Skravletråd februar!

Joda hadde bare ikke tenkt å kjøpe mer men han vokser tydeligvis mye
Etter hva jeg ser på eldste, og husker fra den gang jeg var på samme alder er det helt normalt.
Vokser MYE!

Føles som vi er langt, langt på dag.

Så er klokka bare to .

Sto jo opp klokka sju alle mann (dvs, eldstemann var jo oppe da) for lillemor våkna og mellomste også, og jeg og mannen ville se stafetten

Lillemor er sliten, men vil ikke sove. Vi sitter og koser i sofaen med puppen og håper hun sovner likevel. Hun har nemlig likegodt fått feber. Ikke mye, bare 38, men likefullt feber.

Off, håper det gikk bra, og at hun nå er frisk!

Kommer alltid på her altfor sent! Dagen og uken fyker så fort! Håper alle har hatt en fin uke og god helg til alle! Her er det alenehelg med mini, det er duket for sol i oslo og helgen blir fin! Hva er deres planer for helgen?

Kommer alltid på her altfor sent! Dagen og uken fyker så fort! Håper alle har hatt en fin uke og god helg til alle! Her er det alenehelg med mini, det er duket for sol i oslo og helgen blir fin! Hva er deres planer for helgen?
Du.... Pass deg. Bare sånn 4 innlegg på rad ellers er det spam ...

God morgen!

Vil få minne om forumreglene og dette med spamming!

Spamming
Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming. Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, vil bli ekskludert fra forumet etter 2 advarsler. Definisjoner spam: Publisering av uønsket reklame uten avtale, publisering av identiske innlegg etter hverandre, publisering av innhold over flere innlegg som kan/burde publiseres i et innlegg - som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, publisering av innlegg med bare et ord eller få ord som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, oppdiktede ord som brukes bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, eller et/flere ikoner for å bevisst øke antall innlegg ifm med konkurranser. Det er mulighet til å multiquote, slik at man kan sitere og svare flere på en gang.

Ha en strålende lørdag! :)

Haha! Ok. Husket feil! Lenge siden jeg har vært aktiv og mente selv jeg hadde godt minne[emoji23] misunner deg eneboligen, 5etg uten heis og kids her!
Fort gjort og blande:) snakker jo med så mange her. Ahh ønsker noe annet?

Back
Topp