Skravletråd februar!

Aah. Trodde felleskjøpet var sånn ca overalt :p
Kan kanskje spørre butikkene om de kan bestille inn? Dersom det ikke er sånn på vei i løpet av neste ukene?

Det kommer nok snart, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet :)

Første gangen dere er vekke fra hverandre så lenge? Er han gammel?:)

De har absolutt godt av å ha litt kvalitetstid ;)

Jeg måtte være fra min nå eldste i seks dager (mandag-søndags morgen) fordi jeg måtte innlegges på sykehus og igangsettes fødsel som tok så lang tid. Og det var fire timer hjemmefra så dagsbesøk gikk liksom ikke. Og visste aldri heller når fødselen ville komme igang. Det var tungt!! Og klart hun savna meg. Var utrolig glad når hun så meg igjen. Poenget mitt er at vi droppa facetime og påminnelsen om at jeg ikke var der fysisk. Hun storkosa seg og jeg fikk høre henne bable og le gjennom telefonen når jeg snakka med mannen. Så de hadde det toppers :) men hun var 2 år og 1 mnd på den tiden. Og altfor lita til å skjønne at mamma var i telefonen og langt unna, og ville bare blitt helt hysterisk. Så da ble det beste å droppe det og heller glede seg til å se hverandre fysisk :)

Komedie elsker jeg. Sånne lette serier til sånne her kvelder.

Vi følger mange serier ellers. Jeg ser greys anatomy, walking dead og noen andre. Men er liksom helt tom for serier [emoji15] typiske high school serier har jeg sett alt av :p og sånne som scandal og maides liker jeg ikke :p

Vi hadde facetime da jeg var borte på to dagers seminar i høst, hun som nå er to gråt etter meg så vet ikke om vi gjentar det når jeg skal avsted igjen i april. Men det et også den gangen fra en tidlig morgen (avreise sånn litt etter fem..) til neste kveld (men tidligere hjem denne gangen. Sist var vi ikke hjemme før nesten 23 (fly 21 fra Oslo), denne gangen tar vi 1730 fra oslo.

Det er enda et par mnd til. Men snuppa er fortsatt bare to

God formiddag .

Innledet dagen med stafetten, deretter frokost, nå ryddes hus og deretter skal jeg brette klær gjennom skiskyting før stua helst skal fremstå sånn dels presentabel. Svigermor begynner etter planen å kjøre mens jeg bretter klær og har ca 7 timer å kjøre.
Innen da skal vi ha fikset gjesterommet (ikke faktisk rydde det. Men rydde av og re opp senga) og ungene skal helst ha ryddet rommene sine og en vesentlig større innsats på det loftet jeg ikke orket i går kveld, jeg sovna på sofaen så spørs om jeg evt må hjelpe dem

Sånn går nå søndagen.

God formiddag .

Innledet dagen med stafetten, deretter frokost, nå ryddes hus og deretter skal jeg brette klær gjennom skiskyting før stua helst skal fremstå sånn dels presentabel. Svigermor begynner etter planen å kjøre mens jeg bretter klær og har ca 7 timer å kjøre.
Innen da skal vi ha fikset gjesterommet (ikke faktisk rydde det. Men rydde av og re opp senga) og ungene skal helst ha ryddet rommene sine og en vesentlig større innsats på det loftet jeg ikke orket i går kveld, jeg sovna på sofaen så spørs om jeg evt må hjelpe dem

Sånn går nå søndagen.
Lykke til med alt som skal gjøres

Jeg tømte klesrommet i går for å få bedre system der inne så vi har mye klær å brette i dag...
Kengubarnet skal støvsuge 2.etasje og gjøre lekser

Lille U begynte å kaste opp på onsdag, og gjør det fremdeles.
De to eldste begynte i natt.
Mannen er små uggen.

Er ikke helt glad for at jeg skal ut å reise i dag

Lykke til med alt som skal gjøres
Jotakk. Jeg er dønn sliten.

Tid for lunsj, klesbretting og skiskyting.

Ungene ca hater meg, og har reelt sett ikke ryddet loftet nevneverdig og ikke begynt på rommene sine, bare vært sinte protestanter, huset luktet svømmehall etter at jeg har vasket kompostbøtta og deretter dusjen.

Svigermor har ikke sagt at hun har startet enda, men antydet 12-13 i går så hun begynner helst snart, ungene vil jo ikke legge seg før hun er kommet. Og slett ikke når hun er kommet. De eldste har vinterferie så det er greit, men yngste skal i bhg i morgen. Og jeg på jobb og helst ikke så sent for det er mye å gjøre. For at jeg skal få den fridagen min onsdag må vi bli ferdige på to dager. Og det blir tøft er jeg redd.

Stress med skuldrene høyt bidrar ikke til stor trivsel i huset i dag.

Lillejenta har ikke sovet godt i helgen, noe som betyr at vi foreldre heller ikke har det. Jeg er helt utenfor I dag.

Back
Topp