Skravletråd for apriljentene

Nå har jeg bakt 80 kanelsnurrer og 40 rundstykker! :D Dagen i dag har gått fort til nå, deilig! I går holdt det seriøst på å klikke for meg pga kjedsomhet! Heldigvis er det helg nå og mannen er hjemme ❤️ håper på baby i helga siden jeg har termin i morgen! Kanskje bakinga har fått gang på ting :p

Nå frista du meg ekstremt til å sette igang å bake! Kanskje jeg skal utfordre meg selv neste uke :D
Du er flink!! :)

Nå har jeg bakt 80 kanelsnurrer og 40 rundstykker! :D Dagen i dag har gått fort til nå, deilig! I går holdt det seriøst på å klikke for meg pga kjedsomhet! Heldigvis er det helg nå og mannen er hjemme ❤️ håper på baby i helga siden jeg har termin i morgen! Kanskje bakinga har fått gang på ting :p
Imponert ! :D
Og så fikk jeg veldig lysst på kanelruller nå :P
Kanskje - dersom du spiser 10-15 stk (dersom du har hatt godt med kanel oppi) så blir det fødsel på deg i helga :D hihihi

Imponert ! :D
Og så fikk jeg veldig lysst på kanelruller nå :P
Kanskje - dersom du spiser 10-15 stk (dersom du har hatt godt med kanel oppi) så blir det fødsel på deg i helga :D hihihi

Hehe ja har hørt at kanel kan sette ting i gang :p tror nok fint jeg kunne spist 10 stk, men skal la være :p blir så slitsomt å trene det av igjen ;)

Så flott, da regner jeg med du leverer på døren ? ;)

Tror du bor litt langt unna :p gi mannen en pose med mel, litt gjær, salt, sukker, smør og melk + kanel og egg til topping - så blir det kanelboller på deg også innen et par timer :D

Hehe ja jeg frykter det :p Skulle ønske det var en mulighet, mannen har ikke bakt noe som helst siden han hadde kjøkken på skolen tror jeg :rolleyes: spørs om jeg må trosse verkende hender for litt baking i løpet av helgen ja ;)

Jeg hater også formiddags-tv! Følte jeg hadde tatt det med ro i timesvis i går morges, drukket kaffe og sett tv...kl 09.15 var kjøttet til lapskausen på kok. :P

Idag blir det shopping! Vi fikk igjen styggmye på skatten, så da skal jeg ut å kjøpe en gave til mannen siden vi har 10-årsdag idag. :) Dagen går alltid altfor fort på shopping. :P

Gratulere så mye med 10 år :)

Jeg hadde baking på planen i dag, men endte på kafé med en venninne og en liten byrunde og plutselig hadde den dagen gått... Prøver igjen i morgen :p

Gratulere så mye med 10 år :)

Jeg hadde baking på planen i dag, men endte på kafé med en venninne og en liten byrunde og plutselig hadde den dagen gått... Prøver igjen i morgen :p
Takk!

Ingenting er bedre enn en dag som går fort og helt av seg selv når man venter på baby. ;)

Takk!

Ingenting er bedre enn en dag som går fort og helt av seg selv når man venter på baby. ;)

Nei det er sant... Men så føler jeg at jeg enda har et par ting jeg må ordne før jeg er 100% klar... Men det er nok sikkert bare jeg som er litt nervøs for alt som venter :p

Huff, gruer meg til hvordan puppene kommer til å se ut når melka forsvinner en gang :p

Back
Topp