Skravletråd for apriljentene

Har noen av dere forandret tankegang ang fødselen? Førstegangsfødende her å da jeg bippet uke 37 kom plutselig angsten å jeg gruer meg rett å slett ihel til å føde. Gleder meg til å få det overstått å møte jenta mi da, men off det tar på å grue seg syns jeg:( har vært så rolig og avslappet ift dette hele svangerskapet:-/
Skal til modningsakupunktur, det skal visst hjelpe deg å bli mer avslappet sier de:b

Jeg er også førstegangs og går å kjenner på noen rare følelser... I begynnelsen av svangerskapet var jeg livredd og nesten på grensen til å angre på hele greia :p

Etterhvert har det forandret seg litt og grugleder meg på en måte... Veldig redd for at noe skal skje med lille underveis og redd for smertene og for at panikken skal ta overhånd, men samtidig litt klar for å gjennomføre det.... I all min uvitende naivitet som førstegangsfødende tenker jeg at man er jo ikke den første, og sikkert heller ikke den siste.... Og mange kommer tilbake og gjør det på nytt... Da må det jo være noe som gjør det overkommelig :)

Har noen av dere forandret tankegang ang fødselen? Førstegangsfødende her å da jeg bippet uke 37 kom plutselig angsten å jeg gruer meg rett å slett ihel til å føde. Gleder meg til å få det overstått å møte jenta mi da, men off det tar på å grue seg syns jeg:( har vært så rolig og avslappet ift dette hele svangerskapet:-/
Skal til modningsakupunktur, det skal visst hjelpe deg å bli mer avslappet sier de:b
Jeg er førstegangs og tror jeg egentlig forsøker å holde følelsene litt på avstand og heller forholde meg praktisk til det hele når jeg tenker på føde prosessen.

Jeg fikk sove til 11:30 Idag!!!! :O ungefri og mannen jobber. Det er jo igrunn litt godt, men kroppen kjennes ut som om den har ligget for lenge :p luksusproblem xD

Jeg fikk sove til 11:30 Idag!!!! :O ungefri og mannen jobber. Det er jo igrunn litt godt, men kroppen kjennes ut som om den har ligget for lenge :p luksusproblem xD
Så herlig! Jeg teller ned timene til ungen og mannen går ut døra i morgen tidlig så jeg kan legge meg igjen :D

Ungen bestemte seg for å stå opp 1 time tidligere enn vanlig, så unormalt trøtte meg sitter på sofaen og teller ned timer til hun og faren drar i bhgen :/

Ungen bestemte seg for å stå opp 1 time tidligere enn vanlig, så unormalt trøtte meg sitter på sofaen og teller ned timer til hun og faren drar i bhgen :/
Barnehagen og sfo er stengt her.... Pappaen er på jobb. Heldigvis har jeg verdens beste unger, så nå har jeg lagt meg for en liten dupp, mens de sitter forran PCen:-)

3-åringen har også fri her, mannen jobber til onsdag. Men hun er verdens enkleste unge så det er bare kos. Vi så barne-tv til kl 09.30, så bada hun mens jeg dusja. Vi har møtt ei venninne av meg til lunsj i byen, og etterpå leverte jeg henne på kontoret til mannen mens jeg gikk på shopping. :p Når jeg kom tilbake var hun så opptatt med å tegne at hun ikke ville dra hjem, så jeg foreslo at i morgen kan han bare ta henne med seg på jobb. :P

Back
Topp