Skravletråd februar!

Kjøpte inn gulrotfrø i dag, så nå er det bare å vente på at butikkene her skal ta inn jord slik at jeg kan så :D

Den var nydelig! Må lære meg å strikke jeg og.. har stått på «listen» altfor lenge nå haha [emoji23]strikket lenge? Hvor lang tid/hvor mange plagg tar det å bli god på dette?

Blir så importert av de som kan strikke plagg som dette... [emoji1417]

Har du prøvd å strikke før?:)
Mitt tips er å begynne i det små :) gryteklut, sminkepads, så luer for eksempel. Barneklær. Små pledd :)

Jeg har strikke «aktivt» i kanskje fire år nå. Snart fem. Må vel ha blitt 30-40 gensere på den tiden i størrelser fra 1 år til XL :p og sikkert 200 luer og votter totalt [emoji85][emoji85]

Da går det fort ;) om garnet og pinnene ikke er så tynne [emoji14]

Spennende med kofte da :D aldri laga det selc. Tør ikke :p
Er skummelt og tenke noe skal klippes ja [emoji23][emoji23]

Men siden søster syr. Så tenker jeg at hu SKAL hjelpe meg [emoji23][emoji23][emoji23]

Aaw 1,5 år ja. Den tiden skjer ting så utrolig fort! Som du sier, man ser forandringer fra ule til uke:)

Ja. Det behovet for å se og snakke følte jeg og ble mer for min del enn hennes. Var jo redd hun kom til å bli sur og nesten glemme meg :p men trøsta meg med at jeg fikk oppdateringer hver dah, bilder av hvor gøy de hadde det. Og hun hadde jo tross alt pappaen der. Han er jo like god som meg egentlig ;) så å facetime gjorde mer «skade» enn nytte.

Netflix hadde vi. Men har sett alt :p så vi har viaplay nå. :p
Mannen satte på alternate carbon ikveld. Og så en episode. Meen det fenga ikke meg helt :p
Hvor ser du Dark?

Hehe dynastiet faktisk :p en natt skal jeg sjekke ut ;) takk!

Dark er Netflix.
Ja Alternet C er litt SCI fi guttete men for hver episode blir den dypere, og tar opp viktige temaer. Velprodusert og bra. Men ikke for alle.

Ja nyinnspilling av Dynastiet haha. Full av C skuespillere! Greit å ha i bakgrunnen imens jeg knotter her.

[emoji5]

Pinne 3. Men med så tynt garn føles det mye mindre og tyngre å strikke med enn om jeg hadde brukt tykkere garn på samme pinnestr som i vrangborden på merino extra fine (som jeg vanligvis strikker alt i:p)
Ah sånn ja. Går i 3 og 3.5 her :)

Er skummelt og tenke noe skal klippes ja [emoji23][emoji23]

Men siden søster syr. Så tenker jeg at hu SKAL hjelpe meg [emoji23][emoji23][emoji23]

Hehe. Jeg pleier å få håndarbeidsbutikken her til å montere for meg. Jeg syr mye, men. Tør jaggu ikke montere sånt. All det arbeidet og så kommer jeg sikkert til å ødelegge noe [emoji85]

Den var nydelig! Må lære meg å strikke jeg og.. har stått på «listen» altfor lenge nå haha [emoji23]strikket lenge? Hvor lang tid/hvor mange plagg tar det å bli god på dette?

Blir så importert av de som kan strikke plagg som dette... [emoji1417]
Jeg lærte strikke påsken i fjor [emoji23] Strikka 3 snøløv gensre, 2 marygensre, 1 acneinspirert genser, 2 sikksakkskjørt, emblalue og emlahals, 1 baggylue, dahliatopp. Og holder på med kofte nå [emoji16][emoji16]

Har ikke fellekjøpet eller hageland sånt året rundt?:p

Sikkert, men vi har ikke det her. Tror enkelte butikker har på lager. Europris har blomsterjord, men jeg skal jo så gulrot så jeg pleier å gå for grønnsaksjord eller noe annet. Sikkert ikke så viktig når det er i så liten skala da ^^

Dark er Netflix.
Ja Alternet C er litt SCI fi guttete men for hver episode blir den dypere, og tar opp viktige temaer. Velprodusert og bra. Men ikke for alle.

Ja nyinnspilling av Dynastiet haha. Full av C skuespillere! Greit å ha i bakgrunnen imens jeg knotter her.

[emoji5]

Visste ikke de hadde spilt inn nytt av det :p av og til kjekt med sånn serier man følger sånn halvveis med på :p ikke trenger investere seg sånn i :p

Ja, mannen tror jeg likte den godt. Hans type serie. Haddejeg vært i mood nok til å virkelig se noen episoder og satt meg i inn i den, hadde jeg nok likt det. Men den virka litt for tung for meg akkurat nå [emoji85] liker sci fi så.

Sikkert, men vi har ikke det her. Tror enkelte butikker har på lager. Europris har blomsterjord, men jeg skal jo så gulrot så jeg pleier å gå for grønnsaksjord eller noe annet. Sikkert ikke så viktig når det er i så liten skala da ^^

Aah. Trodde felleskjøpet var sånn ca overalt :p
Kan kanskje spørre butikkene om de kan bestille inn? Dersom det ikke er sånn på vei i løpet av neste ukene?

Jeg lærte strikke påsken i fjor [emoji23] Strikka 3 snøløv gensre, 2 marygensre, 1 acneinspirert genser, 2 sikksakkskjørt, emblalue og emlahals, 1 baggylue, dahliatopp. Og holder på med kofte nå [emoji16][emoji16]

Oi under et år! Da er det håp for meg og da[emoji23] imponerende merittliste!

Visste ikke de hadde spilt inn nytt av det :p av og til kjekt med sånn serier man følger sånn halvveis med på :p ikke trenger investere seg sånn i :p

Ja, mannen tror jeg likte den godt. Hans type serie. Haddejeg vært i mood nok til å virkelig se noen episoder og satt meg i inn i den, hadde jeg nok likt det. Men den virka litt for tung for meg akkurat nå [emoji85] liker sci fi så.

Har du sett Black Mirror? (Netflix) om ikke så se den.. og gjenoppta Netflix! Mye bra der nå må jeg si. Dynastiet ligger også der haha.

Oi under et år! Da er det håp for meg og da[emoji23] imponerende merittliste!
Alltid håp! Men jeg fant noe jeg ønska meg. Snøløv/mary var på toppen av den lista [emoji16][emoji16]

Ville ikke ha noe jeg ble lei av. Sokker, skjerf og slikt liksom [emoji16]

Back
Topp