Samme her ☺Jeg kjente hikking nederst så det var jo en slags bekreftelse på hodeleie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her ☺Jeg kjente hikking nederst så det var jo en slags bekreftelse på hodeleie
Hurra før deg herligt å vetaHurraaaaa
I dag er jeg 39-0. Og jordmor sa at hodet er festet, langt ned i bekkenet og det er veldig modent!
Hun mente at modningsakupunkturen har hatt mye å si - og hadde veldig tro på det Og neste uke skal hun tøye litt for å se om det setter igang noe
Så bra! Og gratulerer med dagen!Var på UL idag for å sjekke leie på mini siden både jeg og legen var usikre. Mini lå med hode ned og på venstre side og alt så bra ut. Gode nyheter å starte dagen med på bursdagen min. Har vært litt nervøs for setefødsel i det siste.
Hurra før deg herligt å veta
Så bra at mini er snill med mamsen og ligger riktig vei. Gratulerer med dagenVar på UL idag for å sjekke leie på mini siden både jeg og legen var usikre. Mini lå med hode ned og på venstre side og alt så bra ut. Gode nyheter å starte dagen med på bursdagen min. Har vært litt nervøs for setefødsel i det siste.
Gratulerer me bursdagenVar på UL idag for å sjekke leie på mini siden både jeg og legen var usikre. Mini lå med hode ned og på venstre side og alt så bra ut. Gode nyheter å starte dagen med på bursdagen min. Har vært litt nervøs for setefødsel i det siste.
Ja de klartKjente jeg ble så glad for å bare vite det Kan jo fortsatt gå over termin Osv. Men kroppen er ihvertfall klar!!!
:-D
Så flott!Var på UL idag for å sjekke leie på mini siden både jeg og legen var usikre. Mini lå med hode ned og på venstre side og alt så bra ut. Gode nyheter å starte dagen med på bursdagen min. Har vært litt nervøs for setefødsel i det siste.
Samme her! Er det ikke deilig? ...og til tider litt vondt.I dag har lillemor virkelig tatt aktiviteten til et nytt nivå der inne, sparker og strekker sånn på seg at jeg nesten må puste meg gjennom noen av bevegelsene. Har rett og slett et lite bøllefrø i magen
Haha ja har en sån sparkar i revbenet mitt de kænner eg veldigt gottI dag har lillemor virkelig tatt aktiviteten til et nytt nivå der inne, sparker og strekker sånn på seg at jeg nesten må puste meg gjennom noen av bevegelsene. Har rett og slett et lite bøllefrø i magen
I dag har lillemor virkelig tatt aktiviteten til et nytt nivå der inne, sparker og strekker sånn på seg at jeg nesten må puste meg gjennom noen av bevegelsene. Har rett og slett et lite bøllefrø i magen
Denne gang gikk vannet. Men på første begynte det med rierHar fødsler helt sluttet å starte med rier? synes alle får vannavgang i starten her!
Samme her! Er det ikke deilig? ...og til tider litt vondt.
Haha ja har en sån sparkar i revbenet mitt de kænner eg veldigt gott
Mi lille har og noen bevegelser som kjennes helt forferdelige ut, enten så stikker det skikkelig til eller så krøller hun seg så det omtrent kjennes ut som mensmurringer eller rier
Hahah klart bevegelser og spark kommer evig savnaDet er liksom litt "godt-vondt", altså, det er så koselig at hun styrer på der inne. Men i dag har jeg vært litt sur på henne, haha, for hun har vært så ekstrem. Men kan se for meg at jeg kommer til å savne bevegelser fra magen etter at hun er født.
Lurte nesten litt på om det var begynnende rier tidligere i dag, men var nok bare hun som traff veldig strategiske plasser ift nerver
Jeg fødte for 2 uker siden. Nå savner jeg å være gravid, og jeg som var så lei på slutten. Rare greier