T
Turid-Laila
Guest
Sov godt [emoji16]Natta superdamer! [emoji42]Vi skravles! [emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov godt [emoji16]Natta superdamer! [emoji42]Vi skravles! [emoji2]
Aah. Trodde felleskjøpet var sånn ca overalt
Kan kanskje spørre butikkene om de kan bestille inn? Dersom det ikke er sånn på vei i løpet av neste ukene?
Første gangen dere er vekke fra hverandre så lenge? Er han gammel?
De har absolutt godt av å ha litt kvalitetstid
Jeg måtte være fra min nå eldste i seks dager (mandag-søndags morgen) fordi jeg måtte innlegges på sykehus og igangsettes fødsel som tok så lang tid. Og det var fire timer hjemmefra så dagsbesøk gikk liksom ikke. Og visste aldri heller når fødselen ville komme igang. Det var tungt!! Og klart hun savna meg. Var utrolig glad når hun så meg igjen. Poenget mitt er at vi droppa facetime og påminnelsen om at jeg ikke var der fysisk. Hun storkosa seg og jeg fikk høre henne bable og le gjennom telefonen når jeg snakka med mannen. Så de hadde det toppersmen hun var 2 år og 1 mnd på den tiden. Og altfor lita til å skjønne at mamma var i telefonen og langt unna, og ville bare blitt helt hysterisk. Så da ble det beste å droppe det og heller glede seg til å se hverandre fysisk
Komedie elsker jeg. Sånne lette serier til sånne her kvelder.
Vi følger mange serier ellers. Jeg ser greys anatomy, walking dead og noen andre. Men er liksom helt tom for serier [emoji15] typiske high school serier har jeg sett alt avog sånne som scandal og maides liker jeg ikke
![]()
Åhh, nei.Og der var de 2 eldste også syke![]()
Lykke til med alt som skal gjøresGod formiddag .
Innledet dagen med stafetten, deretter frokost, nå ryddes hus og deretter skal jeg brette klær gjennom skiskyting før stua helst skal fremstå sånn dels presentabel. Svigermor begynner etter planen å kjøre mens jeg bretter klær og har ca 7 timer å kjøre.
Innen da skal vi ha fikset gjesterommet (ikke faktisk rydde det. Men rydde av og re opp senga) og ungene skal helst ha ryddet rommene sine og en vesentlig større innsats på det loftet jeg ikke orket i går kveld, jeg sovna på sofaen så spørs om jeg evt må hjelpe dem
Sånn går nå søndagen.
OmgangssjukeÅnei :/ omgangssyke eller feber og dårllg?:/
Jotakk. Jeg er dønn sliten.Lykke til med alt som skal gjøres
Uff da, mulighet til å sove litt i løpet av dagen?Lillejenta har ikke sovet godt i helgen, noe som betyr at vi foreldre heller ikke har det. Jeg er helt utenfor I dag.
Uff da, mulighet til å sove litt i løpet av dagen?
Har salv bare sovet en 5-6 timer tilsammen på de to siste nettene og er utslitt
For mannen sin del håper jeg også virkelig detNei, ikke i dag
Huff, ikke noe særlig! Håper familien blir frist kjapt!
For mannen sin del håper jeg også virkelig det
Drar rundt kl 17 i dag og kommer hjem rundt kl 20 på tirsdagHvor lenge blir du borte?
Drar rundt kl 17 i dag og kommer hjem rundt kl 20 på tirsdag