med igansetting jeg. Bare meg som er i tåka sikkert ;-) da bør du jo få satt opp en time hos legen ja
Har noen av dere forandret tankegang ang fødselen? Førstegangsfødende her å da jeg bippet uke 37 kom plutselig angsten å jeg gruer meg rett å slett ihel til å føde. Gleder meg til å få det overstått å møte jenta mi da, men off det tar på å grue seg syns jeg har vært så rolig og avslappet ift dette hele svangerskapet:-/
Skal til modningsakupunktur, det skal visst hjelpe deg å bli mer avslappet sier de:b
Jeg er førstegangs og tror jeg egentlig forsøker å holde følelsene litt på avstand og heller forholde meg praktisk til det hele når jeg tenker på føde prosessen.Har noen av dere forandret tankegang ang fødselen? Førstegangsfødende her å da jeg bippet uke 37 kom plutselig angsten å jeg gruer meg rett å slett ihel til å føde. Gleder meg til å få det overstått å møte jenta mi da, men off det tar på å grue seg syns jeg har vært så rolig og avslappet ift dette hele svangerskapet:-/
Skal til modningsakupunktur, det skal visst hjelpe deg å bli mer avslappet sier de:b
Så herlig! Jeg teller ned timene til ungen og mannen går ut døra i morgen tidlig så jeg kan legge meg igjenJeg fikk sove til 11:30 Idag!!!! :O ungefri og mannen jobber. Det er jo igrunn litt godt, men kroppen kjennes ut som om den har ligget for lenge luksusproblem xD
Det hørtes helt fantastisk ut!Jeg fikk sove til 11:30 Idag!!!! :O ungefri og mannen jobber. Det er jo igrunn litt godt, men kroppen kjennes ut som om den har ligget for lenge luksusproblem xD
Guuuud, ser sånn frem til å kunne ligge på magen igjen
Det var det, bortsett fra at kroppen har vært på bærtur til nå ble nok litt for mye søvnDet hørtes helt fantastisk ut!
Hehe ja det er mulig å få for mye søvn ogsåDet var det, bortsett fra at kroppen har vært på bærtur til nå ble nok litt for mye søvn
Jeg ogsåÅååh jeg og ! Går å dagdrømmer om å få ligge på magen
Samme her☺Åååh jeg og ! Går å dagdrømmer om å få ligge på magen
Jeg også
Samme her☺
❤ sove på magen ❤
Ouch, det hørtes litt lite ut ja :O får håpe du får en bedre natt i natt!Hehe ja det er mulig å få for mye søvn også
Her lå jeg våken fra kl. 03 til 07, så er litt i underskudd i dag :/
Vår "sto opp" før 2 i natt og sovnet ikke før 5-6. The joy! :-(Ungen bestemte seg for å stå opp 1 time tidligere enn vanlig, så unormalt trøtte meg sitter på sofaen og teller ned timer til hun og faren drar i bhgen :/
Uff da Kjedelig når det skjer, trenger sårt søvn nå på slutten. Håper du får mulighet til å sove litt ila dagen.Vår "sto opp" før 2 i natt og sovnet ikke før 5-6. The joy! :-(
Barnehagen og sfo er stengt her.... Pappaen er på jobb. Heldigvis har jeg verdens beste unger, så nå har jeg lagt meg for en liten dupp, mens de sitter forran PCenUngen bestemte seg for å stå opp 1 time tidligere enn vanlig, så unormalt trøtte meg sitter på sofaen og teller ned timer til hun og faren drar i bhgen :/