Uff.....ja det er et leit synHuff, gruer meg til hvordan puppene kommer til å se ut når melka forsvinner en gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff.....ja det er et leit synHuff, gruer meg til hvordan puppene kommer til å se ut når melka forsvinner en gang
Uff.....ja det er et leit syn
Huff, gruer meg til hvordan puppene kommer til å se ut når melka forsvinner en gang
Hvor lenge er det til deres termindato?? Noen tegn på at det nærmer seg hos noen??:-D er like spent på fødelisten hver gang jeg går inn her
De trenger ikke bli noe særlig værre enn før mine var helt greie etter nr 1, vel å bemerke litt etterhvert når kroppen fikk tid til å trekke seg sammen
Mine også. Egentlig litt fascinerende, etter å ha vært gravid 2 ganger, ammet i nesten 2 år og passert 35, så er(var) puppene like fin i formenMine pupper endret seg ikke av nesten 2 år amming. Så alt er mulig
Det er ei tulle som gjør det her også, sikter seg mer opp mot ribbeina:-/Tror lillebror gjør et forsøk på å sparke seg ut...gjennom navlen.
Jeg har prøvd å forklare han at det IKKE er nødutgangen og at han må evakuere lengre ned, men han vil ikke høre etter.Det er ei tulle som gjør det her også, sikter seg mer opp mot ribbeina:-/
Her tror eg lillebror prøvde og stange seg ut i går. Var rett vei men ikkje nokk åpning. Holdt på lenge og sparka seg nedover.. Drit vondt..Tror lillebror gjør et forsøk på å sparke seg ut...gjennom navlen.
Like greit når det iallfall er riktig vei de holder på.Her tror eg lillebror prøvde og stange seg ut i går. Var rett vei men ikkje nokk åpning. Holdt på lenge og sparka seg nedover.. Drit vondt..
Tror ikkje han kommer noe lenger ned uansett da bare ubehageligLike greit når det iallfall er riktig vei de holder på.
I natt har jeg sovet 6 timer sammenhengende, for en luksus! Siste uka har det vært 2-3 for å være våken noen timer....
Syntes mai og aprilforumet utmerker seg litt! i mai er det jo en haug av prematurfødsler, og i april går vannet i hytt og pine
Må rette på meg selv! april forumet burde være kjent for at vannet går i hytt og pine OG alle igangsettingene!