Skravletråd for apriljentene

Huff, gruer meg til hvordan puppene kommer til å se ut når melka forsvinner en gang :p

De trenger ikke bli noe særlig værre enn før ;) mine var helt greie etter nr 1, vel å bemerke litt etterhvert når kroppen fikk tid til å trekke seg sammen :)

Hvor lenge er det til deres termindato?? Noen tegn på at det nærmer seg hos noen??:-D er like spent på fødelisten hver gang jeg går inn her:-P

Hvor lenge er det til deres termindato?? Noen tegn på at det nærmer seg hos noen??:-D er like spent på fødelisten hver gang jeg går inn her:-P

Ni dager igjen i dag :) mye kynnere med mensmurringer i mage og rygg i dag tidlig og utover dagen. Også merket litt nedpress i dag... Ellers ingen tegn...

De trenger ikke bli noe særlig værre enn før ;) mine var helt greie etter nr 1, vel å bemerke litt etterhvert når kroppen fikk tid til å trekke seg sammen :)

Mine var ille nok fra før, haha :p

Tror lillebror gjør et forsøk på å sparke seg ut...gjennom navlen. :o :p

Lillemor og prøver til tider å finne alternative fluktruter, lite behagelig :p
Gjerne litt bed for navlen, men liksom ikke helt langt nok ned :p

Må rette på meg selv!:p april forumet burde være kjent for at vannet går i hytt og pine OG alle igangsettingene!:p

Hehe ja.. Tror det er langt flere som har blitt satt i gang enn vannet har gått for her inne nå :p Og de fleste FØR termin!

Uansett veldig gøy for alle som har fått gulla sine! Snart er det vår tur, er jo begrensa hvor lenge man får gå på overtid! :)

Back
Topp